Elküldve: 2012 okt. 07, 09:42 pm
Bepi: a gázreakcióban teljesen igazad van. És a karbis Carina-E11 között is komoly különbség van, de az E11 még szódával elmegy. Az még legalább bovdenes.


Az orra nekem emlékeztet az új Imprezza Sti-re. Határozottan merészebb és jobb lett a design. Az ülések a fotók alapján borzalmasan néznek ki. A HSD kontra diesel taglalásánál érdekes, hogy még 2012-ben sem térnek ki a cikkírók, hogy a HSD nem bocsájt ki nanorészecske méretû kormot (<40 micron), melyek sosem ülepedik le a levegõben és képes a sejtfalon is átjutni. Ennyit a környezettudatosságról!Pacsker írta:Határozottan jobb lett, mint az elõzõ Auris (Hb Corolla).
Kellene belõle egy 3 ajtós TS![]()
Nekem vajaz csak a CT-re? Olcsó Lexus tesó? Egyébként tényleg van benne ismét valami élet.
A cikkel ellentétben nekem az ülések kinézetre egyáltalán nem tetszenek. Se formára, se színre.
Hogy a HSD meg azonos áron van, mint az erõsebb Diesel... No Comment.
http://totalcar.hu/tesztek/2012/12/10/t ... lfutoje/1/
???montoya írta:A kulso szerintem is jo lett, a belso erzesem szerint eleg gagyi. Legalabbis ha az IS-bol atulnek, valszeg felvagnam az ereimet, ez az E11-nel sem nez ki jobban belulrol, csak azota eltelt 12 ev.
Nem, a 2,0 dízel ennyire drága, a hibrid gyártása, pedig a sok finomítás, és fejlesztés hatására egyre inkább elérhetõ árba helyezi a hajtásláncot. Szerintem ez sem véletlen, ez már egy JEL arra, hogy gondolja át az ember, mit vesz (ha teheti), inkább egy dízelt, vagy egy sokkal egyszerûebb, környezetkímélõbb, de szinte minden dízeles pozitívumot magában hordozó hibridet?montoya írta:Ami furcsa szamomra, hogy az ara ugy van pariban a nagy dizellel, hogy azon tobb szaz ropival magasabb az ado. Es azt is tudjuk, hogy egy dizel eloallitasa nem olcso, lasd turbo, intercooler, lendkerek, adagolok, csak hogy a legdragabb alkatreszeket emlitsuk. Ennyire draga lenne az akku?
Szerintem valahol a 11,5-12,5 körülre fogják belõni, talán inkább az utóbbi felé. Jellemzõen a GS450h-t sem veszi senki alapkivitelben, úgyhogy a 14M a GS esetében inkább reklám célú szám. Reálisan az is 18M körül van inkább. Az IS300h is bekerül majd 14M-ba egy Mark Levinson csomaggal, vagy F-Sport csomaggal simán, a Prius piacát pedig nem fogja veszélyeztetni, elvégre a Toyota hibrideknek AZ a húzó modellje.montoya írta:Egyebkent arra leszek kivancsi, hogy az IS300H-t hova fogjak pozicionalni. 13-14M-ert ott a GS450H, tehat realisan 10-11 fole nem lehet vele loni, akkor viszont Priusnak vege, egy ilyen Auris es az emlitett IS kozotti savban nem nagyon van ertelme... Es meg ott lenne a Camry is, csak azt nem hozzak ugye ide.
Ha jól tudom a Toyota ezért is áll le a fejlesztésével, és építi le szép lassan (tudatosan) a Diesel technikát....bepi81 írta:Várjátok ki az EuroVI életbelépését!
Titkon már a VW is készül erre, azaz, látja, hogy a dízelt nemsokára megfojtja a normák szigorítása
Addig meg vesznek a BMW-tõl az EU piacra, és azok a maguk nemében nem rosszak.Lackó írta:Ha jól tudom a Toyota ezért is áll le a fejlesztésével, és építi le szép lassan (tudatosan) a Diesel technikát....bepi81 írta:Várjátok ki az EuroVI életbelépését!
Titkon már a VW is készül erre, azaz, látja, hogy a dízelt nemsokára megfojtja a normák szigorítása