Oldal: 3 / 3

Elküldve: 2012 jan. 07, 09:45 pm
Szerző: Jorn
Talán ki lehetne próbálni a injektor- illetve szeleptisztító folyadékokat, hátha... 1-2 ezer forintot megér.

Nekem off autón volt, hogy hidegben, induláskor (egyesben) néha megtorpant, az ilyen lötyiktõl kicsit jobb lett... Illetve szintén azon az autón típushiba volt az olajfogyasztás, ezért a pillangószelepet idõnként meg kellett pucolni, amiatt is volt néha fordulatszám visszaesés.

Elküldve: 2012 júl. 13, 12:35 pm
Szerző: oattika
Sziasztok.
Már bõ két éve szolgál hûségesen egy 2000-es évjáratú 1.4vvti corolla. Nincs is vele semmi komolyabb gondom, de mióta megvan úgy érzem, hogy mintha nem lenne meg benne az a fürgeség ami elvárható egy 100 lovas motortól. A szerelõm azzal nyugtatgat, hogy nincs ennek semmi baja, szépen megy, de az a furcsa, hogy általában úgy tûnik mintha valamilyen elektronika visszafogná a motort. Ez azért is érdekes mivel néha amikor kedve tartja meglódul és dinamikusan gyorsul bármilyen fordulaton. Másfél éve volt egy lambda szonda cserém (univerzális, NGK, csatlakozó cserélt) ami azóta sem hagy nyugodni, lehetséges, hogy az ad valami fals jelet, vagy minden szonda egyforma jelet generál? Az elmúlt idõszakokból látszik, hogy nem különösebben sürgõs a dolog, de jó lenne ha Budapest környékén tudnátok ajánlani toyotamániás szerelõt aki megnyugtatna, vagy elkeserítene azzal kapcsolatban, hogy van-e ok aggodalomra. Már az is jó lenne, ha hasonló kaliberû corollával rendelkezõ szakértõ kipróbálná és véleményezné a kocsit.
Elõre is kösz.

Elküldve: 2012 júl. 13, 01:08 pm
Szerző: Pacsker
Írj Szullosz felhasználónknak javítással kapcsolatban.
Azonos 1.4VVt-i próbákkal pedig az aláírásban látod kinek van ilyen autója.

Elküldve: 2012 júl. 14, 10:01 am
Szerző: toytomi
Gyertya és kábel mikor volt cserélve?

Elküldve: 2012 júl. 14, 01:04 pm
Szerző: oattika
A gyertyában kb 22 ezer van és az egyik gyújtástrafó megadta magát a csere elõtt. Három pólusú Brisk gyertyák vannak benne (ugyancsak a szerelõm tanácsára) amiket éppen a hétvégén ellenõríztem le, kis ráégés van rajtuk, de a hézagok tiszták. Vettem egy üzemanyag szûrõt is amit most akarok kicserélni mivel még az eredeti van benne 180 ezer kilometerrel (úgy látom ez sem lesz egy egyszerû feladat és nem valószínû, hogy bármit is javít)
Valószínûleg hallgatok rátok és megkeresem a fent említett szakit, csak múljanak el a nyári vakációzások.

Elküldve: 2012 júl. 16, 01:12 pm
Szerző: Funkii
Légyszi majd számolj be ha van valami fejlemény az esettel kapcsolatban, hasonló tapasztalatom nekem is van. Ugyanúgy 1,4 vvt-i. Gyertyákra én is gyanakodom de még nem cseréltem. Várom a további infokat!

üzemanyag ellátás probléma helyett gyújtás gond

Elküldve: 2013 jún. 28, 11:32 pm
Szerző: janospolgar969
Sziasztok!

Nelem még karburátoros ae92 gépem van 4a-f motorral. évek óta rossz a hidegindítás, beköpi a gyertyákat majd helyre áll és utána már megy. Nem gyanakodtam gyújtási gondra mert melegen egyenletesen csodás szépen jár. Aztán néha elõfordult hogy melegen sem indult könnyen, és néha dadogott egy-egy gyorsításkor is...a vég az lett amikor már kipufogóban is durrant a berobbant üzemanyag és a legvég amikor már csak alapjárat volt más már nem nygon....a hiba oka nem volt más mint az elosztófej zárlata. Csak akkor látszott amikor levettük, mert belül volt kiégve a központi áramhozzávezetésnél, ott húzott át!
Több évig küzdöttem és végig a karburátor volt gyanús, addig amíg nem durrogott! Most nem dadog és normálisan indul hidegen-melegen.

Üdv nektek, jó utat mindenkinek? János

Elküldve: 2013 dec. 14, 04:54 pm
Szerző: kasznisvagyok
halló uraim segítségre lenne szükségem! adott egy 94-es toyota corolla 4efe blokkos indul megy megál kivéve amikor rá jön az öt perc és az istenért sem lehet be indítanki de ha várok pl 5 percet akkor be indul általábanmeg olyat csinál hogy ha például meg álok egy autó mögött akkor le esik a fordulat le ál és nem lehet be indítanimár mindenre gondoltunk nem tudjuk mi lehet az elözõ gazdája azt mondta hogy volt egy jó pár szerelõnél de nem tudták meg mondani mi lehet a baja

Elküldve: 2013 dec. 15, 09:03 am
Szerző: Jorn
oattika írta:Sziasztok.
Már bõ két éve szolgál hûségesen egy 2000-es évjáratú 1.4vvti corolla. Nincs is vele semmi komolyabb gondom, de mióta megvan úgy érzem, hogy mintha nem lenne meg benne az a fürgeség ami elvárható egy 100 lovas motortól. A szerelõm azzal nyugtatgat, hogy nincs ennek semmi baja, szépen megy, de az a furcsa, hogy általában úgy tûnik mintha valamilyen elektronika visszafogná a motort. Ez azért is érdekes mivel néha amikor kedve tartja meglódul és dinamikusan gyorsul bármilyen fordulaton. Másfél éve volt egy lambda szonda cserém (univerzális, NGK, csatlakozó cserélt) ami azóta sem hagy nyugodni, lehetséges, hogy az ad valami fals jelet, vagy minden szonda egyforma jelet generál? Az elmúlt idõszakokból látszik, hogy nem különösebben sürgõs a dolog, de jó lenne ha Budapest környékén tudnátok ajánlani toyotamániás szerelõt aki megnyugtatna, vagy elkeserítene azzal kapcsolatban, hogy van-e ok aggodalomra. Már az is jó lenne, ha hasonló kaliberû corollával rendelkezõ szakértõ kipróbálná és véleményezné a kocsit.
Elõre is kösz.
Szerintem ez sok kis tényezõ összessége. Én is tapasztalok hasonlót néha, de nekem még gyári a lambdaszonda (260E km)
Ezeket érdemes ellenõrizni, elvégezni házilag, mielõtt komolyabb beavatkozás lenne:
- levegõszûrõ (érdemes gyakran cserélni, pl. 7000km)
- gyertyák a gyári ajánlás (az autóhoz adott eredeti kézikönyv) szerint, japán NKG-t ajánlom
- pillangószelep tisztítás
- injektor tisztító folyadék (pl. lila dobozos Wynns)
- levegõcsövek állapota, csatlakozások (esetleg fals levegõt szívhat valahol)
- benzinkút csere :)