Oldal: 3 / 4

Elküldve: 2009 okt. 30, 12:11 am
Szerző: Bartender
Attila írta:A elsõ videó jobban tetszett én is elrontottam a kamera beállitást elsõ alkalommal és nekem is kiégett a külvilág! :)
Ez egy go pro camera volt ha jól emlékszem... nem is lehet nagyon állítgatni...

Melyik "elsõ " videóra gondolsz? Ebbõl csak egy felvétel készült, csak a külsõ felvételekkel együtt összevágták a mûsorba :)

Wéber Gabi kicsit gyorsabban ment vele... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=w6SkfjUAS-Q

Mondjuk nem 1 kört ment csak vele és nem is állóból :wink:

Elküldve: 2009 okt. 30, 12:15 am
Szerző: Attila
amelyikben a külsõ felvételek is voltak! ez így elég uncsi hogy hang alapján követem hol jár :)

Elküldve: 2009 okt. 30, 12:24 am
Szerző: Bartender
Attila írta:amelyikben a külsõ felvételek is voltak! ez így elég uncsi hogy hang alapján követem hol jár :)
Abban azért segített, hogy megnézzem melyik kanyart melyik fokozatban veszi :wink:

Aztán jött a Gabi, akik teljesen másképp és más dimenzióban nyomta :shock:

Elküldve: 2009 okt. 30, 12:40 am
Szerző: Attila
hiányzik a szenvedély állandóan fékez :P

Elküldve: 2009 okt. 30, 12:44 am
Szerző: Bubi
sír vagy nevet amikor rázkódik? :twisted: :twisted: :twisted:

Elküldve: 2009 okt. 30, 01:06 am
Szerző: Birka
Most nem azért, de ennyire szar volna a váltója, hogy ilyen -számomra- sokszor elbassza a gangolást? :?

Elküldve: 2009 okt. 30, 01:09 am
Szerző: Attila
szerintem nem a sajátját vezeti ennyi!

Elküldve: 2009 okt. 30, 09:38 am
Szerző: Bartender
Attila írta:szerintem nem a sajátját vezeti ennyi!
Ha leforgatja egyesben 6-7 ezerig, akkor elõfordul, hogy nem veszi be elsõre. Nem recseg, csak olyan mintha nem ott lenne a sebesség.

Teljesen szét lett szedve a váltó amikor vettem és minden olyan csapágyat, szinkront kicseréltünk, ami kicsit is kopott volt, úgyhogy ez rejtély számomra is, de Szuti gépe is ezt produkálja :lol:

Elküldve: 2009 okt. 30, 10:04 am
Szerző: Attila
mondhattad volna hogy a tied! :)
ezekben a modern vackokban már nincs anyag! :)
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is :)

Elküldve: 2009 okt. 30, 10:20 am
Szerző: Pacsker
Bartender!

Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából :) Me ggondolom kezesebben bánsz vele!

A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.

Elküldve: 2009 okt. 30, 10:56 am
Szerző: Attila
mondtam hogy én szeretnék ilyet! ha nem voltam elég egyértelmû... akkor leírom szerintem a 2 literes kategóriában az egyik legjobb :)

Elküldve: 2009 okt. 30, 01:29 pm
Szerző: Bartender
Pacsker írta:Bartender!

Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából :) Me ggondolom kezesebben bánsz vele!

A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.
Helló Pacsker!


Elvileg a váltók között nincs különbség. Az enyém valamiért már alapból olyan volt a rövidebb váltó kar miatt, hogy határozottan és pontosan kell berakni sebességbe. Nincs maszatolás :)

Ha a youtube-os videóra kattintasz és utána a "more from Bartrenderr" fülre a jobb oldalon, akkor feldobja a többi videómat is. Abban van egy pár Euroring, Hungaroring, Monza.

Igen, én azért kímélõ üzemmódban használom, annál is inkább, mert szeretném megõrizni ugyanilyen jó, gyári állapotban. (Jó, azért egy-két upgrade-et leszámítva).

Racsing célra készül egy jobb kormányos verzió, remélhetõleg év végi befejezéssel. :wink:

Elküldve: 2009 okt. 30, 01:33 pm
Szerző: Bartender
Attila írta:mondhattad volna hogy a tied! :)
ezekben a modern vackokban már nincs anyag! :)
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is :)
Nem szeretem reklámozni... :)

Igazából nem nagyon beszélhetünk projektrõl, mert nem olyan sok minden lett módosítva.

Kapott egy szinter kuplungot, állítható futómû (D2) és nagy kipuffogó (Kakimoto).

Ezen kívül csak olyan extra dolgok vannak, mint turbo timer, BOV.

Elküldve: 2009 okt. 30, 01:35 pm
Szerző: Attila
engem érdekelnének képek mindenrõl! :)

Elküldve: 2009 okt. 30, 08:35 pm
Szerző: Bubi
Bartender írta:
Attila írta:mondhattad volna hogy a tied! :)
ezekben a modern vackokban már nincs anyag! :)
van valahol leírás a te autódról és a projektrõl?
akarok egyszer egy 3SGTE mocit én is :)
Nem szeretem reklámozni... :)

Igazából nem nagyon beszélhetünk projektrõl, mert nem olyan sok minden lett módosítva.

Kapott egy szinter kuplungot, állítható futómû (D2) és nagy kipuffogó (Kakimoto).

Ezen kívül csak olyan extra dolgok vannak, mint turbo timer, BOV.
jó kis hobby! :)

szerintem titokban fog maradni, csak mi néhányan látjuk :)