Dáwidka írta:Üdv
Nekem is olyan gondom lenne, hogy az alapjárat hideg motornál, fél perc járatás után ha visszatolom a szivatót, akko szépen ketyeg 800-on. De ha melegszik a motor egyre nehezebben esik vissza 1500-ról, és akkor is 1000-1100 környékére, de ma már 1400-1500-nál sem akart nagyon lejjebb menni. 1.6-os két karbis. Nemtom mi lehet a baja, sőt néha olyat is csinál, hogy felmegy 1100-ra leeseik hirtelen 800-ra, majd megint felugrik 1100-re és igy tovább....Mi lehet a baja? olvasgattam az előzőeket, de nemnagyon jöttem rá h az enyémnek mi baja lehet
Szia!
én a hőérzékelőkre vagy a karbi kopására gondolok, mert egy gázfröccsel majdnem mindíg megoldódik. Az ritkán fordul elő hogy nagyon magason-vagy alacsony fordulaton marad kitartóan. Akkor idegesít ha túl alacsony mert akkor féltem a motort ne károsodjon. Szerencsére a fordulatszámmérőn látom mikor kevés és akkor nyomom egy kicsit a gázt amíg állni kell a forgalom miatt.
Nekem bejátszott még az is hogy a gyújtókábelen több helyen átégés volt(zárlat föleg párás esős időben egyenetlen lett a motor esetlegesen). 1 hónapja lecseréltem a kábelköteget és az alapjárat is azóta talán csak párszor nem stimmelt, bár még hideg nemsikeredett igazán július magassásában. majd ősszel meglátom. mindenesetre a karbihoz nem akarok nyulni mert bonyolult és szuper a fogyasztásom. 6,5 liter 130-140 es tempóval. közepes terheléssel. városban persze 9. azért majd szánok rá időt és megnézem amit irtatok a vákum szabályozóról, nincs-e nekem is átszakadva.
üdv jános
