Corolla 4WD

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Szép az autód. Magasság emeléssel óvatosan! Személyautónál 3-4 centi
emelés már elegendõ lehet. Szivesen tapasztalnám a menet tulajdonságait jobb 1 bõl ha eljössz valamelyik találkozóra. Vagy ilyesmi nincs tervben?
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Jelentkeznék, akkor hátsó ülésre :) Csak 1 ici-pici terepet naaa :)
Kanyarvadászkodni nem kell. Csak egy kis emelkedõ, ahol elvérezne az enyém :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
E11-1.8 i 16V 4WD
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm

Hozzászólás Szerző: E11-1.8 i 16V 4WD »

Látom új topic nyilt a verdának. Nem is tudja, milyen megtiszteltetés érte. :-D

Megnéztem a találkozós témákat, de nem találtam következõ fix(nek tûnõ) idõpontot, helyszínt, apropót. Pedig egy szemtõl-szemben találkozás az autóval lényegesen leegyszerûsítené a szakértést.

Ahol lakunk (kb. a domb tetején) szoktuk hallgatni, látni, hogy a szomszédok hogy abszolválják az emelkedõt. Muhaha!!! :-D Kavicsok csattognak a sárvédõn, sisteregnek a gumik, bõgnek a motorok. Elsõ este, amikor hazaértünk a verdával egymásra kacsintottunk a Kedvesemmel "Na nézzük meg azt az emelkedõt!". Legurultunk az aljára, megfordulás, orral irányba a kilövõállás felé, nagy gáz, nagy kuplung, start! Vártuk a kavicsok csattogását, a kerekek sistergését, és mi lett helyette?! Bõdület tempóval elindultunk felfelé, és semmi több. :-D

Meggyõzött. :-) Majd ha jön a hó, neki megyünk újra. Addig meg hallgatjuk a kevésbé szerencsés szomszédok gumigyilkolását. ;-)
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

E11-1.8 i 16V 4WD írta: Ahol lakunk (kb. a domb tetején) szoktuk hallgatni, látni, hogy a szomszédok hogy abszolválják az emelkedõt. Muhaha!!! :-D Kavicsok csattognak a sárvédõn, sisteregnek a gumik, bõgnek a motorok.
hát igen, pont nem így kell elindulni emelkedõn felfelé, fõleg nem síkos, havas útfelületen, ennek megtanulására és modellezésére kimondottan jó a vezetéstechnikai tréning a Hungaroringen.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem hittem volna, hogy létezik olyan közút, amin képtelen felmenni egy személyautó. Kb 7 éve voltunk egy Fiat Pandával Szentendrétõl Piliszentlászló irányában. Jobb kéz fele beépítették a dombot(hegyet). Leszórták murvával azt nesze :) Kirándulgattunk és úgy gondoltuk felmegyünk. Képtelenek voltunk. Kicsi tapadás. Vagy lefullad, vagy pörög a kerék (vagy leég a kuplung). Hihetetlen milyen meredek volt. Rettegtünk visszatolatásnál (nem én vezettem), nehogy kijöjjön az autó a függõlegesbõl, mert oldalirányba felborultunk volna.
Hozzáteszem jobbra-balra új építésû családi házak, tehát egy mezei utca volt. Vagy terepjáró az ottlakóknak, vagy semmi (vagy Corolla 4WD :) ).

Másik horror emelkedõs élményem Miskolctapolcán. Annyira meredek, hogy 20-30 Centis vízszintes lapokból áll az emelkedõ (mint egy sûrû kis szintkülönbségû lépcsõ!). Aszfalt, de gondolom a lépcsõ nélkül is csak füstöltek a gumik. Ez is egy családi övezet utcája. Feljutottam a Corollával, de megbántan. Nagyon rázott, lassan meg nem lehetett menni. Nem laknék ilyen helyeken FWD-vel :) Ilyen esetben szárazon még a hátsókerékhajtás is jobb...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
E11-1.8 i 16V 4WD
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm

Hozzászólás Szerző: E11-1.8 i 16V 4WD »

Pár hete, amikor a Multipla már szerelõnél volt, a Corolla meg még csak távoli álom, kölcsön kaptunk egy Swiftet, hogy addig is tudjuk közlekedni.

Szerintem a Swift sok kérdésben méltatlanul van alul értékelve, de ez most más téma. Amiben viszont elvérzett, az a haza vezetõ domb leküzdése. Mentségére legyen mondva, hogy ugyan nem kopott, de régi gumi van rajta, és esett az esõ is. Szóval, nagy lendület, ahol még viszonylag sík a terep, kettes padlógáz és reménykedés, hogy a lendület kitart a domb tetejéig. Egész bíztató volt a kísérlet addig a pontig, míg el nem kezdett veszni a tapadás. Aztán nagyon fogyott. A kis motor még bírta volna a harcot az emelkedõvel, de elkerülhetetlen volt a kudarc. Negyvennel álltunk. Megszánva szegény kis ördögöt visszatolattunk. Az egész emelkedõ 300 méter hosszú. Megkerülni az inkriminált szakaszt attól a ponttól, ahonnan nem volt tovább 11,5km.

Corollával ugyanez: felbaktattunk alapjárat közeli fordulaton addig a pontig, amíg a Susuval feljutottunk. Megálltunk, megnéztük a helyet. Mosolyogtunk egyet az esetet felidézve, aztán elindultunk szépen öregurasan a dombtetõig.

A Suskert azóta visszaadtuk, de szívesen emlékszem rá vissza. :-)
E11-1.8 i 16V 4WD
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm

Hozzászólás Szerző: E11-1.8 i 16V 4WD »

Pacsker írta:
Lehet benéztem és neked már 1ZZFE VVt-i motorod van? Ahhoz talán több a 6-os váltó (Celica Corolla MR2...), de ugyanazt az átalakítást igényli.
Nos nem néztél be semmit! A blokk büszkén hirdeti magáról 7A-FE. A hátsó hídról a rossz fényviszonyok miatt nem sikerült értékelhetõ fotót lõni, de ami késik...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szerintem az egyik legjobb ár érték arányú autó a Suzuki, de ez tényleg más topic.

Linkeld már be gugli maps-on, hogy hol is laksz? Elég durva emelkedõ lehet :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
E11-1.8 i 16V 4WD
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm

Hozzászólás Szerző: E11-1.8 i 16V 4WD »

Nos a fényképek ma sem lettek szebbek a hátsó szekcióról, de nem is hiszem, hogy lesznek. Így íme:

Kép

Kép

Kép

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Független :shock: :shock:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
E11-1.8 i 16V 4WD
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm

Hozzászólás Szerző: E11-1.8 i 16V 4WD »

Pacsker írta:Független :shock: :shock:
Neeeem! Félreértesz! Van barátnõm. ;-) :lol: :lol:
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Hogy tudtál ilyen gusztustalant odahapcizni?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szépnek tûnik az autó! ABS, klíma, miegymás ;)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
E11-1.8 i 16V 4WD
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm

Hozzászólás Szerző: E11-1.8 i 16V 4WD »

Pacsker írta: ABS, klíma, miegymás ;)
Hmh... nem remek megfigyelés dr Watson! ;-) Nekem csak egy blokknak tûnik.

A függetlensége most örömhír az emelés szemszögébõl vizsgálva?
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Az nagyon buta kérdés, hogy a 4WD kasztni megegyezik-e a normál kasztnival?

Mert a fényképrõl nem látszik, hogy a hátsó futómû közvetlenül a kasztnihoz csatlakozik, vagy egy cserélhetõ keresztmerevítõhöz, mint az elsõkerekeseknél.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Válasz küldése