Corolla 4WD
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Szép az autód. Magasság emeléssel óvatosan! Személyautónál 3-4 centi
emelés már elegendõ lehet. Szivesen tapasztalnám a menet tulajdonságait jobb 1 bõl ha eljössz valamelyik találkozóra. Vagy ilyesmi nincs tervben?
emelés már elegendõ lehet. Szivesen tapasztalnám a menet tulajdonságait jobb 1 bõl ha eljössz valamelyik találkozóra. Vagy ilyesmi nincs tervben?
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jelentkeznék, akkor hátsó ülésre
Csak 1 ici-pici terepet naaa 
Kanyarvadászkodni nem kell. Csak egy kis emelkedõ, ahol elvérezne az enyém
Kanyarvadászkodni nem kell. Csak egy kis emelkedõ, ahol elvérezne az enyém
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
Látom új topic nyilt a verdának. Nem is tudja, milyen megtiszteltetés érte. 
Megnéztem a találkozós témákat, de nem találtam következõ fix(nek tûnõ) idõpontot, helyszínt, apropót. Pedig egy szemtõl-szemben találkozás az autóval lényegesen leegyszerûsítené a szakértést.
Ahol lakunk (kb. a domb tetején) szoktuk hallgatni, látni, hogy a szomszédok hogy abszolválják az emelkedõt. Muhaha!!!
Kavicsok csattognak a sárvédõn, sisteregnek a gumik, bõgnek a motorok. Elsõ este, amikor hazaértünk a verdával egymásra kacsintottunk a Kedvesemmel "Na nézzük meg azt az emelkedõt!". Legurultunk az aljára, megfordulás, orral irányba a kilövõállás felé, nagy gáz, nagy kuplung, start! Vártuk a kavicsok csattogását, a kerekek sistergését, és mi lett helyette?! Bõdület tempóval elindultunk felfelé, és semmi több.
Meggyõzött.
Majd ha jön a hó, neki megyünk újra. Addig meg hallgatjuk a kevésbé szerencsés szomszédok gumigyilkolását. 
Megnéztem a találkozós témákat, de nem találtam következõ fix(nek tûnõ) idõpontot, helyszínt, apropót. Pedig egy szemtõl-szemben találkozás az autóval lényegesen leegyszerûsítené a szakértést.
Ahol lakunk (kb. a domb tetején) szoktuk hallgatni, látni, hogy a szomszédok hogy abszolválják az emelkedõt. Muhaha!!!
Meggyõzött.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
hát igen, pont nem így kell elindulni emelkedõn felfelé, fõleg nem síkos, havas útfelületen, ennek megtanulására és modellezésére kimondottan jó a vezetéstechnikai tréning a Hungaroringen.E11-1.8 i 16V 4WD írta: Ahol lakunk (kb. a domb tetején) szoktuk hallgatni, látni, hogy a szomszédok hogy abszolválják az emelkedõt. Muhaha!!!Kavicsok csattognak a sárvédõn, sisteregnek a gumik, bõgnek a motorok.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem hittem volna, hogy létezik olyan közút, amin képtelen felmenni egy személyautó. Kb 7 éve voltunk egy Fiat Pandával Szentendrétõl Piliszentlászló irányában. Jobb kéz fele beépítették a dombot(hegyet). Leszórták murvával azt nesze
Kirándulgattunk és úgy gondoltuk felmegyünk. Képtelenek voltunk. Kicsi tapadás. Vagy lefullad, vagy pörög a kerék (vagy leég a kuplung). Hihetetlen milyen meredek volt. Rettegtünk visszatolatásnál (nem én vezettem), nehogy kijöjjön az autó a függõlegesbõl, mert oldalirányba felborultunk volna.
Hozzáteszem jobbra-balra új építésû családi házak, tehát egy mezei utca volt. Vagy terepjáró az ottlakóknak, vagy semmi (vagy Corolla 4WD
).
Másik horror emelkedõs élményem Miskolctapolcán. Annyira meredek, hogy 20-30 Centis vízszintes lapokból áll az emelkedõ (mint egy sûrû kis szintkülönbségû lépcsõ!). Aszfalt, de gondolom a lépcsõ nélkül is csak füstöltek a gumik. Ez is egy családi övezet utcája. Feljutottam a Corollával, de megbántan. Nagyon rázott, lassan meg nem lehetett menni. Nem laknék ilyen helyeken FWD-vel
Ilyen esetben szárazon még a hátsókerékhajtás is jobb...
Hozzáteszem jobbra-balra új építésû családi házak, tehát egy mezei utca volt. Vagy terepjáró az ottlakóknak, vagy semmi (vagy Corolla 4WD
Másik horror emelkedõs élményem Miskolctapolcán. Annyira meredek, hogy 20-30 Centis vízszintes lapokból áll az emelkedõ (mint egy sûrû kis szintkülönbségû lépcsõ!). Aszfalt, de gondolom a lépcsõ nélkül is csak füstöltek a gumik. Ez is egy családi övezet utcája. Feljutottam a Corollával, de megbántan. Nagyon rázott, lassan meg nem lehetett menni. Nem laknék ilyen helyeken FWD-vel
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
Pár hete, amikor a Multipla már szerelõnél volt, a Corolla meg még csak távoli álom, kölcsön kaptunk egy Swiftet, hogy addig is tudjuk közlekedni.
Szerintem a Swift sok kérdésben méltatlanul van alul értékelve, de ez most más téma. Amiben viszont elvérzett, az a haza vezetõ domb leküzdése. Mentségére legyen mondva, hogy ugyan nem kopott, de régi gumi van rajta, és esett az esõ is. Szóval, nagy lendület, ahol még viszonylag sík a terep, kettes padlógáz és reménykedés, hogy a lendület kitart a domb tetejéig. Egész bíztató volt a kísérlet addig a pontig, míg el nem kezdett veszni a tapadás. Aztán nagyon fogyott. A kis motor még bírta volna a harcot az emelkedõvel, de elkerülhetetlen volt a kudarc. Negyvennel álltunk. Megszánva szegény kis ördögöt visszatolattunk. Az egész emelkedõ 300 méter hosszú. Megkerülni az inkriminált szakaszt attól a ponttól, ahonnan nem volt tovább 11,5km.
Corollával ugyanez: felbaktattunk alapjárat közeli fordulaton addig a pontig, amíg a Susuval feljutottunk. Megálltunk, megnéztük a helyet. Mosolyogtunk egyet az esetet felidézve, aztán elindultunk szépen öregurasan a dombtetõig.
A Suskert azóta visszaadtuk, de szívesen emlékszem rá vissza.
Szerintem a Swift sok kérdésben méltatlanul van alul értékelve, de ez most más téma. Amiben viszont elvérzett, az a haza vezetõ domb leküzdése. Mentségére legyen mondva, hogy ugyan nem kopott, de régi gumi van rajta, és esett az esõ is. Szóval, nagy lendület, ahol még viszonylag sík a terep, kettes padlógáz és reménykedés, hogy a lendület kitart a domb tetejéig. Egész bíztató volt a kísérlet addig a pontig, míg el nem kezdett veszni a tapadás. Aztán nagyon fogyott. A kis motor még bírta volna a harcot az emelkedõvel, de elkerülhetetlen volt a kudarc. Negyvennel álltunk. Megszánva szegény kis ördögöt visszatolattunk. Az egész emelkedõ 300 méter hosszú. Megkerülni az inkriminált szakaszt attól a ponttól, ahonnan nem volt tovább 11,5km.
Corollával ugyanez: felbaktattunk alapjárat közeli fordulaton addig a pontig, amíg a Susuval feljutottunk. Megálltunk, megnéztük a helyet. Mosolyogtunk egyet az esetet felidézve, aztán elindultunk szépen öregurasan a dombtetõig.
A Suskert azóta visszaadtuk, de szívesen emlékszem rá vissza.
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
Nos nem néztél be semmit! A blokk büszkén hirdeti magáról 7A-FE. A hátsó hídról a rossz fényviszonyok miatt nem sikerült értékelhetõ fotót lõni, de ami késik...Pacsker írta:
Lehet benéztem és neked már 1ZZFE VVt-i motorod van? Ahhoz talán több a 6-os váltó (Celica Corolla MR2...), de ugyanazt az átalakítást igényli.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem az egyik legjobb ár érték arányú autó a Suzuki, de ez tényleg más topic.
Linkeld már be gugli maps-on, hogy hol is laksz? Elég durva emelkedõ lehet
Linkeld már be gugli maps-on, hogy hol is laksz? Elég durva emelkedõ lehet
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Független

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szépnek tûnik az autó! ABS, klíma, miegymás 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye