Kimegyünk a mûhelybõl azt mondja egy tizest kéne rádobni. Mondom a 14-re? Áá az kizárt 20-ra ki tudom egészíteni max de ha nem akkor köszönöm és már itt sem vagyok. Hááát.... na jó. Végül is egész olcsón megúsztam, ha úgy vesszük csak szarul érint, hogy ennyire palira veszik az embert és ilyen pofátlanul. Ha neki álltam volna okoskodni meg magyarázni neki akkor elhajtott volna aztán mehettem volna 28 ért kertvárosba vizsgáztatni+ benya+idõ. Végül is szerintem megéri elvinni, mert lehet "beszélni" velük, csak uralkodni kell magadon.
Mûszaki vizsga
- Szultán82
- Visszajáró

- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2009 jan. 17, 05:18 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
.
Egy kis tapasztalat a mûszaki vizsgával. Szombaton lejárt nekem is. Elkezdtem érdeklõdni, merre hány méter. Kaptam 28, 25, 23 ezres ajánlatokat. Menéztem az NKH-nál 7700 Ft akkor mi kerül ennyibe? De oda nem ajánlották mert ha valami nem stimmel akkor tuti bukta és be kell fizetni a 7700 Ft-ot is. Kezdtem kétségbe esni, aztán egyik kollégám mondta, hogy a Vezér Csömöri sarkán lévõ citroen
szervízben 14300 Ft és ha nem sikerül akkor nem kell fizetni egy kanyit sem. Bejelentkeztem hétfõ reggelre vegyes érzelmekkel...Odamegyek elkezdõdik a szeánsz. Csávókám jön ki fél óra múlva olajos arcal, hogy hááát van vele gond. Mondom na ne! Elsõ fék jobb-bal oldala között 19% eltérés, hátsõ fék között 40-50. Folyik a hûtõvizem stb....De menjek oda a kocsihoz és megmutogatja. Rámutat a fûtõradiátor vízcsövére arra kis fekete bizbaszra amit még Tibcsi zsírozott be nekem f@szán és kicsit olvadt volt. Azt modja látom, ott az a zöld lé az folyik
GÉPZSÍR PAZZE! De nem szóltam egy szót sem. A hûtõvizem meg színtelen amúgy is. Aztán folytatja.... Rácsöpög a kormánymûre és csupa víz, vagy olaj. A kettõ ritkán összekeverhetõ.... aztán hiába van bizonylatom a sport kipufogómra az túl hangos(egyes hangja van) Itt megkérdeztem volna tõle hogy az NKH hivatalos dB mérõt épített a fülébe vagy honna veszi ezt ráadásul biznyolatos volt. Mind1 inkább felnevettem egy kicsit. Aztán mutat nekem egy lambda értéket a monitoron 1.14 látom holott 0,6 körül kellen lennie ez is a sport dobtól van. Ja de én meg Pali vagyok. Aztán itt van a fék, na arról nem mutatt semmi bizonyítékot. De ha annyira volt igaz mint a többi állítása akkor az is hibátlan volt. Mindezeket persze nagy fejcsóválások és mély együttérzõ tekintetek kísérték részérõl. Mondom zárjuk rövidre ezt a kis hibalistát és ezzel a beszélgetést is. Mindezek ellenére át lehet valahogy rugdosni? A csávókám hallgat, azt hittem már elcsesztem ezzel a kérdéssel. Járkál egy kicsit aztán kinyögi. Mi legyen?
Megcsináltatom ezeket vagy intézzük el máshogy? Egyértelmûen utóbbi!
Kimegyünk a mûhelybõl azt mondja egy tizest kéne rádobni. Mondom a 14-re? Áá az kizárt 20-ra ki tudom egészíteni max de ha nem akkor köszönöm és már itt sem vagyok. Hááát.... na jó. Végül is egész olcsón megúsztam, ha úgy vesszük csak szarul érint, hogy ennyire palira veszik az embert és ilyen pofátlanul. Ha neki álltam volna okoskodni meg magyarázni neki akkor elhajtott volna aztán mehettem volna 28 ért kertvárosba vizsgáztatni+ benya+idõ. Végül is szerintem megéri elvinni, mert lehet "beszélni" velük, csak uralkodni kell magadon.
Kimegyünk a mûhelybõl azt mondja egy tizest kéne rádobni. Mondom a 14-re? Áá az kizárt 20-ra ki tudom egészíteni max de ha nem akkor köszönöm és már itt sem vagyok. Hááát.... na jó. Végül is egész olcsón megúsztam, ha úgy vesszük csak szarul érint, hogy ennyire palira veszik az embert és ilyen pofátlanul. Ha neki álltam volna okoskodni meg magyarázni neki akkor elhajtott volna aztán mehettem volna 28 ért kertvárosba vizsgáztatni+ benya+idõ. Végül is szerintem megéri elvinni, mert lehet "beszélni" velük, csak uralkodni kell magadon.
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Ha tényleg egybe van a géped, miért nem vitted NKH vizsgára?
Más helyen õrült összegeket tudnak mondani...
Nekem az egyik autószerelõ 55E-t mondott. Majdnem ott helybe kiröhögtem...
Azt fogott vissza, hogy egy autószerelõ barát vitt oda hozzá.
Aztán végülis az enyém is 22.000-ért ment át, de csak azért, mert nem akartam lefesteni a javításokat, azt viszont meg le kellett volna a vizsgához.
Más helyen õrült összegeket tudnak mondani...
Nekem az egyik autószerelõ 55E-t mondott. Majdnem ott helybe kiröhögtem...
Aztán végülis az enyém is 22.000-ért ment át, de csak azért, mert nem akartam lefesteni a javításokat, azt viszont meg le kellett volna a vizsgához.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Nem tudom, nálunk sem olcsó, de ezért nem így van teljesen!
Lackó-papa jól beszél, mert fázós az olyan vizsga ahol átlökik az autót, és egy hét múlva végez veled a zebrán, mert nincs rajta fék...
Az is más kérdés, hogy cserélnétek-e fényszórót, szélvédõt azért mert kavicsfelverõdés vagy repedés van rajta (a látómezõn kívül), esetleg fóliázott üveg vagy Xenon???
Láttam olyan f*szparaszt biztos, aki nem talált semmi mûszaki hibát, majd a hátsó biztonságiövet, az izzókészletet és az egészségügyi csomagot megvizsgálva buktatott, jogosan (más kérdés, hogy etikus-e)!!!
Tehát, lehet "c*gánykodni" csak nem mindig érdemes... Csak 10 pontos autó menjen "mozaikba"!
Teszem hozzá, tavaly hivatalos vizsgán a Corollámnak nézték a károsanyag-kibocsátását és a lamda érték nem volt megfelelõ... Kicsit "kennem" kellett a hatóságot, ez ilyen...
Szabber
Ja, a korábbi lengéscsillapító kérdés:
Nincs 100%-os lengéscsillapító, fontos a guminyomás, a terhelés, hogyan álltál a padra, stb... Inkább a két oldal eltérését nézik...
Lackó-papa jól beszél, mert fázós az olyan vizsga ahol átlökik az autót, és egy hét múlva végez veled a zebrán, mert nincs rajta fék...
Az is más kérdés, hogy cserélnétek-e fényszórót, szélvédõt azért mert kavicsfelverõdés vagy repedés van rajta (a látómezõn kívül), esetleg fóliázott üveg vagy Xenon???
Láttam olyan f*szparaszt biztos, aki nem talált semmi mûszaki hibát, majd a hátsó biztonságiövet, az izzókészletet és az egészségügyi csomagot megvizsgálva buktatott, jogosan (más kérdés, hogy etikus-e)!!!
Tehát, lehet "c*gánykodni" csak nem mindig érdemes... Csak 10 pontos autó menjen "mozaikba"!
Teszem hozzá, tavaly hivatalos vizsgán a Corollámnak nézték a károsanyag-kibocsátását és a lamda érték nem volt megfelelõ... Kicsit "kennem" kellett a hatóságot, ez ilyen...
Szabber
Ja, a korábbi lengéscsillapító kérdés:
Nincs 100%-os lengéscsillapító, fontos a guminyomás, a terhelés, hogyan álltál a padra, stb... Inkább a két oldal eltérését nézik...
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Mozaik utcába is van emberkém.szullosz írta:
Tehát, lehet "c*gánykodni" csak nem mindig érdemes... Csak 10 pontos autó menjen "mozaikba"!
Ott ment át a Polo-m, szar lengészcsillapítóval.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Én valamikor február vittem vizsgára, NKH által kijelölt állomásra. Elõtte csak a világítást néztem át, úgy voltam vele, egy nagy rakás kaksi az autó és most legalább alátámasztják valamivel... Bementem; mikorra van idõpont? Holnap 10. A kutyafáját... vonóhorog van fent, de nincs róla papír. Sebaj, leszerelem. Persze... Levágom a kampóját. Ja... Elvittem szerelõhöz, szedje le, végül is levágta a kilátszó részt
Másnap elvittem (elõzõ nap mondták, 14700 Ft, de ha nem megy át, akkor csak 9600-t kell fizetni és elmondják, mit kell kijavítani, ezt akár az õ mûhelyükben is megcsináltathatom vagy bárhol, és ha újra viszem vizsgára, csak a különbözetet kell fizetnem!)
Végül is korrektül átnézték, fékpad, lengéscsillapító mérés stb... és átment, mindenféle támogatás nélkül (persze azt is meg lehetett volna oldani, ha szükséges
)
Végül is korrektül átnézték, fékpad, lengéscsillapító mérés stb... és átment, mindenféle támogatás nélkül (persze azt is meg lehetett volna oldani, ha szükséges
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Re: .
Mivel nem szeretm ismételni magam, ezért inkább idéznék magamtól:Szultán82 írta:.... aztán hiába van bizonylatom a sport kipufogómra az túl hangos(egyes hangja van) Itt megkérdeztem volna tõle hogy az NKH hivatalos dB mérõt épített a fülébe vagy honna veszi ezt ráadásul biznyolatos volt. Mind1 inkább felnevettem egy kicsit.
Egyébként mondták, hogy ha lenne a sportkipufogóra bizonylatom, akkor se engednék át, mert nincs rajta semmilyen azonosító szám.... De legalább ebbe idén nem köthetnek bele!decaon16 írta:Mikor elõször vittem mûszakira, akkor megbuktatták a (nem gyári) sportkipufogója miatt, "magas zajszint" - re hivatkozva! Gondoltam, nem tart semeddig kicserélni a végét. Viszont ezeknek a kipufogója csak 2 részre van osztva, tehát ami a végén kijön, az a kocsi feléig elmegy. Potom 30 ezerért vettem rá gyári kipufogót!Megcsapta a pénztárcám kissé, de így legalább átengedték végre.
Idén inkább a fólia miatt fogok parázni!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
A cseréje kb. 120 körül mozog. Én már körbe ugráltam. Érdemesebb venni egy Gti-t és átépíteni.murray írta:a zõd matricáról jut eszembe , nagy meló egy 2E motort egy 2E-E motorra kicserélni? ugyebár a 2E karbis a 2E-E meg injektoros.
akkor kell ide, légtömegmérõ, lambdaszonda . meg minden ilyesmi?
eléggé idegesitõ h nem lehet vele bejönni a belvárosba
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem
