E7 alkatrészek (1979-1983)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Gyári Toyota
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Rajta volt, de van még egy és már cseréltem. Nem javított a hangján, úgyhogy jó mindkettõ. A projektembe leírtam.
A véget én hegesztettem rá igen.
A véget én hegesztettem rá igen.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kb 1 menetet vágtam le körbe. De lehet másfelet. Nem emlékszem már.
CO-t csak gázelemzõ készülékkel lehet mérni. És ugyanúgy a 4 keverék állító csavarral lehet bejátszani.
CO-t csak gázelemzõ készülékkel lehet mérni. És ugyanúgy a 4 keverék állító csavarral lehet bejátszani.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
ki tud segíteni abban,hogy 2tg motoron lévõ mikuni solex karbim ha sokat jár alapjáraton pl:piroslámpa,araszolás stb. akkor úgy érzem mintha sok benyát kapna,és dadogva megy ,de ha kihuzatom és már rendesen haladok vele akkor jó.elvileg az úszószint jól be van állítva mert 2tg manual ban leírtak alapján van beállítva,de nemtom a pontos fuvóka méreteket mert ebben régebbi solex karbi adatok vannak de nekem már az utolsó évjáratos van.vagy más a baj,nemtom.,mert menni megy mint a vadbarom.viszont nincs a benzinpumpától visszavezetés a tank fele,ez érdekes a 2tb motoron van.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A karbik szívósorhoz közelebbi oldalán van 1-1 (összesen 4 db) függõleges állító csavar. a belsejük elipszis alakú, és köré szorosan van húzva egy kis henger, ami szabadon forog. (direkt azért, hogy minden hozzá nem értõ ne tudja csavargatni õket).
SST-t már nem lehet hozzá kapni
Te gyárthatsz magadnak, vagy ha egy vékony lapos csavarhúzót beszúrsz a palást és a csavar közé, akkor úgy is tudod tekerni. A manuálba benne van!
Kezdek rájönni, hogy szinkronteszter nélkül nem lehet profin belõni ezeket. Egyébként alapjáraton nem jár se az enyém se Ákyé teljesen zökkenõmentesen. Néha néha ki-kihagy, bár laikus fülnek óramû
SST-t már nem lehet hozzá kapni
Kezdek rájönni, hogy szinkronteszter nélkül nem lehet profin belõni ezeket. Egyébként alapjáraton nem jár se az enyém se Ákyé teljesen zökkenõmentesen. Néha néha ki-kihagy, bár laikus fülnek óramû
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem egy T series manual van. Kérdezz mi érdekel belõle, kinézem. A karbi teteje nekem is más, mint képen. Az a JDM 2T-G-ken volt. Talán picit erõsebbek voltak. De a fúvókázás és az értékek, ahogy néztem ugyanazok.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
ha levesszük a tetejét ott van négy fuvóka,anank a mérete meg,az úszószint.elvileg letöltöttem a netrõl egy 2tg manualt,meg egy mikuni service manualt,de azért kiváncsi vagyok.
jah még egy dolog: 4age ecu-val,meg minden kiegészítõvel,hozzá váltó,hátsóhíd elsõ futómû megér 150ezret?motor belett indítva elsõre indult pedig nem sokat megy,mert müszaki nincs az autón,de szépen jár.
jah még egy dolog: 4age ecu-val,meg minden kiegészítõvel,hozzá váltó,hátsóhíd elsõ futómû megér 150ezret?motor belett indítva elsõre indult pedig nem sokat megy,mert müszaki nincs az autón,de szépen jár.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hogyne érne.
Nem értem annyira. Ez AE86 GT vagy elsõkerekesbõl lenne?
A használtautós 200 ezres?
Nem értem annyira. Ez AE86 GT vagy elsõkerekesbõl lenne?
A használtautós 200 ezres?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

