Oldal: 20 / 33
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 feb. 22, 03:56 pm
Szerző: Czimber10
bepi81 írta:Czimber10 írta:Pacsker írta:Félreértettem, bocsi.
Sehol a baj....
Egy valami a fix,
2004 előtt (only szíjas) Toyo-tulaj/ leszek...Ergo,Cartársak leszünk,az fix. (Y)
2000. nyara előtti lehet kizárólag szíjas.

Vagy nem...

2004-es IS 200,mi a tosz???

Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 feb. 22, 04:00 pm
Szerző: Czimber10
Amúgy ritka egy elbszott ám a Sport Cross. Oké, hogy nem klasszik konmbi, meg prémium, meg minden, de a csomagtere konkrétan kisebb és rosszabbul pakolható, mint egy mezei E12 HB-nek. Az E12 kombi konkrétan a dupla mennyiségű cuccot lenne képest elnyelni.
Nem is ez a lényeg, hanem az, hogy óvatosan a kijelentésekkel.

[/quote]
Így van,elég átgondolatlan a Cross...Ha kellene,HA...Szinkrononként 6000 ft...

Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 feb. 22, 10:59 pm
Szerző: bepi81
Czimber10 írta:bepi81 írta:Czimber10 írta:
Egy valami a fix,2004 előtt (only szíjas) Toyo-tulaj/ leszek...Ergo,Cartársak leszünk,az fix. (Y)
2000. nyara előtti lehet kizárólag szíjas.

Vagy nem...

2004-es IS 200,mi a tosz???

Ja, igen, bocs, Lexus. Toyotából nem kapsz szíjasat a leírt dátum után.

Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 feb. 22, 11:05 pm
Szerző: bepi81
Rosszul írtam, nem szinkron hiba, hanem csapágycsere. Most néztem utána pontosan:
"
No, úgy néz ki, hogy amit sejtettem már a hazaúton is, az beigazolódik, a váltómban csapágycsere lesz majd szükséges....
Megkaptam az ajánlatokat a cserére. Egyik sem az a tipikus vékony cerkás sztori. Egyik Kiskőrösről a másik pedig innen Szegedről.
Amit lehet, szeretnék ésszerűbben megoldani, így egy kis segítséget kérek. A cserélendő csapágyakat szeretném beazonosítani. 3-féle van benne, ami cserés elméletileg, az egyiken már túl vagyok, kettő még várat magára.
... közben készülök a budget megoldásra is. Van egy szimpatikus szerviz Szeged mellett, akik 25 környékén vállalják a ki- és beszerelést, 50 környékén egy másik szaki cég a csapágycserét, maga a csapágy meg kinti forrásból 110 Euró környékén megoldható, plusz kell tömítés meg váltóolaj, kb 15 ezerért.Ez kb 120e, mondhatni ez se igazán budget, de mégsem 300-370e...
De ez itt már nagyon off, be is fejezem, csak azért linkeltem be a srác írását, hogy ne ereszkedjen le a szemfedő, mert Lexus. Igen, bazi jó kocsi, de, ha hozzá kell nyúlni, pontosan ugyanannyira "prémium", mint bármelyik német társa. Oké, nem gyakori, csak ha az ember pont kifogja, nem vígasztalja ez a tudat, hogy ritka hiba...

Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 márc. 06, 10:07 am
Szerző: L4mie
Üdv Urak
Gyors kérdés
2002-2006 os corolláknak milyen felszereltségi fokozatai vannak és ezek mit tartalmaztak?
Amiket általában látok használtatón:
-Terra ICe
- Terra
- Sport Ice
- Sport
- Sol
- Luna
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 márc. 06, 10:46 am
Szerző: bepi81
Külön kell választani a ráncfelvarrás előtti és utáni változatokat.
2002-2004:
Harmony (ritka)
Terra
Sol
2004-2007:
Terra (+ice)
Luna
Sol
Sol+
Sport (csomag)
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 márc. 06, 12:06 pm
Szerző: L4mie
Köszönöm

Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 márc. 26, 10:34 am
Szerző: L4mie
Urak,
Csatlakoztam egy E12 1,4 Faceliftes Terra + Sport kicsikével a tulajok közé
Majd ömlesztem a felmerülő kérdéseket

Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 ápr. 01, 04:30 pm
Szerző: L4mie
L4mie írta:Urak,
Csatlakoztam egy E12 1,4 Faceliftes Terra + Sport kicsikével a tulajok közé
Majd ömlesztem a felmerülő kérdéseket

Első kérdés: Motorszámom: 4ZZ1999454
Mit érdemes tudni róla? hallottam olyant hogy egy ideig ették az olajat, meg volt szíjas-láncos váltás is talán?
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 ápr. 02, 10:15 pm
Szerző: mozso
Motorszám alapján nem tudjuk kitalálni mikori az autó, nem tartja nyilván a motorszámot lekérdezhető formában a Toyota. Alvázszám vagy forgalmi szerinti évjárat kellene.
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 ápr. 05, 07:22 pm
Szerző: L4mie
mozso írta:Motorszám alapján nem tudjuk kitalálni mikori az autó, nem tartja nyilván a motorszámot lekérdezhető formában a Toyota. Alvázszám vagy forgalmi szerinti évjárat kellene.
OHh 2004/12 -es és az alvázszám:
JTDKM28EX00066306
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 ápr. 29, 02:59 pm
Szerző: jabel
Sziasztok!
Még mindig a pár hónapja említett egyetemi feladathoz kérnék segítséget. Azóta mait tudtam lemértem (szerencsére az adatokat nem fogják járművek gyártásához, javításához, beállításához használni

), viszont mindig vannak még szükséges, de mérhetetlen paraméterek.
Valaki hozzáfér esetleg típusbizonyítványhoz, komolyabb szervizadatbázishoz vagy bármihez, ahonnan súlyeloszlásokat, súlypontmagasságokat, fékrendszer belső átmérőit, áttételeit, meg hasonló adatokat lehet szerezni? Esetleg közös megegyezés alapján ki is szivárogtatná ezeket?

Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 máj. 01, 05:39 pm
Szerző: Han
Sziasztok!
Sikerült beújítani egy 2002-es Corolla Verso-t, 1.6 VVT-i motorral. Az autóban a sokat említett olajfogyasztás miatt garanciában cseréltek motort 2007-ben, ezért is mertük megvenni. Megvan hozzá az okmányirodai papír a motorszám változásról (sima 3ZZ lett), zöld pötty a nívópálcán, minden stimmel. Na és itt a kérdés, hogy végig márkaszervizbe hordták az autót, ahol a számlák szerint minden alkalommal 4 liter olajat töltöttek bele. Most is friss olaj van benne, maximum fölött a szint jó pár mm-rel. Na most az új motornak nem 4,5 liter olajjal kéne futnia? Úgy tűnik, mintha a pálcán a maximum jelzés továbbra is 3,7 liter lenne és mivel 4 litert kapott, ezért van fölötte pár mm-rel a szint. Nem új pálcát jelöl a zöld pötty?
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 máj. 12, 08:47 pm
Szerző: kisgyerek80
Sziasztok!!
SOS!SOS!Segítséget kérnék E12nek a 2dines rádióját hogyan tudom kiszedni????

Köszönöm!!!
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Elküldve: 2015 máj. 14, 12:55 pm
Szerző: Han
Van valakinek olyan tapasztalata, hogy üzemanyag szivattyú indítás után közvetlenül viszonylag hangosabb búgásba kezd, majd fokozatosan elhalkul több-kevesebb idő alatt. Teljesen alkalomszerűen, van, hogy napokig semmi, hidegen és melegen is. Esetleg hattyúdal lenne és kezd elpusztulni, vagy más oka lehet (esetleg üzemanyag szűrő cserére szorul)? Amúgy feladatát ellátja, megy rendesen az autó, nagyobb terhelésen is.