Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
De kár,h nem coupe.....
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Van benne fantázia, de az óraállás hamis. Szerintem inkább 226 az, láthatóan rommá van kopva a kézifék, az ülések sem annyira szépek.
Alapnak nem rossz.
Alapnak nem rossz.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
"Csak a cupé, csak a cupé"
Én szeretem a nem cupékat is!
Én szeretem a nem cupékat is!
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- RWD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Az nem egy kombi volt? Mondjuk az a hirdetés mintha pár hónappal ezelőtt lett volna fent.Pacsker írta:Jóféle!
És még fantázia is lenne benne. Ezekért én mindig odavoltam.
Coupe-hoz van is alkatrészem
Mintha 7-8 évvel ezelőtt úgy hirdették volna, hogy 4 téglára fel volt bakolva és lógtak a kerekei, hogy ne terhelje a rugót.
Veterán CCH-sok? Az lehet?
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Neeeeb@sssszz@meg!
Tesóka. És milyen szép! Meg foteles! Meg hűtőládás!
Tesóka. És milyen szép! Meg foteles! Meg hűtőládás!
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Ez nagyon jonak tunik....
1.5-os, mi?...
1.5-os, mi?...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Vegye meg valaki az afriakaiak elől, légyszilégyszilégyszi!
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Annyira rá lehet kívánni erre a dögre, hogy rohadna meg
. Jó kis 2.2-es motor, automata vált, klíma, nyugalom, 7 ember, csomó cucc...10 liter körüli kajálás...
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Elvileg elmegy 10 alatt is, az enyém valamiért már üresen se.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- RWD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
-törölve
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
A sztori jó lenne, de most nem tudom leírni.
Meg akartam venni, magamnak a buszt, ha jó, akkor alku nélküli pénzzel is készültem.
Turan6-al elsőként lent voltunk. A képekről azért látszott már jó pár hiba, de feltétlenül ígéretes volt.
Sokat gyötrődtünk, több tesztkör is volt, de jelen lehetőségeim, magánéleti helyzetem és a busszal való terveim okán ésszerűen úgy döntöttem, hogy ott hagyom.
FONTOS!
A mai napon, ha valakit érdekelne az alábbi leírás mellett, akkor NAGYON kedvező áron megveheti a tegnapi szemlénknek és alkunknak köszönhetően. Közvetlenül a jelenlegi tulajtól! Az autó lekerült a netről és kikerült a kereskedésből, így jó eséllyel nem megy rá más érdeklődő most délelőtt. (tegnap folyamatosan csörgött a kereskedő telefonja. Munkás autótól, donoron át, projektautóig..)
Aki pénzzel a kezében szeretné komolyan megvenni, keressen priviben, fél 3-tól telefonon, ha tudok válaszolok a kérdésekre és megadom a kontaktot. Örülnék, ha első sorban NEM donornak vagy 36. (parkoló pályás) Toyotának menne, hanem valaki első egyterűnek/projektautónak vásárolná magának és a közéletben később is láthatnánk fejlődését az interneten és személyesen is egyaránt.
Ha valaki magának venné és jó a kézügyessége, jelen állapotban, főleg ezért a jelképes összegért feltétlenül AJÁNLOM!
30 éves létére egy rettentő jó alap! Slampi buszának vásárláskori állapotához képest kicsit elmarad (inkább beltér állapotban), de van más paraméter, amiben jobb is az övénél.
A 150 ezer mérföld futás talán.. még valós is lehet.
Az autó pontos típusa az egyik legfullosabb kivitel.
Kouki 2.2 Toyota VAN LE Captain Chair Set-es kivitel.
- Kaszni: volt Már körbe fújva közepes minőségben, DE brutál jó állapotúnak tűnik a bódé ÉS a hasa is. Szinte pörsenést is alig lát rajta az ember. 30 éves korához képest 90%-os, tehát NAGYON jó alap. Kevés helyen tűnik vastag gittesnek. Ott vissza kéne csiszolni, ha talál az ember valamit, csírájában elfolytani és kész is. Esztétikailag nem rossz az összkép. Oldalajtónak valami görgő baja lehet. Eléggé szorul, javítandó. Díszléceken ak róm csíkokat kéne optikázni.
- Futómű, fék, kormányzás: Rendben van. Sehol sem kotyog, kopog, zörög. Lágyan ringat a sajátos súlyeloszlásának köszönhetően. Voltunk rossz úton és országúton is egyaránt. Stabil bár egy futóműállítás ráférne. Fék fog, kézifék is van. Vaj szervó, teljesen rendben. Szivattyún kéne szimeringeket cserélni.
- Kipu: Elég gatya. Minimum hátsó dobot kéne cserélni, de a középmotor miatt se nem nagy, se nem bonyolult a rendszer sem.
- Diffi: Ha jól láttam nem folyik és semmi hangja!
- Motor: 4Y 2.2 injektor, ahogy gondoltam. Hengerfejes, vagy nem
(bővebben telefonon), olajnyomás van melegen is, nem dől orrán száján az olaj, csak a szervószivattyú miatt olajpárás. Olaj színe jónak tűnt és volt is benne. Kicsit TALÁN gyenguszabbnak érződik nekem Slampiénál, de hát ezek nehezebb autók és 2.2 létére megmosolyogtató a gyári teljesítményük. Rosszul indul hidegen. Pár henger aztán helyre áll, de utána szépen, finoman jár! Nem csapágyas! Nem villogtattam ki, mert már nem volt rá idő. Check engine nem világít. Nem tűnik barbárnak a motortér. Nincs utólagos beavatkozás nyom.
- Váltó: (talán a legelgondolkodtatóbb hibája a vétel szempontjából), Álló helyzetben a féken állva tologatva P-D-N-R... közt erőseket üt és menet közben is drasztikusan vált. Olaj bőven volt benne és nem volt horror a színe, megvan minden sebesség és az Overdrive is működik. Lehet hogy csak egy sima beállítás, de lehet szolenoid, fékszalag... Az automata váltó külön tudomány és nagyon drága mulatság is lehet.
Használható most is, DE aki itt ezt olvassa az nagyon remélem, hogy NEM szeretné így használni.
- Elektromos, komfort felszerelések. Egyik tükör félig letörve. Fixálni kéne. Mindkettő működik (elektromos), Bal elektromos ablak is, jobbos nem. Központi is indítaná mindet, de a két jobbos ajtónál szorul a gomb. (lehet valami tápellátási, feszültség esési gond van a kötegben arrafele.) Jégkocka gyártó működik
, Klíma nem. Szerintem a kompresszor sem kapcsolt, ha benne is volt. (alapjárat emelés, kattanás nuku) Tempomat működik, elektromos tető működik, kezelőszervek és társaik amit próbáltam működnek. Fűtéscsap szorul, mielőbb orvosolni kell, amíg valaki izomból nem töri szét a szabályzót.
- Lámpák. Az üvegeseken kívül szinte mind repedt, de egyik sem hiányos. Még műszakiztathatók szerintem, vagy el kell kezdeni pecázni búrákat, lámpákat. Működik szerintem mind.
- Beltér. Állapota - közepes. Alapvetően nem mondanám hiányosnak!
A forgatható, könyöklős, foteles kapitány ülés szett űberfaszazsírkirályálombeszabehuatomkellkirályság!! és 90%-os állapotban van. Nem nagyon láttam cigit, szakadást. A díszgombokból Tibi szerint 2db hiányzik (pótolható), illetve egy könyöklő el van szakadva. (motortér nyitogatás miatt, mint slapmpinál), de bőven varrható és nem szembetűnő helyen van. Tehát az ülések JÓK! Az olalkárpitok és az ablakok közt van egy plüss takaró elem. Pakolhatták a buszt már, ez több helyen szakadt, koszos, illetve a toló ajtón törött. Viszont egyszerű elem, könnyen javítható és bevonható új anyaggal. Pár csomagtér műanyag törött még (nem durva), ezek is javíthatók és kevert műanyag festékkel fújhatók. Alapvetően az utóbbi két javítandó miatt SEM néz ki az összképp egy munkásautó beltérnek. Simán lehet együtt élni velük egy ideig és apránként felújítgatni a tökéletesség jegyében és ráadásul nem is nagy költség az orvoslásuk. Ha alapvetően a vezetőfülkét nézzük a kapcsolók feliratai kopottak és sok kapcsoló körüli műanyag el van törve. Mintha mindent izomból nyomtak volna... érdekes. Pl a napfénytető biztonsági záró funkcióját is láthatóan nem ismerték, az is el van repedve. Szerencsére nem nagyon hiányzik belőlük darabocska, így egy esztétikus ragasztással orvosolhaatók. Kézifék körüli műanyagból ki van törve pár kisebb darab. (talán beesve megvannak). Műszerfalpárna nincs széthasadva és szétfurkálva. Alapos tisztítás és kis mojolás után szépnek mondható.
- Első szélvédő, ha jól láttuk hibátlan!!!, körbe is jók az ablakok. A két oldalsó tolóablak kédere ki van bújva (ki tudja mi óta)
- Gumik szarok, Snowflake ritka felnik egész jók szerkezetileg. Egy alapos tisztítás után szerintem esztétikailag sem annyira gázak.
Nem tudom mit hagytam ki.
Kérdezzetek és Turan6-al igyekszünk válaszolni.
Ezúton is köszönöm neki a társaságot!
Ja és fog felrakni több fotót és egy videót is a youtube csatornájára.
Meg akartam venni, magamnak a buszt, ha jó, akkor alku nélküli pénzzel is készültem.
Turan6-al elsőként lent voltunk. A képekről azért látszott már jó pár hiba, de feltétlenül ígéretes volt.
Sokat gyötrődtünk, több tesztkör is volt, de jelen lehetőségeim, magánéleti helyzetem és a busszal való terveim okán ésszerűen úgy döntöttem, hogy ott hagyom.
FONTOS!
A mai napon, ha valakit érdekelne az alábbi leírás mellett, akkor NAGYON kedvező áron megveheti a tegnapi szemlénknek és alkunknak köszönhetően. Közvetlenül a jelenlegi tulajtól! Az autó lekerült a netről és kikerült a kereskedésből, így jó eséllyel nem megy rá más érdeklődő most délelőtt. (tegnap folyamatosan csörgött a kereskedő telefonja. Munkás autótól, donoron át, projektautóig..)
Aki pénzzel a kezében szeretné komolyan megvenni, keressen priviben, fél 3-tól telefonon, ha tudok válaszolok a kérdésekre és megadom a kontaktot. Örülnék, ha első sorban NEM donornak vagy 36. (parkoló pályás) Toyotának menne, hanem valaki első egyterűnek/projektautónak vásárolná magának és a közéletben később is láthatnánk fejlődését az interneten és személyesen is egyaránt.
Ha valaki magának venné és jó a kézügyessége, jelen állapotban, főleg ezért a jelképes összegért feltétlenül AJÁNLOM!
30 éves létére egy rettentő jó alap! Slampi buszának vásárláskori állapotához képest kicsit elmarad (inkább beltér állapotban), de van más paraméter, amiben jobb is az övénél.
A 150 ezer mérföld futás talán.. még valós is lehet.
Az autó pontos típusa az egyik legfullosabb kivitel.
Kouki 2.2 Toyota VAN LE Captain Chair Set-es kivitel.
- Kaszni: volt Már körbe fújva közepes minőségben, DE brutál jó állapotúnak tűnik a bódé ÉS a hasa is. Szinte pörsenést is alig lát rajta az ember. 30 éves korához képest 90%-os, tehát NAGYON jó alap. Kevés helyen tűnik vastag gittesnek. Ott vissza kéne csiszolni, ha talál az ember valamit, csírájában elfolytani és kész is. Esztétikailag nem rossz az összkép. Oldalajtónak valami görgő baja lehet. Eléggé szorul, javítandó. Díszléceken ak róm csíkokat kéne optikázni.
- Futómű, fék, kormányzás: Rendben van. Sehol sem kotyog, kopog, zörög. Lágyan ringat a sajátos súlyeloszlásának köszönhetően. Voltunk rossz úton és országúton is egyaránt. Stabil bár egy futóműállítás ráférne. Fék fog, kézifék is van. Vaj szervó, teljesen rendben. Szivattyún kéne szimeringeket cserélni.
- Kipu: Elég gatya. Minimum hátsó dobot kéne cserélni, de a középmotor miatt se nem nagy, se nem bonyolult a rendszer sem.
- Diffi: Ha jól láttam nem folyik és semmi hangja!
- Motor: 4Y 2.2 injektor, ahogy gondoltam. Hengerfejes, vagy nem
- Váltó: (talán a legelgondolkodtatóbb hibája a vétel szempontjából), Álló helyzetben a féken állva tologatva P-D-N-R... közt erőseket üt és menet közben is drasztikusan vált. Olaj bőven volt benne és nem volt horror a színe, megvan minden sebesség és az Overdrive is működik. Lehet hogy csak egy sima beállítás, de lehet szolenoid, fékszalag... Az automata váltó külön tudomány és nagyon drága mulatság is lehet.
Használható most is, DE aki itt ezt olvassa az nagyon remélem, hogy NEM szeretné így használni.
- Elektromos, komfort felszerelések. Egyik tükör félig letörve. Fixálni kéne. Mindkettő működik (elektromos), Bal elektromos ablak is, jobbos nem. Központi is indítaná mindet, de a két jobbos ajtónál szorul a gomb. (lehet valami tápellátási, feszültség esési gond van a kötegben arrafele.) Jégkocka gyártó működik
- Lámpák. Az üvegeseken kívül szinte mind repedt, de egyik sem hiányos. Még műszakiztathatók szerintem, vagy el kell kezdeni pecázni búrákat, lámpákat. Működik szerintem mind.
- Beltér. Állapota - közepes. Alapvetően nem mondanám hiányosnak!
A forgatható, könyöklős, foteles kapitány ülés szett űberfaszazsírkirályálombeszabehuatomkellkirályság!! és 90%-os állapotban van. Nem nagyon láttam cigit, szakadást. A díszgombokból Tibi szerint 2db hiányzik (pótolható), illetve egy könyöklő el van szakadva. (motortér nyitogatás miatt, mint slapmpinál), de bőven varrható és nem szembetűnő helyen van. Tehát az ülések JÓK! Az olalkárpitok és az ablakok közt van egy plüss takaró elem. Pakolhatták a buszt már, ez több helyen szakadt, koszos, illetve a toló ajtón törött. Viszont egyszerű elem, könnyen javítható és bevonható új anyaggal. Pár csomagtér műanyag törött még (nem durva), ezek is javíthatók és kevert műanyag festékkel fújhatók. Alapvetően az utóbbi két javítandó miatt SEM néz ki az összképp egy munkásautó beltérnek. Simán lehet együtt élni velük egy ideig és apránként felújítgatni a tökéletesség jegyében és ráadásul nem is nagy költség az orvoslásuk. Ha alapvetően a vezetőfülkét nézzük a kapcsolók feliratai kopottak és sok kapcsoló körüli műanyag el van törve. Mintha mindent izomból nyomtak volna... érdekes. Pl a napfénytető biztonsági záró funkcióját is láthatóan nem ismerték, az is el van repedve. Szerencsére nem nagyon hiányzik belőlük darabocska, így egy esztétikus ragasztással orvosolhaatók. Kézifék körüli műanyagból ki van törve pár kisebb darab. (talán beesve megvannak). Műszerfalpárna nincs széthasadva és szétfurkálva. Alapos tisztítás és kis mojolás után szépnek mondható.
- Első szélvédő, ha jól láttuk hibátlan!!!, körbe is jók az ablakok. A két oldalsó tolóablak kédere ki van bújva (ki tudja mi óta)
- Gumik szarok, Snowflake ritka felnik egész jók szerkezetileg. Egy alapos tisztítás után szerintem esztétikailag sem annyira gázak.
Nem tudom mit hagytam ki.
Kérdezzetek és Turan6-al igyekszünk válaszolni.
Ezúton is köszönöm neki a társaságot!
Ja és fog felrakni több fotót és egy videót is a youtube csatornájára.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Alvázszáma, ha valakit érdekelnek a részletei:
JT3YR26W0G5021741
1986 júniusi (Plakett és EPC szerint is)
JT3YR26W0G5021741
1986 júniusi (Plakett és EPC szerint is)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Facebook guruk! Szellőztessétek meg erről a leírásról a fórum linket.
Találjunk a mai napon egy lelkes, de tudatos és tapasztalt leendő gazdit neki. Nagyon örülnék, ha nem kallódna el és visszaköszönne 1-2 eseményen! Plusz Slampinak is lenne tesója
A leendő tulajnak pedig üzenem, hogy a hirdetést és a képeit természetesen lementettem, így lesz emlék és 0 pont
Találjunk a mai napon egy lelkes, de tudatos és tapasztalt leendő gazdit neki. Nagyon örülnék, ha nem kallódna el és visszaköszönne 1-2 eseményen! Plusz Slampinak is lenne tesója
A leendő tulajnak pedig üzenem, hogy a hirdetést és a képeit természetesen lementettem, így lesz emlék és 0 pont
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·





