Oldal: 19 / 47
Elküldve: 2009 dec. 29, 05:50 pm
Szerző: Pacsker
iridium írta:Sziasztok!
Nem igazán ismerem itt a fórumozást, még csak most regisztráltam, de máris lenne egy kérdésem:
Nekem egy kék 92es Corollám van amihez keresek Budapesten hozzáértõ szerelõt aki az elektromos részét is ismeri a motoron kívül..
Viszonylag sürgõs lenne, mert évek óta elõször fordult elõ, hogy nem indult el többszöri indítózás után sem az autóm.(lehet, hogy rosz benzint tankoltam bele vagy a riasztó mondta fel a szolgálatot).
Elõre is köszi!
Iridium
Elküldve: 2009 dec. 30, 01:07 pm
Szerző: Pacsker
Keresd meg a fórumon Szullosz tagunkat!
Õ talán tud segíteni, ha van ideje.
Elküldve: 2009 dec. 30, 05:31 pm
Szerző: Biagio
Lehet hülyének nézni, de én most is önindítóra szavaznék, ha a gyújtáskábel, rotor, osztófej rendben van. Amióta megégettem magam és elõfordult nálam ez a jelenség azóta gyanakvóbb vagyok.

Elküldve: 2010 jan. 02, 12:00 am
Szerző: gasztroterrorista
Tanácsot szeretnék kérni: szét szeretném bontani az ajtókat (E9 Liftback), hogy kicsit kipucolhassam az elektromos ablakemelõket, mivel elég nehezen járnak fel-le. Mi sorrend, és van valami különleges dolog amire figyelni kell? Elég csak egy szimpla olajozás, vagy van valamilyen kopó alkatrész amit esetleg cserélni kell?
Elküldve: 2010 jan. 02, 11:25 am
Szerző: Pacsker
Elõször pucolj ki minden sínt, görgõt, fogaskereket és utána zsírozd, ne olajozd.
Sokat fog segíteni, ha a két oldalsó vezetõ sín jl van belõve!
Elküldve: 2010 jan. 14, 08:43 am
Szerző: szullosz
Pacsker írta:Elõször pucolj ki minden sínt, görgõt, fogaskereket és utána zsírozd, ne olajozd.
Sokat fog segíteni, ha a két oldalsó vezetõ sín jl van belõve!
Ügyes!
Ez kb. olyan válasz, mint a f.i.a.t. javítási útmutatókban:
Izzó csere:
- szerelje ki a lámpatestet
- cserélje ki a hibás izzót
- összeszerelés a szétszereléssel ellentétes sorrendben
Az hogy hogyan, nem fontos...
Szabber
Elküldve: 2010 jan. 14, 08:45 am
Szerző: szullosz
Biagio írta:Lehet hülyének nézni, de én most is önindítóra szavaznék, ha a gyújtáskábel, rotor, osztófej rendben van. Amióta megégettem magam és elõfordult nálam ez a jelenség azóta gyanakvóbb vagyok.

Következõ talira viszek Neked valami makett önindítót, játszhatsz vele...
Szabber
Elküldve: 2010 márc. 19, 07:23 pm
Szerző: Bruce E9
Kérdésem lenne a következõ:
ma mûszeregységet cseréltem a diesel E9-be, hogy szebb legyen. Az eredeti nem fordulatszámmérõs, ez az új igen. Természetesen berakva minden mûködött csak a fordulatszámmérõ nem. Elvileg a fordulatszámot is elektronikus úton kapja a fordulatszámmérõ, már csak az a kérdés, hogy a diselekben is elõ van-e készítve a jel hozzá. Vagy valami biztosíték hiányzik hozzá. Valaki tudja, hogy honnan lehetne fordulatszám jelet venni a dieselnél?
Egyébként sokkal szebb ez az óra, feldobja a belsõt.
Ami még érdekesség, hogy ez az óra is külön életet él, indulástól számítva kb. 15 másodperc, vagy 200 méter után kezdi mutatni a sebességet, esetleg ez is spirál problémát jelez? Az elõzõ órával ilyen baj nem volt.
Még egy érdekesség: az új mûszeregységben nincs izzítás visszajelzõ, lehet így nem is izzít? Na ez majd kiderül, ha reggel hidegen nem indul úgy, akkor ez az egész csere nem vált be, akkor lesz egy eladó

Elküldve: 2010 márc. 19, 08:32 pm
Szerző: Birka
Bruce E9 írta: Valaki tudja, hogy honnan lehetne fordulatszám jelet venni a dieselnél?
Elvileg a régebbi dízeleknél vagy az adagolóról, vagy a generátorról veszi a fordulatszámjelet.
Bruce E9 írta:
Még egy érdekesség: az új mûszeregységben nincs izzítás visszajelzõ, lehet így nem is izzít?

Ha eddig izzított, akkor egy múszeregység cserétõl nem romlik el neked!

Max annyi, hogy nincs benne a visszajelzés funkció, hisz az nem dízelbõl van, ugye? Biztos meg kell hogy legyen az is csak össze kell hasonlítani a két mûszercsoportot.

Elküldve: 2010 márc. 21, 05:44 pm
Szerző: Bruce E9
birka007 írta:Bruce E9 írta: Valaki tudja, hogy honnan lehetne fordulatszám jelet venni a dieselnél?
Elvileg a régebbi dízeleknél vagy az adagolóról, vagy a generátorról veszi a fordulatszámjelet.
Bruce E9 írta:
Még egy érdekesség: az új mûszeregységben nincs izzítás visszajelzõ, lehet így nem is izzít?

Ha eddig izzított, akkor egy múszeregység cserétõl nem romlik el neked!

Max annyi, hogy nincs benne a visszajelzés funkció, hisz az nem dízelbõl van, ugye? Biztos meg kell hogy legyen az is csak össze kell hasonlítani a két mûszercsoportot.

izzítási kérdés megoldódott, most egy motort imitáló sárga jel világít izzítás gyanánt (mivel ez benzinesbõl való óra)
viszont fordulatszám mérésbõl és kijelzésbõl nem léptem elõrébb, de rajta vagyok az ügyön

Elküldve: 2010 júl. 22, 08:57 am
Szerző: Bruce E9
Üzemanyag szint mutatóval kapcsolatban járt már úgy valaki, hogy önálló életet kezdjen élni. Hol mutat jól, hol félig, hol teljesen 0-t. Ez a dízelnél jött elõ mostanában. Szerintetek mitõl lehet, hogy mûködik?
Elküldve: 2010 júl. 22, 11:57 am
Szerző: Bubi
Bruce E9 írta:Üzemanyag szint mutatóval kapcsolatban járt már úgy valaki, hogy önálló életet kezdjen élni. Hol mutat jól, hol félig, hol teljesen 0-t. Ez a dízelnél jött elõ mostanában. Szerintetek mitõl lehet, hogy mûködik?
Nálam a vízhõfokmérõ van kicsit lefittyedve. Nem hajlandó a feléig elmenni. Mondjuk nem tudom, hogy egyáltalán el kell e mennie.
Elküldve: 2010 júl. 22, 01:07 pm
Szerző: Pacsker
E10-nél és E11-nél azt tapasztaltam, hogy nem megy el félig a vízhõfok, úgyh Bubi szerintem semmi gond!
Bruce!
Nem találkoztam ilyen problémával még E9-nél és nem is tudom mi lehet a probléma.
Apu Béjemvéjénél. Volt ilyen gond. Ott õscsicska módon van megoldva a mutató testelése. Egy forrasztás és azóta jó! Lehet nálad is testgond lesz...
Haj Rá!
Elküldve: 2010 júl. 22, 01:31 pm
Szerző: Bruce E9
Pacsker írta:E10-nél és E11-nél azt tapasztaltam, hogy nem megy el félig a vízhõfok, úgyh Bubi szerintem semmi gond!
Bruce!
Nem találkoztam ilyen problémával még E9-nél és nem is tudom mi lehet a probléma.
Apu Béjemvéjénél. Volt ilyen gond. Ott õscsicska módon van megoldva a mutató testelése. Egy forrasztás és azóta jó! Lehet nálad is testgond lesz...
Haj Rá!
A testgondot hol érted, az üzemanyag szintjelzõ készülék körül kutakodjak, vagy a mutató (mûszer) körül?
Elküldve: 2010 júl. 22, 01:41 pm
Szerző: Pacsker
Tudom, buta kérdés, de a Dieselt nem lehet kivillogtatni? (E8-ba is van olyan, ami nem diag csatis és mégis.)
Szerintem mûszeregység hátulján keres a problémát. Talán a nyákfóliának a repedése. Aztán lehet kábeltörés, de elõtte nézd mega hátsó ülés alatt is a kábeleket. A csatiját tisztítsd meg, fújd be és nézd meg a hátsó ülõlap közepén, ahol lemennek a padló fele a kábelek, hogy ott nincs-e kidörzsölés, szakadás. Szokott feszülni általában.