Oldal: 19 / 143

258ezer km tanulókkal

Elküldve: 2008 szept. 21, 12:50 am
Szerző: autos
Sziasztok! Na most már 258ezer km-nél fel kellett nyitni a motort mert a tanulók alatt a hengerfejtömítés megadta magát. Na de szerencsére jó lett a műtét úgyhogy olyan lett mint fénykorában! Féktárcsáim is eddig bírták, azokat is kinyomattam. Szerencsémre találtam eredeti gyári japán toyota fékbetéteket is, úgyhogy azokat is lecseréltem, mert a gyári az 180ezret bírt. A Nipparts meg csikorgott mint az örület, tovább nem hallgattam. Most újra full hangtalan a fékem és remélem újabb 180ezer km-t bír a fékbetét.

Elküldve: 2008 szept. 21, 03:42 pm
Szerző: Pacsker
Hengerfejtömítés?

Hogyh? Mitől? Forralta a vizet? Mitől lyukadt át? Kíváncsi vagyok!
Hol találtál gyári fékbetétet és mennyiért? Engem is érdekelne!

Re: 258ezer km tanulókkal

Elküldve: 2008 szept. 21, 06:26 pm
Szerző: DBandesz
autos írta:Sziasztok! Na most már 258ezer km-nél fel kellett nyitni a motort mert a tanulók alatt a hengerfejtömítés megadta magát. Na de szerencsére jó lett a műtét úgyhogy olyan lett mint fénykorában! Féktárcsáim is eddig bírták, azokat is kinyomattam. Szerencsémre találtam eredeti gyári japán toyota fékbetéteket is, úgyhogy azokat is lecseréltem, mert a gyári az 180ezret bírt. A Nipparts meg csikorgott mint az örület, tovább nem hallgattam. Most újra full hangtalan a fékem és remélem újabb 180ezer km-t bír a fékbetét.
További sok-sok kilométert kívánok neked és a kocsidnak!

Pacsker:

E10 diesel fékbetétek:

Nipparts: 7200 Ft/szett


Textar: 14400 Ft/szett

Gyári: 9130Ft/szett

A gyárit a TMax-ban kérdeztem meg...

Elküldve: 2008 szept. 21, 09:50 pm
Szerző: autos
Fékbetétet Toyota szakszervízben leltem azonnal adták kb 13ezer volt a pár.
Hengerfej probléma: igen nyelte a vizet aztán óránként töltögetni kellett mert víz nélkül nem hűtött a motor meg csak forrt.

Re: 258ezer km tanulókkal

Elküldve: 2008 szept. 22, 04:28 am
Szerző: Birka
autos írta:... a hengerfejtömítés megadta magát...
Az igaz kolléga, hogy ilyenkor kicsit jobban megy az autó?
Több helyről is hallottam, hogy ilyenkor meglódul a jármű, de mennyire?
Sőt, egy külföldi tuning magazinban láttam egy univerzális -tehát valójában semmibe se jó:D- vízbefecskendező szettet.

Elküldve: 2008 szept. 22, 12:30 pm
Szerző: Pacsker
Már mentem nem egy hengerfejes autóval és semmi pozitív változást nem észleltem.

Re: 258ezer km tanulókkal

Elküldve: 2008 szept. 22, 06:17 pm
Szerző: six
birka007 írta:valójában semmibe se jó:D- vízbefecskendező szettet.
Azért a vízbefecskendezés meg egy átégett hengerfej, ahol elmegy a kompresszió az nem ugyanaz... :-)
Egyébként Te is ki tudod próbálni, ha egy párás hajnalon mész tényleg mintha jobban harapna a gép.

Elküldve: 2008 szept. 29, 02:15 pm
Szerző: akoshege
six írta:
Pacsker írta:Vegyél 5 W-os izzókat 5-6 db-ot. Cseréld a müködöt is! Erősebblesz és nem fognak eltérni.
Nekem is az a bajom hogy nappal sz*rt se látni a műszerfal-világításból. Viszont ha cserélem, akkor nem fogja sütni a szemem éjjel?
A másik meg, hogy ha megbontom, akkor én is tutti beraknék egy fordulatszámmérős órát. Akoshege, nem nézted véletlen, hogy megvan-e a kábelezése? Lyukra nem akarok futni vele, gondoltam ha már valaki szétszedte, hátha van tapasztalat...

Másik kérdés: Sajna a bal hátsó sárvédőív már volt javítva az autón, ennek megfelelően el is kezdett már barnulni kívülről. Mivel lehet megállítani az ilyeneket? Kitolnám azt az időt a lehető legtovább, amikor a rohadás igazán beindul... főleg hogy a masina csak 7 éves. :-(
Nem láttam ilyen bekötési pontot. De majd megnézem, mert megint kiágett az egyik izzó. Most már tényleg kíváncsi vagyok, nálatok milyen gyakran fordul az ilyesmi elő?

Amúgy nem lehet helyette led-et berakni? Úgy értem, hogy valami készre szerelt led létezik, ami az 5 wattos izzó helyre passzol? Mert akkor nem kellene a színes fólia bevonattal vacakolni.

Elküldve: 2008 szept. 29, 07:01 pm
Szerző: six
akoshege írta:Amúgy nem lehet helyette led-et berakni? Úgy értem, hogy valami készre szerelt led létezik, ami az 5 wattos izzó helyre passzol? Mert akkor nem kellene a színes fólia bevonattal vacakolni.
Létezik ilyen ledes lámpa, amit simán beteszel az izzó helyére. Itt van egy totálkáros cikk, ami erről szól:

http://totalcar.hu/magazin/technika/ledesizzo!1

Sajnos azt nem írják, hogy melyik boltban vette az izzókat de ha a képeket megnézed, látod hogy mindenféle van. Nyilván a simán 12V 5W-os izzó helyére szerelhető LED sem probléma ezek után...

Elküldve: 2008 szept. 30, 04:47 am
Szerző: Birka
A LED-es izzókról:
A hátsó helyzetjelző-féklámpát akartam lecserélni, ugyanis nagyon megtetszett a német és egyéb márkáknál már alkalmazott dolog, hogy rögtön felvillan a féklámpa. :twisted: Igenám, hirtelen is villant a fék, DE kb olyan fénye volt féklámpával együtt mint az izzós a helyzetjelzővel.
Szal az egyik kukában a másik-fél öröm is öröm alapon- a pótféklámpában végezte. :P
six írta:Sajnos azt nem írják, hogy melyik boltban ...

Én a Homasitát tudom ajánlani az Üllőin (aki nem ismeri az tuti nem járt még igazi autósboltban), vagy a Norautot. :)

Elküldve: 2008 okt. 02, 12:37 pm
Szerző: six
birka007 írta:Igenám, hirtelen is villant a fék, DE kb olyan fénye volt féklámpával együtt mint az izzós a helyzetjelzővel.

Mer' olyat kell venni, aminek nem csak a tetején vannak ledek, hanem körben is, különben a tükör nem ér semmit körülötte.
birka007 írta:Én a Homasitát tudom ajánlani az Üllőin (aki nem ismeri az tuti nem járt még igazi autósboltban), vagy a Norautot. :)
Homasitát ismerem, csak rohadtul kiesik nekem nap közben. Éjjel meg nincsenek nyitva... :-)

Elküldve: 2008 okt. 20, 09:48 am
Szerző: turkish
Srácok!
Az új karbival 0,2 a CO-m... Ez hogy lehet?! Nincs katalizátorom!
Lehet hogy el van véve a hami? Fordulaton is max 0,4 ig tudtuk feltornázni.
Valakinek ötlet?
Örülök, hogy alacsony, de ezek szerint nagyon kevés benzint kap...
Hmmm?!

Elküldve: 2008 okt. 20, 12:51 pm
Szerző: Pacsker
Örülj neki :)

Rosszabbul megy? Ha nem, akkor szerintem örvendezz! Nemhiszem, hogy rosszabbul menne. Egy gyári karbit raktál rá. Csak jó az égésed. Ennyi.

Elküldve: 2008 okt. 20, 03:24 pm
Szerző: turkish
Igen, ez tényleg jó, de talán köze van az alapjárat ingadozásához...
800-1000 között ingázik melegen is...
:(

Elküldve: 2008 okt. 30, 09:51 pm
Szerző: Lyani
Ma beleolvastam a forgalmimba, és erős arctorzulás mellett realizáltam, hogy 2008.12.19.-ig van műszakim.

Következő a kérdés: milyen tulajdonságainak kell meg megfelelnie az elvárásoknak?
Meg egyáltalán mennyibe kerül egy vizsga. :roll:
Ez lesz az első, nem vagyok tisztában a dolgokkal.