Oldal: 179 / 245

Elküldve: 2011 nov. 22, 10:20 pm
Szerző: toytomi
Pályinkaa!! :P
Aztat szerssük nagyon. :D Orvosság!!
Amúgy tényleg. A kolegámnak kb 3 éve folyamat ment a hasa. Az orvosok se tudták megmondani hogy mi a baja. Azt mondta oké, minden este egy feles. Azóta elmúlt a baja. Úgyhogy mindenkinek ajánlja.

Elküldve: 2011 nov. 22, 10:32 pm
Szerző: PiciPeti
Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is... :D :D
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....

Elküldve: 2011 nov. 23, 01:35 am
Szerző: Bohi
PiciPeti írta:
Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is... :D :D
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
Lehet, tényleg kéne vmilyen szinten tanulnia mindenkinek. Én meg inkább mennék gépésznek, mint közgazdásznak, ha 20éves lennék! :lol:

Elküldve: 2011 nov. 23, 08:55 am
Szerző: montoya
Bohi írta:
PiciPeti írta:
Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is... :D :D
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
Lehet, tényleg kéne vmilyen szinten tanulnia mindenkinek. Én meg inkább mennék gépésznek, mint közgazdásznak, ha 20éves lennék! :lol:
Hat, hogy nehezebb egy mernoki diplomat szerezni, mint egy gazdaszt, azt tapasztaltam. Es sajnos nem is biztos, hogy utana konnyebb vele.

Elküldve: 2011 nov. 23, 01:50 pm
Szerző: Bubi
OFF:
Annyit turboztunk mostanság. Jövõre asszem jönnek a BMW féle 3 hengeres turbomotorok. Kíváncsi vagyok, hogy fognak üzemelni a hátsókerékhatjású technikákban. :roll: Legutóbb az piszkálta a biztosítéktáblámat, hogy a legújabb 5-ösöket 4 hengeres benzines turbomotorokkal szerelik 2 teljesítményszintben 245 LE-ig. Korábban 2 literes lökettérfogattól 6 hengeresek voltak a motorok, egyedüláló feelinggel mégha gyengébbek is voltak sok 4 hengeresnél.
Más. Van olyan tagunk akinek eseteleg van tapasztalata az 1 literes kompresszoros új Nissan Micra-val?
ON

Elküldve: 2011 nov. 23, 02:16 pm
Szerző: montoya
bubidisc írta:OFF:
Más. Van olyan tagunk akinek eseteleg van tapasztalata az 1 literes kompresszoros új Nissan Micra-val?
ON
1.2-es az, totalcaron vagy a5-on van teszt rola. Annyira azert nem aldottak...

Elküldve: 2011 nov. 23, 07:16 pm
Szerző: Bubi
http://totalcar.hu/tesztek/2011/10/27/s ... /2/#szoveg

Jah!

Azt írják, hogy elkalibrálták a váltót. Azt nem szeressük. Az E11-ben az szeretem, hogy a váltó áttételezése segíti a kis motor teljesítményét optimálisan kihasználni. Hamar lehet dobálgatni a fokozatokat (ha nem siet az ember) mint egy szívódízelnél, és sík úton nem kell visszaváltani, ha gyorsítani akarsz.
A kettes pl. ideális fokozat éles forduloknál, ami fontos egy város autónál.

Elküldve: 2011 nov. 26, 12:07 am
Szerző: PiciPeti
Újabb lázító, bicskanyitogató törvénytervezet: Útadó

Elküldve: 2011 nov. 26, 12:14 am
Szerző: ksz315
Egy tank benzin ára... (a semmire)

Elküldve: 2011 nov. 26, 12:19 am
Szerző: Pacsker
Kemény.
Remélem nem lesz belõle semmi. Hogy 2 autómra nem fogom fizetni, az tuti. Gondolom majd lesznek kiskapuk. Ha nincs egész évben forgalomban a kocsi, akkor egy részét. Csak egy felvetés :D
Kivonom õket egy hétre aztán visszahelyezem. Na mindegy. Szomorú, hogy egyáltalán ebben a formában merül fel. Nincs a médiának ebben ferdítõ hatása? Hogy még hatásosabban szóljon?

Elküldve: 2011 nov. 26, 12:25 am
Szerző: PiciPeti
Az utóbbi tendenciát megfigyelve kiadnak egy kemény közleményt, amit majd enyhítve bevezetnek. Csak hogy lásd milyen jó fejek....

Amúgy ebben ott a hiba, hogy ezeket az utakat abból az adóból építik/tartják karban, amit jövedelemszerzési illetékként, teljesítmény adóként, üzemanyag adóként, baleseti adóként, stb. már befizettünk. Akkor hol is az a pénz? :evil:

Elküldve: 2011 nov. 26, 11:41 am
Szerző: kleingy
Csekély vigasz ugyan, de...
bepi81 írta:1998 óta nincs a két dolog összefüggésben (benzinár egy része útfelújításra fordítódik), akkor, ugyanis megszüntették/eltörölték ezt a részét a dolognak, csak "érdekes" módon a politika ezt NEM hangoztatta. Kétségtelen, hogy jól hangzik, de nincs valóságtartalma!
Az adó, ami a benzint terheli, teljes egészében az állami "közös" kasszába folyik, ebbõl útfelújításra egy petákot sem költenek és nem is fognak...

Elküldve: 2011 nov. 26, 04:21 pm
Szerző: Sancy
Hát van még bõr, amit nem nyúztak még le rólunk? :x

Elkezdek spórolni egy új vasra. Egy M6 -ra. Nagyon megtetszett.
-Ja, ez nem béemmvéé.

http://anomaly.blog.hu/2010/11/22/fegyv ... gyar_csoda

Elküldve: 2011 nov. 26, 10:59 pm
Szerző: Frool
A gepárd családot én is nagyra tartom, bár nekem az M5 a szimpi.

Idõnként ellátogatok erre az oldalra:

http://www.girlsandguns.com/

ilyen videókat nézni:

http://www.youtube.com/watch?v=E9RYBcWljiA

Elküldve: 2011 nov. 28, 03:30 pm
Szerző: Biagio
Az utóbbi jó sorozat folytatásához...
Matrica mizéria:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011 ... t/?rnd=962