Oldal: 179 / 245
Elküldve: 2011 nov. 22, 10:20 pm
Szerző: toytomi
Pályinkaa!!
Aztat szerssük nagyon.

Orvosság!!
Amúgy tényleg. A kolegámnak kb 3 éve folyamat ment a hasa. Az orvosok se tudták megmondani hogy mi a baja. Azt mondta oké, minden este egy feles. Azóta elmúlt a baja. Úgyhogy mindenkinek ajánlja.
Elküldve: 2011 nov. 22, 10:32 pm
Szerző: PiciPeti
Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is...
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
Elküldve: 2011 nov. 23, 01:35 am
Szerző: Bohi
PiciPeti írta:Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is...
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
Lehet, tényleg kéne vmilyen szinten tanulnia mindenkinek. Én meg inkább mennék gépésznek, mint közgazdásznak, ha 20éves lennék!

Elküldve: 2011 nov. 23, 08:55 am
Szerző: montoya
Bohi írta:PiciPeti írta:Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is...
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
Lehet, tényleg kéne vmilyen szinten tanulnia mindenkinek. Én meg inkább mennék gépésznek, mint közgazdásznak, ha 20éves lennék!

Hat, hogy nehezebb egy mernoki diplomat szerezni, mint egy gazdaszt, azt tapasztaltam. Es sajnos nem is biztos, hogy utana konnyebb vele.
Elküldve: 2011 nov. 23, 01:50 pm
Szerző: Bubi
OFF:
Annyit turboztunk mostanság. Jövõre asszem jönnek a BMW féle 3 hengeres turbomotorok. Kíváncsi vagyok, hogy fognak üzemelni a hátsókerékhatjású technikákban.

Legutóbb az piszkálta a biztosítéktáblámat, hogy a legújabb 5-ösöket 4 hengeres benzines turbomotorokkal szerelik 2 teljesítményszintben 245 LE-ig. Korábban 2 literes lökettérfogattól 6 hengeresek voltak a motorok, egyedüláló feelinggel mégha gyengébbek is voltak sok 4 hengeresnél.
Más. Van olyan tagunk akinek eseteleg van tapasztalata az 1 literes kompresszoros új Nissan Micra-val?
ON
Elküldve: 2011 nov. 23, 02:16 pm
Szerző: montoya
bubidisc írta:OFF:
Más. Van olyan tagunk akinek eseteleg van tapasztalata az 1 literes kompresszoros új Nissan Micra-val?
ON
1.2-es az, totalcaron vagy a5-on van teszt rola. Annyira azert nem aldottak...
Elküldve: 2011 nov. 23, 07:16 pm
Szerző: Bubi
http://totalcar.hu/tesztek/2011/10/27/s ... /2/#szoveg
Jah!
Azt írják, hogy elkalibrálták a váltót. Azt nem szeressük. Az E11-ben az szeretem, hogy a váltó áttételezése segíti a kis motor teljesítményét optimálisan kihasználni. Hamar lehet dobálgatni a fokozatokat (ha nem siet az ember) mint egy szívódízelnél, és sík úton nem kell visszaváltani, ha gyorsítani akarsz.
A kettes pl. ideális fokozat éles forduloknál, ami fontos egy város autónál.
Elküldve: 2011 nov. 26, 12:07 am
Szerző: PiciPeti
Újabb lázító, bicskanyitogató törvénytervezet:
Útadó
Elküldve: 2011 nov. 26, 12:14 am
Szerző: ksz315
Egy tank benzin ára... (a semmire)
Elküldve: 2011 nov. 26, 12:19 am
Szerző: Pacsker
Kemény.
Remélem nem lesz belõle semmi. Hogy 2 autómra nem fogom fizetni, az tuti. Gondolom majd lesznek kiskapuk. Ha nincs egész évben forgalomban a kocsi, akkor egy részét. Csak egy felvetés
Kivonom õket egy hétre aztán visszahelyezem. Na mindegy. Szomorú, hogy egyáltalán ebben a formában merül fel. Nincs a médiának ebben ferdítõ hatása? Hogy még hatásosabban szóljon?
Elküldve: 2011 nov. 26, 12:25 am
Szerző: PiciPeti
Az utóbbi tendenciát megfigyelve kiadnak egy kemény közleményt, amit majd enyhítve bevezetnek. Csak hogy lásd milyen jó fejek....
Amúgy ebben ott a hiba, hogy ezeket az utakat abból az adóból építik/tartják karban, amit jövedelemszerzési illetékként, teljesítmény adóként, üzemanyag adóként, baleseti adóként, stb. már befizettünk. Akkor hol is az a pénz?

Elküldve: 2011 nov. 26, 11:41 am
Szerző: kleingy
Csekély vigasz ugyan, de...
bepi81 írta:1998 óta nincs a két dolog összefüggésben (benzinár egy része útfelújításra fordítódik), akkor, ugyanis megszüntették/eltörölték ezt a részét a dolognak, csak "érdekes" módon a politika ezt NEM hangoztatta. Kétségtelen, hogy jól hangzik, de nincs valóságtartalma!
Az adó, ami a benzint terheli, teljes egészében az állami "közös" kasszába folyik, ebbõl útfelújításra egy petákot sem költenek és nem is fognak...
Elküldve: 2011 nov. 26, 04:21 pm
Szerző: Sancy
Hát van még bõr, amit nem nyúztak még le rólunk?
Elkezdek spórolni egy új vasra. Egy M6 -ra. Nagyon megtetszett.
-Ja, ez nem béemmvéé.
http://anomaly.blog.hu/2010/11/22/fegyv ... gyar_csoda
Elküldve: 2011 nov. 26, 10:59 pm
Szerző: Frool
A gepárd családot én is nagyra tartom, bár nekem az M5 a szimpi.
Idõnként ellátogatok erre az oldalra:
http://www.girlsandguns.com/
ilyen videókat nézni:
http://www.youtube.com/watch?v=E9RYBcWljiA
Elküldve: 2011 nov. 28, 03:30 pm
Szerző: Biagio
Az utóbbi jó sorozat folytatásához...
Matrica mizéria:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011 ... t/?rnd=962