Oldal: 18 / 33
Elküldve: 2011 feb. 10, 04:38 pm
Szerző: Pacsker
Ahhoz, hogy 1.8 legyen (1ZZFE), még fúrni sem kell. Azonban az sem egy bivaj motor. Gyakorlatilag majdnemhogy csak agyban fejlõdtünk. Talán picit nyomatékosabb.
Legjobb, eshetõség szerintem egy Japán belpiacos ugyancsak 1.6 Vvti motor. Csak ez 20 szelepes és köznyelvben 165 Le. Emellett a fogyasztása nem sokkal több, mint a mostani motorodé. Ha kell ugyanígy közlekedsz vele, ha kell 8 ezernél sikítassz. 4AGE 20V Blacktop néven fut. Olvashatsz róla sok helyen itt a fórumban is. Van több tagunknak is ilyen az autójában.
Ha komoly motort és "érezhetõ" erõt szeretnék, akkor mégsem ezt tenném annak ellenére, hogy az ész ezt diktálja.
Egy 160-180 Le-s "kis" Turbo-s motor sokkal élvezetesebb vezetési élményt nyújt szerintem az alsó többletnyomaték miatt. Kinek mi, ez is ízlés kérdése. Felújítanék egy szívó 16V 4AGE-t és raknék rá egy kis turbo-t 0,3-0,4 Bar-al. Netán picit többel (vagy állíthatóra megoldani). Ez is meglehet kb ugyanakkora összegbõl, mint egy Blacktop behozatala és beszerelése. (bár mostanában egyre olcsóbbak az utóbbi motorok). Hátránya, hogy nagy valószínûséggel 9-10 körül fog fogyasztani, és ettõl felfele. Az élettartama rövidebb lesz, ha nem cserélsz egy-két mozgó alkatrészt és nagyobb sz..ás.
Mindkét motort nehéz legalizálni.
Ha a mostanidból csinálnál turbóst, akkor beszélj a fórumon Mozsóval. Neki E12 3ZZFE-je van, mostmár bõven 200 ló felett Turboval. Az már nem a 0,4 Bar-os töltés, de viszonyítási alapnak jó. Ha nagyon könyörögsz, egy talin talán visz is.
Remélem segítettem!
Elküldve: 2011 feb. 10, 05:08 pm
Szerző: Dr Corolla
köszönöm az infókat!Mozso kocsijához volt szerencsém 1x

bejön de az pénz kicsit sok érte amit már beleölt

Nagyon tetszik viszont a 4ag...
imádom a szívó visító hangját és azthiszem ez a kis TS(vvtl-i) pont elég is lenne nekem.ki jár ilyen motorral tudsz adni infót?thx
Elküldve: 2011 feb. 10, 05:19 pm
Szerző: Pacsker
Valami fogalomzavar lehet. A "TS motor" az 2ZZGE.
A 4AGE 16V E8 és E9-es Corolla-ban volt. A 20V 4AGE E10 és E11-ben.
Elküldve: 2011 feb. 10, 05:22 pm
Szerző: montoya
Pacsker írta:Ahhoz, hogy 1.8 legyen (1ZZFE), még fúrni sem kell. Azonban az sem egy bivaj motor. Gyakorlatilag majdnemhogy csak agyban fejlõdtünk. Talán picit nyomatékosabb.
Legjobb, eshetõség szerintem egy Japán belpiacos ugyancsak 1.6 Vvti motor. Csak ez 20 szelepes és köznyelvben 165 Le. Emellett a fogyasztása nem sokkal több, mint a mostani motorodé. Ha kell ugyanígy közlekedsz vele, ha kell 8 ezernél sikítassz. 4AGE 20V Blacktop néven fut. Olvashatsz róla sok helyen itt a fórumban is. Van több tagunknak is ilyen az autójában.
Ha komoly motort és "érezhetõ" erõt szeretnék, akkor mégsem ezt tenném annak ellenére, hogy az ész ezt diktálja.
Egy 160-180 Le-s "kis" Turbo-s motor sokkal élvezetesebb vezetési élményt nyújt szerintem az alsó többletnyomaték miatt. Kinek mi, ez is ízlés kérdése. Felújítanék egy szívó 16V 4AGE-t és raknék rá egy kis turbo-t 0,3-0,4 Bar-al. Netán picit többel (vagy állíthatóra megoldani). Ez is meglehet kb ugyanakkora összegbõl, mint egy Blacktop behozatala és beszerelése. (bár mostanában egyre olcsóbbak az utóbbi motorok). Hátránya, hogy nagy valószínûséggel 9-10 körül fog fogyasztani, és ettõl felfele. Az élettartama rövidebb lesz, ha nem cserélsz egy-két mozgó alkatrészt és nagyobb sz..ás.
Mindkét motort nehéz legalizálni.
Ha a mostanidból csinálnál turbóst, akkor beszélj a fórumon Mozsóval. Neki E12 3ZZFE-je van, mostmár bõven 200 ló felett Turboval. Az már nem a 0,4 Bar-os töltés, de viszonyítási alapnak jó. Ha nagyon könyörögsz, egy talin talán visz is.
Remélem segítettem!
Miert, mi kellene az 1zz lethez?:)
Egyebkent a blacktopra ramegy a kollega aktualis g6 valtoja? Mert ha nem, akkor mar irgalmatlan tetel lesz a dologbol, meg kar lenne kidobni a 6os valtot.
Elküldve: 2011 feb. 10, 05:42 pm
Szerző: Pacsker
Nem megy rá a váltó, mivel neki 3ZZ-je van és a blacktop 4A. Ha még harangot is cserél, akkor is van kis áttétel különbség és "erõ", talán szinkronprobléma.
Gondoltam eyértelmû, hogy motort váltóstul rendelünk jelen esetben. Mégiscsak kevesett futott nem Magyar gazdis dolgokról beszélünk.
Elküldve: 2011 feb. 10, 06:03 pm
Szerző: montoya
Pacsker írta:Nem megy rá a váltó, mivel neki 3ZZ-je van és a blacktop 4A. Ha még harangot is cserél, akkor is van kis áttétel különbség és "erõ", talán szinkronprobléma.
Gondoltam eyértelmû, hogy motort váltóstul rendelünk jelen esetben. Mégiscsak kevesett futott nem Magyar gazdis dolgokról beszélünk.
Es az 1zz-ve alakitas mibol allna?
:)
Elküldve: 2011 feb. 10, 10:47 pm
Szerző: Dr Corolla
nincs itt semmi zavar!:) a kis Ts-t fõként a motor karaktarisztikájára értettem és a fordulatszámra

) Miért nem lehet Európát is belevonni az "õrültségekbe"??!!ez nagyon dühítõ tud lenni.Valamit amerikának,valamit japánnak,nekünk meg semmit?!akkor végülis a Blaktophoz kell váltó is a mocihoz,meg még mi??kinek van ilyenje?
Elküldve: 2011 feb. 10, 10:58 pm
Szerző: Pacsker
Bruce E9, WalakiDe'Lair, Silvertop pedig Gaben-nek.
Van több extulaj is.
Motor-váltó-ECU-kötegek, nem árt véltengely sem, ha van.
3ZZ-bõl, 1ZZ-t: 1ZZ-s hajtókarokkal (fõtengellyel, hengerfejjel, esetleg dugóval, vezérmûtengellyel). Mozsó leírja pontosan.
A lényege, hogy a löketet növeled, nem a hengerátmérõt.
Elküldve: 2011 feb. 11, 09:14 pm
Szerző: XJS
!
Elküldve: 2011 feb. 12, 12:32 am
Szerző: Dr Corolla
köszi a linket!
Elküldve: 2011 feb. 20, 01:01 pm
Szerző: Ryzsa
Sziasztok!
Eladó 4AGE 20v balcktoppom 1997-es
Váltó nincs rajta
ECU önindító generátor van!
350000FT-ért cserébe Pesten átvehetõ szinte bármikor!
Idén érkezett Japánból más project miatt eladó ezért én most nem tudom beépíteni.
06húsz9541658
Elküldve: 2011 júl. 05, 10:53 pm
Szerző: Ozseb
Hali
2E motorhoz eredeti, Toyota dobozos szíjjak, feszítö eladó. Kérésre fotó+cikkszám, természetesen.
Üdv
Elküldve: 2011 júl. 15, 11:42 am
Szerző: janikatuning
keihin dual karbi nem érdekel valakit?
Elküldve: 2011 júl. 24, 12:35 am
Szerző: szipak
janikatuning írta:keihin dual karbi nem érdekel valakit?
tipus, allapot, ar?
Elküldve: 2011 júl. 24, 10:41 am
Szerző: bepi81
Pacsker írta:Valami fogalomzavar lehet. A "TS motor" az 2ZZGE.
A 4AGE 16V E8 és E9-es Corolla-ban volt. A 20V 4AGE E10 és E11-ben.
Ez valami japó belpiacos special edition volt? Mert én E11-ben egyáltalán nem hallottam még ilyenrõl, legalábbis, hogy gyárilag ez lenne benne...