Oldal: 18 / 47

Elküldve: 2009 szept. 21, 10:23 am
Szerző: sprintike
Lehet,hogy az ennyémmel is ez a gáz?
Nem mindíg csinálja és nem is tudom mitõl függ mert valamikor hidegen csinálja valamikor melegen,valamikor meg egyáltalán nem.Kopogó hangot hallok de nem konkrétan a motorból.Leginkább ha a kocsi mellett állok akkor hallom.
Fordulatszám emelkedésével némileg gyorsul kopogás és nagyobb fordulaton nem nagyon hallatszik.
Ötlet?

Elküldve: 2009 szept. 21, 10:29 am
Szerző: Pacsker
Tipikus 4AGE zaj. Sokat filóztunk, és nem tudtuk elcsendesíteni. Sõt nekem volt, hogy nagyon hangos hónapokig, aztán 1 hónapra abba maradt.
Ez a tipikus "klattyogó" hang. A fordulatszámnál lassabb, de reagál rá.
Ugyanúgy van Bohiéba, tiedbe, Lyaniéba, Lackóéba is volt... Nagyon soknál hallottam.
Lackónak ötlete, hogy vezérlés táji. Ebben lehet valami, mert ott van lassabban forgó alkatrész, mint a fõtengely.
Nekem baszta a csõröm, aztán megtanultam elfogadni...

Elküldve: 2009 szept. 21, 10:36 am
Szerző: sprintike
Pacsker írta:Tipikus 4AGE zaj. Sokat filóztunk, és nem tudtuk elcsendesíteni. Sõt nekem volt, hogy nagyon hangos hónapokig, aztán 1 hónapra abba maradt.
Ez a tipikus "klattyogó" hang. A fordulatszámnál lassabb, de reagál rá.
Ugyanúgy van Bohiéba, tiedbe, Lyaniéba, Lackóéba is volt... Nagyon soknál hallottam.
Lackónak ötlete, hogy vezérlés táji. Ebben lehet valami, mert ott van lassabban forgó alkatrész, mint a fõtengely.
Nekem baszta a csõröm, aztán megtanultam elfogadni...
Én is onnan hallom.Ha szemben állok a kocsival nem hallom.Ha az elsõ sárvédõ környékére megyek és hallgatózom akkor egyértelmû,hogy onnan jön valahonnan.És valóban a legjobb megfogalmazás a klattyógó hang mert ilyen öblösen tudjatököm milyen hang.Akkor nyugodjak meg és fogadjam el......Egy a gáz ezzel.Szeretem ha mindennek olyan hangja van amilyennek kell,hogy legyen :lol:
Nagyon érdekelne,hogy mi lehet.

Elküldve: 2009 szept. 24, 09:54 pm
Szerző: Lackó
Szard le, mindegyik ilyen. 4A-GE elpusztíthatatlan...kivéve Matyié (bocs)

Hengerfej csere

Elküldve: 2009 szept. 28, 06:54 pm
Szerző: csurgyi
Sziasztok!

Érdeklõdni szeretnék, hogy valaki tudna-e segíteni a 11. vagy a 22. kerületben egy hengerfej cserénél.
Sajnos nem ismerek egy jó szerelõt sem a környéken.
Jó lenne, ha valaki tudna ajánlani egy mûhelyt, vagy akár a saját munkáját (persze minél olcsóbban).
Ha valaki tud segíteni, akkor légyszi írjon rám pm-ben vagy e-mailen a csurgyi@freemail.hu címen.

Elõre is köszi!

Elküldve: 2009 szept. 29, 08:39 pm
Szerző: Lyani
Szabber! Help me, please!

6 hete cseréltem generátort. Tegnap elõjött, hogy menet közben, járó motorral világít a kis akkumulátor jel.
Nyilván valami töltés problémát jelez. Kis elektromos mûszerem nincs, amivel kimérjem, hogy mi a stájsz.

A kérdés a következõ:

Lehetséges, hogy az új generátor szart be, vagy van valami töltésszabályozó (van egyáltalán ilyen?) , ami meghibásodhatott? Vagy csak simán csúszik az ékszíjam? :roll:

Ha jól tudom, a generátorból megy egy vezeték az akkuhoz, egy a gyújtáshoz, egy meg a fényszórókhoz.
Lehet, hogy az akkumulátorhoz vezetõ drótom a hibás?

Ja és hibakódot nem villog ki a rendszer.

Elküldve: 2009 szept. 29, 08:54 pm
Szerző: Pacsker
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy használt generátorról van szó!

Elküldve: 2009 szept. 29, 11:22 pm
Szerző: Birka
Lyani írta: ...6 hete cseréltem generátort....
Ha van egy multimétered, meg tudod mérni az akksinál, hogy mennyit tölthet a generátor. Ez jó esetben 14,4 Volt kéne h legyen. Ettõl kb. 1V-al kevesebbet kell töltenie terhelés alatt.
Azt jelenti, hogy rákapcsolsz mindent, fényt, fûtõmotort ilyesmiket.
Ha nincs ennyi akkor érdemes megnézni a generátorból kijön-e az adott feszültség. (zöldrohadások a saruknál...)
Legjobb lenne persze akkor vizsgálni amikor elõjön a hiba.
Amennyiben használt a cucc, hát izéé...kituggya.
8) :lol:

Elküldve: 2009 okt. 01, 10:02 pm
Szerző: wrxsti88
Sziasztok!
A segítségeteket kérem. CE90-es Corollám van és a légbefúvó elsõ fokozatban nem megy. Ha bekapcsolom kattan a relé, de nem indul el. A vezetékekbe megy áram, de utána nem történik semmi. Esetleg ha valaki tudna mondani rá valamit, megköszönném!

Elküldve: 2009 okt. 02, 07:59 am
Szerző: szullosz
Lyani írta: A kérdés a következõ:

Lehetséges, hogy az új generátor szart be, vagy van valami töltésszabályozó (van egyáltalán ilyen?) , ami meghibásodhatott? Vagy csak simán csúszik az ékszíjam? :roll:

Ha jól tudom, a generátorból megy egy vezeték az akkuhoz, egy a gyújtáshoz, egy meg a fényszórókhoz.
Lehet, hogy az akkumulátorhoz vezetõ drótom a hibás?
A hibakódot felejtsd el, csak 2001 után van erre utaló hibakód!
TOYOTA-kon általaban 3+1 vezeték van a generátoron!

* B+, töltés: gigavastag, külünálló: önindítómotor vagy akkululátor pozitív saru között (vannak modellek, ahol "átküldik" egy kedves 100~120A [ALT] biztosítékon)

* IG, gyújtás: általában a mûszercsoporttal van egy áramkörön [GAUGE], tehát, ha nem "megy" egyik mûszered sem, valószínûleg töltésed sincs

* S, akkumulátor +: a feszültségszabályozóra csatlakozik (a generátoron belül)

* L, töltés visszajelzõ: az [IGN] biztosítékon keresztül csatlakozik a generátor belsõ áramkörére, ha a vége "testen" van a töltéslámpa világít (lehúzott csatlakozónál értelemszerûen nem szabad világítania)

Ha a meghajtószíj "leesik", akkor más probléma is felléphet: jellemzõen a generátorszíj hajtja a vízpumpát is, így szíjszakadásnál a hûtõfolyadék elkezd melegedni...

A feszültségszabályzó jellemzõen a generátoron belül van!

1. lépés:
a leírtak alapján kimérni a generátor villamos hálózatát

2. lépés:
mûszerrel megmérni a generátor (akkumulátor) kapocsfeszültségét,
referencia értékek:
alapjárat, min. terhelés: 13.5~14.5V
alapjárat, max. terhelés: 12.5~13.5V
3000 1/min, min. terhelés: 14~14.5V
3000 1/min, max. terhelés: 13~14V

Terhelés alatt nem a nagymamát értem! :wink:
Tehát járó motornál, bármely üzemállapotban a generátoron mért feszültség 12~14.5V között kell lennie!

Illik még megvizsgálni a csatlakozók állapotát és a feszültségesést a töltõ- és a testvezetéken!

Ennyi.
wrxsti88 írta:Sziasztok!
A segítségeteket kérem. CE90-es Corollám van és a légbefúvó elsõ fokozatban nem megy. Ha bekapcsolom kattan a relé, de nem indul el. A vezetékekbe megy áram, de utána nem történik semmi. Esetleg ha valaki tudna mondani rá valamit, megköszönném!
Ellenõrizd a fûtõmotor elõtétellenállását! A motor közelében a levegõcsatornába van becsavarozva, 4~5 vastagabb vezeték megy rá!

Szabber

Elküldve: 2009 okt. 02, 08:12 am
Szerző: Pacsker
szullosz írta:
wrxsti88 írta:Sziasztok!
A segítségeteket kérem. CE90-es Corollám van és a légbefúvó elsõ fokozatban nem megy. Ha bekapcsolom kattan a relé, de nem indul el. A vezetékekbe megy áram, de utána nem történik semmi. Esetleg ha valaki tudna mondani rá valamit, megköszönném!
Ellenõrizd a fûtõmotor elõtétellenállását! A motor közelében a levegõcsatornába van becsavarozva, 4~5 vastagabb vezeték megy rá!

Szabber
Kesztyûtartó alá, ha befekszel, a fûtõmotor ház (nagy kerek fekete), aljába egy fekete kábelkorbács megy. A becsatlakozás mellett közvetlenül van egy vagy két csillagcsavar. Kicsavarod és naygon óvatosan kiszeded. Látni, fogod, hogy sérült-e/szakadt-e valamelyik!

Elküldve: 2009 okt. 04, 09:06 pm
Szerző: Lyani
Luvja Szabber! :buzaly:

Elküldve: 2009 okt. 14, 02:47 pm
Szerző: Pacsker
Nagy szgép gurukat kérdezném.

Hogy lehet Dreamweaver-ben egy táblázatban olyan cellát létrehozni, amelnyek, ha megadom a magasságát és szélességét és ennél többet írok bele, akkor inline-frame-é alakul automatikusan (gördítõs mezõvé)?
Nagyon fontos lenne!

Elõre is köszönöm!

Elküldve: 2009 okt. 20, 10:00 am
Szerző: tiborr
Sziasztok,

Fejér vagy Komárom-Esztergom megyében keresek olyan céget vagy nem céget aki horpadás eltávolítással foglalkozik.
Kiváncsi vagyok mennyi lenne így a javítás.


Köszönöm elõre is a segítságet.

Elküldve: 2009 okt. 27, 03:15 pm
Szerző: kleingy
Valakinek nincs esetleg "belsõ embere" pl. a GP Shopnál? :)

Ilyet keresnék:
Kép