Motorfajták

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
AndrewGL
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 996
Csatlakozott: 2007 szept. 07, 11:38 am

Hozzászólás Szerző: AndrewGL »

Toyotaoldies.de
sok esetben informatívabb, mint a wiki.

Kép
Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Azt hittem, hogy ebben 4efte volt, de akkor az a késõbbi P8-asokba rakták. Nekem nagyon bejönnek a starletek! Látott már vki turbósat vagy van itthon egyáltalán? Kivéve Bence! :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kép

Csak úgy szíjja a levegõt, nem? :D ... Nincs az túl közel a tûzfalhoz?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker

Hozzászólás Szerző: Bardos6 »

Tényleg fura.Brutálállat lehet aki egy ilyen motorra ennyit költ kipu+duplakarbi+tüte stb.De azt tényleg jobban kiszámithatta volna hogy ne a tûzfalat szívja.Egyébként kéne.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

Ami a tute elott van, ritkan szamit.
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

[Walaki]D`Lair írta:A kettõ között a különbség, hogy a Focus 1 alatt rendes futómû van, az E12 alatt meg egy buta gagyi szar. Amúgy ugyanaz a jellegtelen semmi mindkettõ belül, esetleg a Focus érdekesebb kívül....ja és könnyebb jóval :)
Az lehet, de az 1.6-os, 100 lovas ford motor egy vvti-hez képest egy fostalicska(Azért a vvti-t mondom, mert a legtöbb 1.6-os Focus annak kortársa). Megbízhatóságban, teljesítményben, fogyasztásban... szal kb mindenhogy.

A projekt tárgyához pedig tényleg gratula, jó vételnek tûnik és szép példány! :wink:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Taki
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 945
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tapolca

Hozzászólás Szerző: Taki »

:D Ki van vágva a tûzfal, és az anyósoldali emberke zokni szagából táplálkozik a motor!:D :D :D
Új NITRO szett :twisted:
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

az a VVTI pedig egy halom szar a Blacktophoz képest, pedig ugyanúgy Toyota és ugyanannyi idõs...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

[Walaki]D`Lair írta:az a VVTI pedig egy halom szar a Blacktophoz képest, pedig ugyanúgy Toyota és ugyanannyi idõs...
Jajj. Ha nem akarod erteni, akkor ne ertsd. 160 loeros, porgos, sportautokba szant motort osszehasonlitani egy atlag hetkoznapi autoba rakottal felesleges. A focus 1.6 vs corolla 1.6 legalabb ugyanaz a kategoria. A honda s2000 motorjahoz kepest a blacktop is egy gyenge szar, en pedig a kakaos palacsintat szeretem, de mindezek senkit nem erdekelnek. :wink:

U.i.: egy blacktop fogyasztasaval megneztem volna, hogy hogyan adsz el egy kozepkategorias atlag autot 2005-ben. :lol:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

A blacktop semmivel sem fogyaszt többet, mint bármelyik 1.6-os corolla motor...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

[Walaki]D`Lair írta:A blacktop semmivel sem fogyaszt többet, mint bármelyik 1.6-os corolla motor...
kivéve alattad.. :buzaly: :gyiiha:
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

[Walaki]D`Lair írta:A blacktop semmivel sem fogyaszt többet, mint bármelyik 1.6-os corolla motor...
Tehat tegyuk fel, hogy annyit fogyaszt, mint egy 1.6 vvti. Amely kevesebbet fogyaszt, mint egy 1.8 vvti. Amely meg mindig gyengebb, mint a blacktop, tehat pl a Celicaba kar is volt kifejleszteni es beletenni. Hulyek ezek a mernokok, ugye? Ya sure? :)

A fizika olyan kegyetlen am, hogy a semmibol sajnos ritkan keletkezik tobblet teljesitmeny.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Sajnos Józsi mellé kell, hogy álljak abban, hogy tényleg csak minimálisan eszik többet a BT. Nagyon eltalált motor és mindezek mellett szívós is. Igen lehetett volna szériaként árulni Európában is a Sedan-okba, Liftback-ekbe, de úgy a többet akaró tulaj nem tudott volna többet kapni, nem fizette volna meg senki a mérnöki fejlesztést, a precízebb anyagokat. Tehát szerintem inkább a teljesítmény miatt volt két 1.6-os és nem elsõsorban a fogyi miatt.
Én is örültem volna, ha nem kell az E9 GL-emet Gti-síteni motorügyileg :D
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Pacsker írta:Sajnos Józsi mellé kell, hogy álljak abban, hogy tényleg csak minimálisan eszik többet a BT. Nagyon eltalált motor és mindezek mellett szívós is. Igen lehetett volna szériaként árulni Európában is a Sedan-okba, Liftback-ekbe, de úgy a többet akaró tulaj nem tudott volna többet kapni, nem fizette volna meg senki a mérnöki fejlesztést, a precízebb anyagokat. Tehát szerintem inkább a teljesítmény miatt volt két 1.6-os és nem elsõsorban a fogyi miatt.
Én is örültem volna, ha nem kell az E9 GL-emet Gti-síteni motorügyileg :D
Azt egy percig sem vitattam, hogy nagyon jó motor a BT, de azért az gyanús, hogy nem érte volna meg kifejleszteni az 1ZZ 144 lovas verzióját a Celicába meg az MR2-be temérdek pénzért, ha minden téren rosszabb lenne, mint a BT.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Hát igen, ez egy érdekes "vita"! Nekem az 1ZZ egy óriás csalódás, sokat vezettem 1ZZ-s celicát autamatával és manuállal is. Autómatát nem is akarom tárgyalni. Manuálban meg hát nem egy igazi sportautó kategória még mindig sztem. Legalábbis az enyémmel mindig megfogtam és csak egy régi 16V 4age-rõl van szó... Persze sokkal nehezebb a celica, de akkor is... Fogyiban meg a 20V-k nem esznek sokat tényleg.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Válasz küldése