Oldal: 17 / 63
Elküldve: 2011 feb. 20, 01:10 pm
Szerző: Ryzsa
Van 4AGE 16V-m is eladó váltó és generátor nélkül 80E FT-ért
Az E-betû hiányzott a 80 mögül

Elküldve: 2011 feb. 20, 01:48 pm
Szerző: montoya
Ryzsa írta:Van 4AGE 16V-m is eladó váltó és generátor nélkül 80FT-ért
100Ft-ért hozhatom ma este?

16v
Elküldve: 2011 feb. 20, 01:49 pm
Szerző: Attila
alapból drágának fogják látni ha nem írod le hogy milyen állapotú...
ezen a fórumon a csórók vannak

A
Re: 16v
Elküldve: 2011 feb. 20, 01:51 pm
Szerző: montoya
Attila írta:alapból drágának fogják látni ha nem írod le hogy milyen állapotú...
ezen a fórumon a csórók vannak

A
mit akarsz, vazze, még rá is licitáltam?

Elküldve: 2011 feb. 20, 01:57 pm
Szerző: Ryzsa
A 16V az szó szerint napi használatban volt múlt vasárnapig amikor kiszakadt a bal hátsó tornyom (AE86)
Kutya baja nincs a motornak télen is pöccre indult hajnali fél 6 -kor minden nap.
Olajat nem eszi.Rosszat nem tudok róla írni mert nap mint nap tette a dolgát.
A 20V pedig japán import kb 100e km-rel ennyi amúgy szép meg jó kívülrõl

egy raklapon pihen mióta átvettem nincs rá idõm mert egy 200sx-et is építek.
UI.: A 16 v hétvégéig kipróbálható utána veszem ki!
Elküldve: 2011 feb. 26, 12:12 pm
Szerző: Zoo.HUN
Elküldve: 2011 feb. 26, 04:22 pm
Szerző: montoya
Turbója jár hozzá ennyiért?
Elküldve: 2011 márc. 21, 10:30 am
Szerző: CsabiTE71
http://www.autoalkatresz.hu/auto-motor/ ... tor-172657
1.8 Diesel.
Ha valakit érdekel, elõfordulhat hogy járok arra a közeljövõben... akár el is hozhatom neki.
Elküldve: 2011 márc. 22, 12:30 am
Szerző: cslaci105
Állapota: mûködõképes... ez bármit is jelenthet...
Árat nem ír. Mit gondoltok, mennyit érhet meg, mi az az ár, amiért érdemes lenne leütni?
Az ilyen kibontott motornak az állapotáról ténylegesen hogy lehet meggyõzõdni? Bele kell nézni a "gyomrába"?
Elküldve: 2011 márc. 22, 09:20 am
Szerző: Bruce E9
cslaci105 írta:Állapota: mûködõképes... ez bármit is jelenthet...
Árat nem ír. Mit gondoltok, mennyit érhet meg, mi az az ár, amiért érdemes lenne leütni?
Az ilyen kibontott motornak az állapotáról ténylegesen hogy lehet meggyõzõdni? Bele kell nézni a "gyomrába"?
Minek ez neked, a tied elmegy még kb. 800 000 km-t!
amúgy így ránézésre nagyon nehéz megmondani, hogy milyen állapotban van. Kompresszió mérés sokat elárulna, illetve nézd meg benne az olajszintet érdekesség képpen (lehet bele se ér a nívópálca)
2 éve egy hibátlan, 92-es évjáratú, nem olajevõs 1.8D motort adtam el 50-ért, mindennel együtt (önindító, generátor, légszûrõház, stb.) a váltója került hozzád.
Elküldve: 2011 márc. 29, 09:37 pm
Szerző: Bohi
Találtam egy jó kis oldalt pár motorról:
[web]
http://www.our-tcm.com/engine_main.htm[/web]
Elküldve: 2011 márc. 30, 12:13 am
Szerző: Zoo.HUN
És ez akkor mi? 4A-FTE volt a hirdetésbe is.

Elküldve: 2011 márc. 30, 07:40 am
Szerző: ksz315
"házibarkács", a toronymerevítõ sem tûnik gyárinak.
Elküldve: 2011 márc. 30, 06:19 pm
Szerző: Sancy
helyesen 4E-FTE, olyan létezett gyárilag....
Elküldve: 2011 márc. 30, 06:22 pm
Szerző: ksz315
Igen, de az ugye 1.3, ezt meg itt 1.6-nak hírdetik, és ránézésre a blokk is mintha 4afe (1gen) lenne.