Motorfajták
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:

Még nem láttam soha képet róla.
4A-E, Sprinter E8 Seca-ból.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Melyik motor volt 75 lóerõs? A 4E-FE-k úgy tudom 88 lóerõsek voltak, ami ennél gyengébb az még karburátoros? De akkor gonolom a korszerûbb motor kapná a jobb matricát.horvatht írta:Szerintem E10bõl a utolsó szériás 75 lovas verziók kapnak csak kék matricát, többi piros.
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
No utánanéztem a dolognak, és tiszta káosz :o)
A wikipédia szerint az elsõ generációs 4E-FE 99 lóerõs volt és '96-ig gyártották.
A második generációst 96-ban gyártották és 88 lóerõs volt, a harmadik generációs pedig 97-tõl 99-ig volt gyártásban és 85 lóerõsnek írja.
Nézelõdtem mobile.de-n és ott találtam 75 lóerõs E10-eket, a fényképeken látszik hogy 4E-FE motorról van szó (ilyenrõl eddig nem is hallottam, pedig elég sok van belõle). Ezeket szinte kizárólag euro kettesnek írják. Aztán van néhány 88 lóerõs, szintén euro kettes, plusz egy kivétel amit már euro hármasnak írnak, és vannak a 86 lóerõs E11-ek amiket kb. fele-fele arányban írnak euro kettesnek és euro hármasnak.
Toyodiy nem írja hogy milyen euro kategóriába tartozik az autó.
Hát eddig jutottam egyelõre... :o)
A wikipédia szerint az elsõ generációs 4E-FE 99 lóerõs volt és '96-ig gyártották.
A második generációst 96-ban gyártották és 88 lóerõs volt, a harmadik generációs pedig 97-tõl 99-ig volt gyártásban és 85 lóerõsnek írja.
Nézelõdtem mobile.de-n és ott találtam 75 lóerõs E10-eket, a fényképeken látszik hogy 4E-FE motorról van szó (ilyenrõl eddig nem is hallottam, pedig elég sok van belõle). Ezeket szinte kizárólag euro kettesnek írják. Aztán van néhány 88 lóerõs, szintén euro kettes, plusz egy kivétel amit már euro hármasnak írnak, és vannak a 86 lóerõs E11-ek amiket kb. fele-fele arányban írnak euro kettesnek és euro hármasnak.
Toyodiy nem írja hogy milyen euro kategóriába tartozik az autó.
Hát eddig jutottam egyelõre... :o)
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
A 4E-FE Ecotronic motor 75 lóerõs, mind euro 2 besorolású (de nem vagyok benne biztos, hogy mitõl "Ecotronic", az interneten kevés dolog van errõl a motorról, és azok is kissé ellentmondásosak.). E10-ben '96-'97ig volt ez a motor, enyémben is ilyen van.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Pepe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Megtaláltam azt a cikket amin pontosan le van írva, hogy mi hova tartozhat. Ezek szerint ha korábban 2-es környezetvédelmi besorolás volt beírva az autó forgalmijába, de 96 után lett Magyarországon forgalomba helyezve, akkor elvileg kék matricát kell hogy kapjon.
Nekünk maradt az új forgalmiban a 2-es besorolás de kék plakettet kapott(4A-FE). Szóval már az egészbõl nem értek semmit.
Itt a cikk, olvasgassátok:
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/ ... k_matrica/
Nekünk maradt az új forgalmiban a 2-es besorolás de kék plakettet kapott(4A-FE). Szóval már az egészbõl nem értek semmit.
Itt a cikk, olvasgassátok:
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/ ... k_matrica/
MR2 - 2001
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Nézelõdtem a neten, de semmilyen normális táblázatot vagy összefoglalót nem találtam. Pedig úgy emlékszem, hogy az utcsó gen 4EFE erõsebb. Egy idõben Sancy gondolkozott egy P7-en és abba bele lehetne pottyantani egy az egybe... na mind1. Lehet csak a forgalmik elírása miatt maradt meg vmi a hahuról... 
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
G6 váltó
Sziasztok!
van nekem egy 2003-as 3 ajtós 1.6-os corollám. kérdezném, hogy a G6-os corolla 6-os váltója mennyiben tér el az áttételekben az én gyári 5-ösömtõl? más minden fokozat, vagy csak van egy hoszabb 6.ik a G6-ban? az az igazság hogy legtöbbet autópályán használom az autót és 130-nál olyan 3800-3900-et forog kb. G6 mennyit? fogyasztás ügyileg sem lenne mindegy a végáttétel.
Elõre is köszönöm a segítséget!
Üdv. Balázs
van nekem egy 2003-as 3 ajtós 1.6-os corollám. kérdezném, hogy a G6-os corolla 6-os váltója mennyiben tér el az áttételekben az én gyári 5-ösömtõl? más minden fokozat, vagy csak van egy hoszabb 6.ik a G6-ban? az az igazság hogy legtöbbet autópályán használom az autót és 130-nál olyan 3800-3900-et forog kb. G6 mennyit? fogyasztás ügyileg sem lenne mindegy a végáttétel.
Elõre is köszönöm a segítséget!
Üdv. Balázs
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz! Ajánlom figyelmedbe ezt a topic-ot:
viewtopic.php?t=1319
Legközelebb figyelj oda a hozzászólás lehetõség szerinti legjobb helyre kerülésésre! Köszönöm!
viewtopic.php?t=1319
Legközelebb figyelj oda a hozzászólás lehetõség szerinti legjobb helyre kerülésésre! Köszönöm!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
2E-TE motor (JDM) Fingországban 970 Juroér.
Japan.fi
http://www.japan.fi/imgilmo.php?pic=kuv ... ype=normal
Japan.fi
http://www.japan.fi/imgilmo.php?pic=kuv ... ype=normal
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Hát ezen behalok!AndrewGL írta:2E-TE motor (JDM) Fingországban 970 Juroér.
Japan.fi
http://www.japan.fi/imgilmo.php?pic=kuv ... ype=normal
Nem is tudtam, hogy volt belõle turbós... Miben volt ez???
Brutál!
Ezek eurós árak? igen drágák, nem?
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
