Oldal: 159 / 163
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 feb. 28, 04:11 pm
Szerző: FSanyo
én sosem mértem így meg, de kb nekem is ilyen 5-7km mire normálisan beáll a mutató, és meleget fúj.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 feb. 28, 06:09 pm
Szerző: Sancy
De ugye nem feletkezunk meg rola hogy ez VIZHOFOK

Tehat ha eppenhogy bemelegedett a viz, az olaj meg messze nem uzemi hofokon kering.
Ugyhogy ne nyomjuk ki a szemet (meg) ilyenkor...
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 feb. 28, 06:53 pm
Szerző: TiBiGee
Köszi Sancy! Véletlenül tudtam, de elég fontos infó. Kb. mennyi kell, hogy az olaj is sütésre késszé váljon?
Ha már így belelendültem a kérdezésbe, el tud koszolódni az utastér légbeömlője? A szélvédő tövénél található rácson át érkezik az utastérbe fújt levegő? Ha fás területen szoktam parkolni, lehet hogy az egész rendszer szerves anyagokkal van tele, amit ki lehetne takarítani?
Köszi!
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 feb. 28, 07:39 pm
Szerző: Sancy
Szerintem legalabb 2x annyi ido kell az olajnak mint a viznek. De ez fugg kulso homerseklettol, olajhutotol, fordulatszam tartomanytol stb. A legjobb erre egy olajhofok, es ha mar ott matat az ember egy olajnyomas szenzol beepitese.
A dzsuvat be tudja szivni igen, egeszen a pollenszuroig.
Pollenszurot csekkold. Kesztyutarto mogott van, 5 perc a csereje.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 feb. 28, 10:33 pm
Szerző: twine
Üdv a kedves topiclakóknak!
8éve vagyok gazdája egy ilyen '99-es kis békának! Egy csoda ez az autó, amit kibírt velem! Az elmúlt pár napban sajnos az én hibámból töltés problémáim adódtak aminek az lett a vége, hogy mostanra elszakadt a szíj a "generátoron"!
A szerelővel tegnap már egyeztettem csütörtökre időpontot, de a szíj sajnos most dobta el magát az égi bordásmezőkre

Én nagyon nem értek az autókhoz, ezért fordulok hozzátok segítségért!
A kérdés az, hogy a generátor ékszíja, hajt e még valami "szervet" ami kötelező ahhoz, hogy a 8-10km-re lévő szerelőhöz lábon eljusson az autó? Vagy egy fullra töltött új aksival ezt az utat megkockáztathatom e szíj nélkül?
Köszönöm a türelmes válaszokat!
Üdvözlettel
T
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 márc. 03, 11:58 pm
Szerző: mozso
Jo akksival 8-10km-t ki fog birni siman. VISZONT a szij hajtja a kormanyszervot es a vizpumpat, elobbi hianya csak nehezseget okoz, viszont a vizpumpa nelkul nem lesz elegseges a motor hutese, szoval rakj fel egy masik szijat.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 ápr. 04, 06:38 pm
Szerző: istvan
Sziasztok!
Szeretném megtudni, hogy gyárilag pontosan milyen felni tartozik az autóhoz. A 4x100 14" minden esetben stimmel, de láttam 54-es furattal ET 45 számú felnit és 56,5-ös furattal ET 39-es felnit is. Tudom, hogy az ET szám bizonyos mértékben eltérhet, de a középső furatnak úgy tudom minden esetben passzolnia kell. Köszönöm a segítséget!
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 ápr. 05, 07:19 am
Szerző: Sancy
Szia
Ha nagyobb az agymeret nem problema, csak mindenkepp hasznalni kell kozpontosito/tehermentesito gyurut!
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 ápr. 05, 07:23 am
Szerző: Pacsker
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 ápr. 26, 09:57 pm
Szerző: kenyeres96
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni hátsó kerékaggyal kapcsolatban: van valami szerepe a belső részén található fogaskeréknek?
Ki szeretném cserélni, még nem láttam, hogy az autón lévőn van-e ilyen.
Amit vettem, az készen szerelt,és a netes képek alapján sem egyértelmű.
Cserénél okozhat-e esetleg gondot, hogy útban lesz az a fogaskerék?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
kenyeres96
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 ápr. 26, 10:00 pm
Szerző: Pacsker
Kerékfordulat jeladó innen veszi a jelet (ABS)
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 ápr. 28, 06:25 pm
Szerző: Ariadne
Sziasztok!
Egy klímás változat boldog tulajdonosa vagyok, kisebb gondom merült fel. A klíma elkezdett időnként leállni, a klíma kapcsoló gomb pedig villogni kezd. Ha ilyenkor kikapcsoljuk és várunk pár percet, újra el lehet indítani, de utána idővel magától kikapcsol. Rendszeresen tisztíttattuk a klímát és és eddig tökéletesen működött, most is amikor működik, teljesen hideget fúj. Van ötletetek, hogy hová vigyük, mi lehet a gond oka? Egy relét már kicseréltek benne. Amúgy azért nem semmi, hogy ez a legnagyobb problémája, sőt a "kötelező" rozsdán kívül az egyetlen.

Előre is köszönöm, ha van tippetek. Ha rossz helyen kérdezem, irányítsatok át nyugodtan.

Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 jún. 04, 05:48 pm
Szerző: FSanyo
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy mit lehet azzal csinálni, ha az üveg lötyög? Van az ajtóban egy sín, és ha jól láttam lehet cserélni azt a sínt, ami a helyén tartja az üveget.
Elvileg ez "67403F" megnevezésű sín az:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199912 ... _6701.html
Ennek mi a neve? Hogy lehetséges a cseréje neki?
A másik kérdésem az lenne, hogy a 2 ajtóban ami az ajtókárpitot odafogja, annak a bolhának mi a pontos mérete, vagy neve, vagy cikkszáma?
Válaszokat előre is köszönöm
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 jún. 07, 08:43 pm
Szerző: Laci93
Sziasztok!
Két békalámpásunk is van, az egyik 4E-FE, a másik 4A-FE motorral szerelt. Mind a kettőt használtan vettük és egyikhez sem kaptunk kezelési útmutatót/kézikönyvet (service manual). Valakinek nincs véletlenül digitalizált verzió, mondjuk pdf formátumú? Illetve honnan lehetne ezt beszerezni? Horror összeg kizáró ok

Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 jún. 12, 06:11 pm
Szerző: markokazjee
Szia!
Küldtem privátban!
Én viszont szelepfedél tömítést cserélnék, láttam alkatrészboltokban mindenfélét, de azt olvastam több helyen is, hogy gyári a legjobb és gyári pasztával a megadott gyári helyeken bekenve lesz a legjobb. Kérdésem, hogy melyik a legjobb ? Ha a gyári, akkor azt honnan tudom beszerezni ?
Köszi!