E11 - (1997-2002)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ezt is leírtam.
Biztos vagyok benne, hogyha felkeresed pl Szabbert vagy Lackót normális áron segítenek átvizsgálni az autódat!
Biztos vagyok benne, hogyha felkeresed pl Szabbert vagy Lackót normális áron segítenek átvizsgálni az autódat!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
+ - végtelen
Én is biztos vagyok hogy segítenek. Majd írok nekik.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Teljesen kizárt, mert nem tudom!Pacsker írta:Biztos vagyok benne, hogyha felkeresed pl Szabbert vagy Lackót normális áron segítenek átvizsgálni az autódat!
Szabber
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára szullosz 2009 jún. 15, 08:28 pm-kor.
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Re: rágyújtunk?
Pacsker nagyúr szépen reagált a kérdésre...bubidisc írta:Mi a vélemény? Korábban már írtam, hogy gyertyacsere volt és ez után 1,5 hónapra elmúlt a probléma. Ki lehet szúrni házilag, hogy melyik henger? Gyertya vagy kábel vagy pipa?
Összetett a kérdés, ha,marosan reagálok...bubidisc írta: Reggelenként kerepel valami fakopáncs a motorban. Melegedésre elhallgat. A vezérmû oldalon v.mi szívattyú lehet. Valamint nehezebben jár a kormány. Létezik olyan, hogy ennél a típusnál alapjáraton könnyebb tekerni a kormányt mint ha nyomom a gázt?
Szabber
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
végre
Vége a rángatási idõszaknak!
A szerencsés rángatók az összes rángatásukat idõre letudták és elkezdhetik a jólmegérdemelt pihenésüket. A kevésbé szerencsések dékáni rángatást kérhetnek esetleg felvehetik újra a tárgyat, hogy a jövõ évben rángassanak le belõle.
Szabber & Pacsker Mester!
A 2-es henger gyújtókábele volt az ok. De ezt csak valami okszicicologosszkópos (vagy mi) vizsgálat mutatta ki. Rendes üzemben semmi eltérést nem mutatott.
A kormány még várat magára mert rossz úton valami recseg ( ami nem a féltengely ) kifejezetten gyanús a jobboldali gólyaláb ( esetleg torony(õr)csapágy ) bár inkább rugókattogás hallatszik. Mivel nincs benne kakukkosóra ( többek között hajszárító sincs ) ezért valami másra kell gondolni...
Várom a metrót, a javaslatokat, tanácsokat ötleteket, és ezek kivitelzéséhez pénzt és szerelõt.
Köszi,
Búúú
A szerencsés rángatók az összes rángatásukat idõre letudták és elkezdhetik a jólmegérdemelt pihenésüket. A kevésbé szerencsések dékáni rángatást kérhetnek esetleg felvehetik újra a tárgyat, hogy a jövõ évben rángassanak le belõle.
Szabber & Pacsker Mester!
A 2-es henger gyújtókábele volt az ok. De ezt csak valami okszicicologosszkópos (vagy mi) vizsgálat mutatta ki. Rendes üzemben semmi eltérést nem mutatott.
A kormány még várat magára mert rossz úton valami recseg ( ami nem a féltengely ) kifejezetten gyanús a jobboldali gólyaláb ( esetleg torony(õr)csapágy ) bár inkább rugókattogás hallatszik. Mivel nincs benne kakukkosóra ( többek között hajszárító sincs ) ezért valami másra kell gondolni...
Várom a metrót, a javaslatokat, tanácsokat ötleteket, és ezek kivitelzéséhez pénzt és szerelõt.
Köszi,
Búúú
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Ghee
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 286
- Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: végre
Esetleg a stabilizátor rúd szilentjei?bubidisc írta:A kormány még várat magára mert rossz úton valami recseg ( ami nem a féltengely ) kifejezetten gyanús a jobboldali gólyaláb ( esetleg torony(õr)csapágy ) bár inkább rugókattogás hallatszik. Mivel nincs benne kakukkosóra ( többek között hajszárító sincs ) ezért valami másra kell gondolni...
Várom a metrót, a javaslatokat, tanácsokat ötleteket, és ezek kivitelzéséhez pénzt és szerelõt.
Köszi,
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: végre
negatívGhee írta:Esetleg a stabilizátor rúd szilentjei?bubidisc írta:A kormány még várat magára mert rossz úton valami recseg ( ami nem a féltengely ) kifejezetten gyanús a jobboldali gólyaláb ( esetleg torony(õr)csapágy ) bár inkább rugókattogás hallatszik. Mivel nincs benne kakukkosóra ( többek között hajszárító sincs ) ezért valami másra kell gondolni...
Várom a metrót, a javaslatokat, tanácsokat ötleteket, és ezek kivitelzéséhez pénzt és szerelõt.
Köszi,
2 hónapja cserélve
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Pedig én tökre elhittem! Akkor most mi van?szullosz írta:MINDENKI!
Egy elõzõ hozzászólásomban - amit már módosítottam - Lackó-t sértõ jelzõvel illettem.
Ezúton kérek elnézést Lackó-tól és minden érintettõl!
Szabber
Ne legyetek már ilyenek...
Én pl.: egész nap sértegetek mindenkit, ebbõl áll a napom. És akkor?!
Nem kérek elnézézést!
Go Szabber Go!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- csaszi75
- Újonc

- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2009 aug. 20, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IX. kerület
Hali Pacsker,
Látom jó kis hibakeresési módszereket írtál
Azt is látom hogy 4EFE-s motorral kapcsolatban is írsz..
Nos két hete vettem egy 1999-es Corolla 1.3 Sedan Terra-t 4EFE-s motorkóddal.. Persze viszem szervízbe.. azonnal, amikor tud valaki ajánlani egy normális szervízt Budapesten..
Vannak ilyen apróságok, hogy a két hátsó csapágy az tuti tropa.. csere. Szép durva mormogó hangja van.
Illetve kisebb elektromos dolgok. Az ABS visszajelzõ folyamatosan világít.. a fékek jók, az ABS mûködését még nem tudtam tesztelni. Gondolom nem megy.
Illetve az ajtóvisszajelzõ LED az elég sokat világít. Pl amikor a megnyomkodom a vezetõ oldali hátsó ajtó érzékelõjét, csak utána alszik ki a visszajelzõ fény a mûszerfalon. Néha sikerül kialudtatni, néha nem..
De a legfõbb gondom az, amire a próbaúton nem lettem figyelmes, hogy amikor már bemelegszik a motor pár kilóméter után, kövérebb gázadásnál apró ciripelést lehet hallani, mint amikor a szelepek hangosak.. Nem értek igazán hozzá, de azt gondolom vagy szelep, vagy vezérmûszíj.. Van valami tipped/tippetek mi lehet?
Olaj az kevés volt. Töltöttem rá 10W 40-et, de szeretnék mielõbb olajcserét is..
Illetve tehát várom, hogy ajánljatok egy normális szervízt, ahol sokat foglalkoznak Corollával.. és értenek is hozzá..
Köszi:
Csaszi
Látom jó kis hibakeresési módszereket írtál
Azt is látom hogy 4EFE-s motorral kapcsolatban is írsz..
Nos két hete vettem egy 1999-es Corolla 1.3 Sedan Terra-t 4EFE-s motorkóddal.. Persze viszem szervízbe.. azonnal, amikor tud valaki ajánlani egy normális szervízt Budapesten..
Vannak ilyen apróságok, hogy a két hátsó csapágy az tuti tropa.. csere. Szép durva mormogó hangja van.
Illetve kisebb elektromos dolgok. Az ABS visszajelzõ folyamatosan világít.. a fékek jók, az ABS mûködését még nem tudtam tesztelni. Gondolom nem megy.
Illetve az ajtóvisszajelzõ LED az elég sokat világít. Pl amikor a megnyomkodom a vezetõ oldali hátsó ajtó érzékelõjét, csak utána alszik ki a visszajelzõ fény a mûszerfalon. Néha sikerül kialudtatni, néha nem..
De a legfõbb gondom az, amire a próbaúton nem lettem figyelmes, hogy amikor már bemelegszik a motor pár kilóméter után, kövérebb gázadásnál apró ciripelést lehet hallani, mint amikor a szelepek hangosak.. Nem értek igazán hozzá, de azt gondolom vagy szelep, vagy vezérmûszíj.. Van valami tipped/tippetek mi lehet?
Olaj az kevés volt. Töltöttem rá 10W 40-et, de szeretnék mielõbb olajcserét is..
Illetve tehát várom, hogy ajánljatok egy normális szervízt, ahol sokat foglalkoznak Corollával.. és értenek is hozzá..
Köszi:
Csaszi
Pacsker írta:A gyertyák tényleg árulkodhattak volna akkor, ha mondjuk 1000 és 2000 közöttjáratjátok 10-15 percig, és utána gyors állj. Mivel gondolom nem ezek az értékek között közlekedtél és megálltál a mühely elõtt nem is értem mit várt. Mivel ahogy írod a többi tartományban szépen kisimul a járás, így a gyertyán felgyülemlett olajos benzines koxos elszínezõdés le is ég róla.
Tehát amit most mondtam megteheted.
ha így nem látszik én mérnék egy sürítési viszonyt. Ehhez vagy valami haverhoz elmész, akinek van, vagy visszamész a szerelõhöz, hogy azért ugyan nézze mán meg. Ha mértek mondjuk 11 11 5 11-et, akkor lehet mélyebben kell majd a zsebedbe nyúlni. Ha többé kevésbé itt is egyeznek az értékek, akkor egy gonddal kevesebb.
Akkor mindjuk végignézegethetnéd a gyertyakábeleidet. (sanszos, mert azt mondtad gyertya cserénél segített).
Mivel a 4EFE is DOHC 16 szelepes, ezért a két vezérmütengely közt mennek le a hosszú bakelites szárú gyertyapipák. Ezeket egyesével vedd ki. és az íróasztalodnál szépen nagy fénynél vizsgáld át. Ha találsz rajtuk akár kis gombostüfejnyinél kisebb mély fekete elszínezõdést (tudom nehéz észrevenni feketében a feketét, de észre lehet!!), akkor azt egy kis tüvel kapirgáld meg óvatosan, ha az ilyen szenes porladós akármicsoda, akkor reménykedhetsz. Jegyezd meg melyik kábel hol volt és ha találsz is hibát, azért nézd át mindegyiket. Késmárkba elmész kapsz darabra 1500.- ért. Aztán nézd végig a kábelek ruganyos részét is, meg az elosztófedélre érkezõ L-alakú pipákat is. Sokszor találkozom kidörzsöléssel, vagy közel van vmi fém (vízcsõ, csavar, szelepfedél) és oda is áthúzhatnak. Emellett ha van m
szered mérd ki az ellenállásukat. Szabi vagy Tibcsi fog neked segíteni a gyári értékekben.
Ha még itt sem találtál gebaszt, akkor leveheted az elosztófedelet. Azt is átvizsgálod repedés gyanánt, plusz a 4 kis lábacskát megtisztogatod, lekapargatod. Ugyanezt megteheted a rotorral.
Ha még így sem jó, akkor ki kéne mérni magát a gyújtáselosztót.
Emellett lehet még hiba, amit Tibcsinél tanultam meg (nagyot szoptunk, aztán röhögtünk rajta), hogy az egyik injektorod kis porlasztócsúcsa (nemtom máshogy fogalmazni, bocs szakik) megsérült és nem porlaszt, hanem löttyent, így elégtelen a keverék és ezért hagy ki a henger. (pl Orosz Atti Hachiánál). Aztán ezeket is érdemes kimérni m
szerrel, mert van hogy csak úgy elfáradnak.
Emellett lehet, hogy a nagy hajkurászásban netán olaj nélkül mentél és elkoptak a vezértengely bütykei, de ez szerintem nem valószínü.
Amiket most mondtam még kezdõ reszelgetõként is könnyen és gyorsan kivitelezhetõ. Ezeket nézd át. Ha elvinnéd a szerelõhöz õ is ezeket mondaná és ha netán talál egy szar kábelt, kicseréli 1500ból, neked meg azt mondja, hogy teljes motorgenerál, mert eltört a 3-as hengered gyürüje meg belekarmolt a hengerfalba, aztán a dugó teteje is betört, meg a szelepek is deformálódtak, meg különben is cigány kisgyerekek voltak a tankban, meg ha már nála volt kicserélte az egész hátsó futómüvet, meg nem szeret fél munkát végezni, így az egész autót. És neked akciósan most csak 1 trilliárd forint és ebbõl enged is 50 milliót, mert látszik becsületes ember vagy. És természetesen még õ bukik rajta![]()
![]()
Jól mondom srácok?Tisztelet a klubos szakik kivételének. Nekik mély alázat!!!!!!
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Üdvözöllek a klubban Csaszi!
Sok megmagyarázhatatlan és bosszantó zajjal fogsz még találkozni.
Mégis azt kell, hogy mondjam, jó típust választottál. Majd rájössz! Nem szabad rá költeni rá!
Gondolom végigfutottad a topicot. A hozzászólások alapján tényleg kiderül, hogy kihez szabad segítségért fordulni.
Csá
Bú
Sok megmagyarázhatatlan és bosszantó zajjal fogsz még találkozni.
Mégis azt kell, hogy mondjam, jó típust választottál. Majd rájössz! Nem szabad rá költeni rá!
Gondolom végigfutottad a topicot. A hozzászólások alapján tényleg kiderül, hogy kihez szabad segítségért fordulni.
Csá
Bú
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz!
A ciripelõ hang jöhet sok helyrõl, de szerintem a legvalószínübb az injektorok befecskendezési "zöreje". Ezzel nem kell foglalkozni, vagy az általad is említett szelephang. Ezzel viszont annál inkább. Sajnos így süketen nehéz ezt megmondani! Egy szervízbe, azonban hirtelen mondanak rá pontos diagnózist!
Tibcsi sajnos idénre már nem vállal munkát, annyira be van táblázva, de legalább ugyanekkora bizalommal tudom ajánlani Szulloszt a fórumról, . Mivel márkaszervízes, ezért lehet nem a legolcsóbb, de a munka viszont annál igényesebb lesz!
Szerintem klubos kedvezményként tud rögtön mondani valamit az ABS visszajelzõdre, és az ajtó érzékelõdre!
Remélem segítettem!
A ciripelõ hang jöhet sok helyrõl, de szerintem a legvalószínübb az injektorok befecskendezési "zöreje". Ezzel nem kell foglalkozni, vagy az általad is említett szelephang. Ezzel viszont annál inkább. Sajnos így süketen nehéz ezt megmondani! Egy szervízbe, azonban hirtelen mondanak rá pontos diagnózist!
Tibcsi sajnos idénre már nem vállal munkát, annyira be van táblázva, de legalább ugyanekkora bizalommal tudom ajánlani Szulloszt a fórumról, . Mivel márkaszervízes, ezért lehet nem a legolcsóbb, de a munka viszont annál igényesebb lesz!
Szerintem klubos kedvezményként tud rögtön mondani valamit az ABS visszajelzõdre, és az ajtó érzékelõdre!
Remélem segítettem!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2009 aug. 24, 10:17 am-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- csaszi75
- Újonc

- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2009 aug. 20, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IX. kerület
Sziasztok,
Köszi a hozzászólásokat
És köszi az üdvözlést. Tudatos döntés volt a Corolla. Én megbízom benne.
Üdv:
Csaszi
Köszi a hozzászólásokat
És köszi az üdvözlést. Tudatos döntés volt a Corolla. Én megbízom benne.
Üdv:
Csaszi
Pacsker írta:Szervusz!
A ciripelõ hang jöhet sok helyrõl, de szerintem a legvalószínübb az injektorok befecskendezési "zöreje". Ezzel nem kell foglalkozni, vagy az általad is említett szelephang. Ezzel viszont annál inkább. Sajnos így süketen nehéz ezt megmondani! Egy szervízbe, azonban hirtelen mondanak rá pontos diagnózist!
Tibcsi sajnos idénre már nem vállal munkát, annyira be van táblázva, de legalább ugyanekkora bizalommal tudom ajánlani Szulloszt a fórumról. Mivel márkaszervízes, ezért lehet nem a legolcsóbb, de a munka viszont annál igényesebb lesz!
Szerintem klubos kedvezményként tud rögtön mondani valamit az ABS visszajelzõdre, és az ajtó érzékelõdre!
Remélem segítettem!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára csaszi75 2009 aug. 24, 08:52 pm-kor.