Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Élet a Corollakon túl. Felhasználók hobbijai, egyéb érdeklődési körei.
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

A Subaruval is mész futárkodni? :P
MFerenc
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 529
Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
Tartózkodási hely: Budapest, XXI.

Hozzászólás Szerző: MFerenc »

Most már majdnem kész, bicikli kinézete lett:
Kép

Kép

Agyváltó :luv: csak be kellene állítani normálisan, meg talán egy kis karbantartás sem ártana neki... (a rózsaszín sapka nem tartozék, a gyereké)
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx »

Igazából nem 2 kerekû, de végülis motor...

Kép
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nagyon kemény :)
Akár szó szerint is. Milyen súlyt ki kell bírnia annak a kis valaminek.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
micila
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2009 jún. 04, 09:16 pm
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: micila »

MFerenc írta:Most már majdnem kész, bicikli kinézete lett:
Kép

Kép

Agyváltó :luv: csak be kellene állítani normálisan, meg talán egy kis karbantartás sem ártana neki... (a rózsaszín sapka nem tartozék, a gyereké)
Kényelmes túrabringa! Ellenben a "RACER" úgy illik hozzá mint málhás szamárhoz a "KINCSEM" név!!! :D :bulaj:
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Kit érdekelne egy kisebb biciklitúra?
Terv:
Szept 15., kb 77 km, balaton kiskörút, indulás 7:11, várhatóan vissza délután vagy 15:00 vagy 17:00 vonattal.

Vonattal pestrõl siófokra és onnan indulás körbe majd átkompozi tihanyból szántódra. Olyan 3,5 - 4 óra menetidõ, de egy kajálás plusz pancsi ha jó idõ lesz és így tuti elérjük a délutáni vonatot.
utiköltség: 6000 HUF, ebben benne a vonatjegy plusz a biciklijegy oda-vissza és a komp is, minden kivéve a kaja.

Remélem nem fog senki megharagudni, de lánymentesre szervezzük, azaz csak olyan jelentkezzen aki bírja a tempót és a távot... Nem mintha olyan nagy bringás lennék, de azért ne álljunk már meg pisilni óránként na! :lol:

Ha valakit érdekel írjon! Egy haverommal vagyunk eddig ketten, olasz a srác és nem tud magyarul, lehet az angolt meg olaszt is fejleszteni majd! :wink:

http://www.bikemap.net/route/1120086#la ... ts_terrain
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Nem volt túl nagy az érdeklõdés a bringatúrára, de egy kis beszámolóval remélem többen kedvet kapnak majd, hogy legközelebb csatlakozzanak! :wink:

Szóval szombaton letekertük ezt az elõzõ postomban linkelt útvonalat. 82km, 4:05 idõvel, 20.5 átlagtempóval teljesen vállalható volt, nem mondom, hogy nem fáradtunk el, de én azt hittem, hogy alig fogom tudni megcsinálni. Hát nem!!! Mindenkinek ajánlom! Többek között azért is, mert hihetetlen gyönyörû a táj, a sok erdõ, a balatonra nézõ kilátás, a girbe-gurba utak, egyszerûen csodálatos volt! Pár kisebb emelkedõtõl eltekintve nem megerõltetõ az út, sokszor meglehet állni pihenõknél és inni egy sört pl... :wink: Találkoztunk pl igen csak õszhajú olyan 70es bácsikkal és kérdeztük, hogy merre arra, mert nem volt egyértelmû a táblázás, erre azt mondták, hogy mi is tihanyba megyünk... ezt siófok után mondták!!! :shock: Szóval ha õk megcsinálják, akkor mi nehogy má ne! :D
4en mentünk, egy olasz srác, akit ismerek 1-2 éve és az IBM-es kollégái, egy nagy bringás holland és egy spanyol srác, jó kis nemzetközi csapat vergõdött össze és tök jó volt a hangulat. Az idõ szuper volt, pont jó egy túrához, nem volt nagy meleg és szél is csak egy kicsi.
Viccesen indult a nap, mert a spanyol srácnak nem volt bginája és megnézte neten, hogy siófok tele van bicikli bérlési lehetõséggel... Na én már kezdtem röhögni, mert ugye a szezonnak kicsit vége már és ahogy leszálltunk siófokon valóban sehol egy ember és minden zárva! :lol: Kb egy óra után sikerült kinyittatnunk egy bezárt boltot, ahonnan nagy nehezen adtak is egy rakás sz@r bringát, emiatt az úton is többször meg kellett állni szerelgetni, de még így is bírta a srác, aki nem nagy bringás!!!
Az érdekes az, hogy nem is annyira a lábamat érzem, hanem a vállam meg a nyakam, fõleg a táska meg a versenybringa miatt! :lol: Többnyire az út rendben volt, bár sok helyen majdnem kiesett a tömésem, de összességében nagyon élveztem!

Már most megemlíteném, hogy jövõre biztos megyek megint és lehet rá készülni fejben! Ezen kívül a teljes balaton körüli túrát is szeretném megcsinálni, ami egy kicsit komolyabb szervezést igényel. Az egy három napos lesz valószínû, napi olyan 70km kb, ami teljesen vállalható, az kb fél napos bringázást jelentene naponta. A 2 napra napi 100 az kicsit húzós lenne. Na szóval arra majd visszatérek, de pár kép kedvcsinálóként! :wink:
(sajna nem csináltam képeket és a haveromét várom, ezek netrõl vannak)

Kép

Kép

Kép

Sok hasonló fahíd volt:
Kép

Ilyenek ráztak szét néha: (azért kellett figyelni az útra folyamatosan)
Kép

Ilyesmi volt a kilátás elég sok helyen:
Kép

Kép
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Király lehetett! :wink:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Ezt mégis miért?! Hogy lehet valaki ekkora f@sz?!
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx »

Piszkosul bezõdültem!
8)

Kép
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem egy nagy elõadó, de van benne érdekes dolog
:rizspekta:

http://www.youtube.com/watch?v=OYT2PjXG ... 3AEf8VNbdQ
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Érdekes, tetszett a beszámoló, tetszik a dumája. :) Respekt neki!
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Peugeot robogó tuningban kérném a hozzáértõk segítségét! A piaggio quasar 250cc blokkja van benne. Egy ismerõsöm szeretne pici tuningot és egy szolid kiput. Felmerül a kérdés, hogy miért nem vett akkor egyel nagyobbat (???). Valószínûleg ez volt a jó vétel.
Elõre is köszönöm az ötleteket! ;)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
yodamastah
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm

Hozzászólás Szerző: yodamastah »

Felnis topicól áthoztam a témát.
Sannyi írta:Az szép!
2.08-ig jutottam még anno. Sajnos csak 6-7 alkalommal voltam Hringen motorkázni. Gsx-r 600k4+2006os r6r-el
Milyen motorral mentél 2alatt?

Üdv!
Gsx-r 750 K4. Használt dunlop D211Gp gumik (újra sose futotta, mocsok drága). Utcai rendszámos motor, ezzel járok dolgozni is :D De azért van benne okosság, a futómû elõl hátul kapott egy kis tuningot, és a súlyomhoz átt lett rugózva. (Elõl 0.85kg/mm-rõl 0.95-re, hátul 7.5kg/mm-rõl 9.5kg/mm-re). Blokkba nem volt nyúlva, teljesen gyári,nem olyan veszettül erõs ez az évjárat. Kb úgy megy mint egy alap szinten tuningolt R6os :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára yodamastah 2013 szept. 18, 02:00 pm-kor.
E11 1999 Liftback - 4EFE - UK
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
Válasz küldése