Autóm futóműve a hideg idő beállta óta a következő hibajelenséget produkálja. Fekvőrendőrön vagy hasonló magasságú-mélységű úthibákon nyekkenés-súrlódás szerű hangot hallok kb a hátsó ülés alól. Kopogás, zörgés nincs, még macskaköves úton sem. A hiba akkor is jelentkezik, ha csak külön a bal vagy a jobb hátsó kerék huppan egyet valamilyen útegyenetlenség miatt. Valamilyen szilent problémára gondolok...
Szia!
Meg kelleme nézetni futóművesnél, első körben szilent lehet, nekem is már eléggé ki voltak, de hangot nem adtak még fekvő rendőrön sem. Csak futóműállítás előtt derült ki, hogy cserélni kell, olyan összegekért akartak bele szilentet adni, sütni, hogy olcsóbb volt egybe megvenni karral együtt a bárdinál.
Autóm futóműve a hideg idő beállta óta a következő hibajelenséget produkálja. Fekvőrendőrön vagy hasonló magasságú-mélységű úthibákon nyekkenés-súrlódás szerű hangot hallok kb a hátsó ülés alól. Kopogás, zörgés nincs, még macskaköves úton sem. A hiba akkor is jelentkezik, ha csak külön a bal vagy a jobb hátsó kerék huppan egyet valamilyen útegyenetlenség miatt. Valamilyen szilent problémára gondolok...
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Igen, a lengőkarszilent hangja. ha nem kopog ne foglalkozz vele. vannak akik fújkálni szokták szilikonnal, de az hosszú távon árt neki, mint használ. esetleg glicerin vizes oldatával be lehetne fújkálni, bár ezt sose próbáltam - de működhet.
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Egyszer láthatnék képet utcai "WRC"-ről... (a homologizáció miatt)
Senkinek nincs?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Na az is igazi nagy kincs. Gyári E11 3sgte..Én még nem láttam. Lehet,h csak japán piacon volt? Nem hinném. Szerintem kell lennie a bal kormányos verzióból is,ha futhatott európai rallyn is.
Sok Rallyhoz értő ember mondta nekem, hogy kellett lennie.
De ezt találtam:
The limited production numbers of WRC class cars reserves them solely to competition. No street legal, "homologation specials" are needed which means, of course, that you cannot buy one. Additionally works teams will not sell the latest evolution of their WRC class contender to a private rally team in the first year of the car's existence for obvious reasons. Starting from the second year of WRC class car's life, private teams can order WRC class models which are not as competitive or evolved as their works counterparts.
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Sajnos arra a sorsra jutottam, hogy alkatrészt keressek a Toyotámhoz mivel összetört a hátulja. A kocsi sedan és Linea Terra felszereltségű. A lökhárítótól kezdve a lámpáig mindent sikerült beszereznem, de egy alkatrészt még nem sikerült beszereznem azaz a lámpa alatti sarok lemezt (JOBB OLDAL) vagy lámpa összekötő lemez vagy ki hogy hívja. Felhívtam igen sok bontót, de mindenki azt válaszolta, hogy nincs. Valaki ebben az ügyben tudna segíteni?
Előre is köszönöm a segítséget!
Van egy 97-es már békelámpás Corollám, 135000 km-el, én vagyok a második tulaj 4 éve vettem és a kezdetektől fogva kicsit szól a kormányműve. A hibát akkor hallani amikor épp parkolok, nyáron hangosabb, télen halkabb. Az autó egyébként kifogástalan, a problémát egyszer egy toyota-kereskedésben dolgozó szerelőnek megmutattam, és azt mondta, hogy az összes ilyen, a kormánymű meg-meg akad, annak van ilyen hangja, de a működést nem befolyásolja.
Ti találkoztatok már ilyen problémával, illetve ha igen, van rá valamilyen megoldás?
Most fog lejárni a műszaki vizsga érvényessége és egy kicsit hangosabb is már, úgyhogy utánajárnék ennek a problémakörnek is.
Van egy 97-es már békelámpás Corollám, 135000 km-el, én vagyok a második tulaj 4 éve vettem és a kezdetektől fogva kicsit szól a kormányműve. A hibát akkor hallani amikor épp parkolok, nyáron hangosabb, télen halkabb. Az autó egyébként kifogástalan, a problémát egyszer egy toyota-kereskedésben dolgozó szerelőnek megmutattam, és azt mondta, hogy az összes ilyen, a kormánymű meg-meg akad, annak van ilyen hangja, de a működést nem befolyásolja.
Ti találkoztatok már ilyen problémával, illetve ha igen, van rá valamilyen megoldás?
Most fog lejárni a műszaki vizsga érvényessége és egy kicsit hangosabb is már, úgyhogy utánajárnék ennek a problémakörnek is.
Üdv, Bence
Nekem ez új, mármint egyik E11-emnél se fedeztem fel kormányhibát.
A sedant amikor vettük, az előző tulaj említette, hogy évente meg szokta kenni azt a kormány csuklót, ami a lábnál van, hogy könnyebben mozogjon. De ilyen gondom sem volt.
Pontosan mi a jelenség nálad ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Ahogy lassú sebbességnél tekerem a kormányt, egy bizonyos ponton szól a kormány. Sajnos nem tudom jobbam elmagyarázni. Mindegy hogy balra vagy jobbra tekerem, a probléma mindenhogy fennáll. Talán videóra tudnám venni.