E11 - (1997-2002)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
E11 első lengéscsillapítók Unixnál 5190Ft/db (UX894566, UX894567)
valaki tudja, melyik Toyota cikkszámhoz passzolnak ? (angol, japán...)
illetve, Denckermann lengéscsillapítót használ valaki E11-ben ?
valaki tudja, melyik Toyota cikkszámhoz passzolnak ? (angol, japán...)
illetve, Denckermann lengéscsillapítót használ valaki E11-ben ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: E11 - (1997-2002)
az elsők milyen gyártó csillapítói?
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
Igazából ez lenne a kérdés, igen.
Ismerős autószerelőnek nincs jó tapasztalata a Unix lengéscsillapítókkal, állítása szerint egy típuson belül is különböznek (fizikailag), össze kell válogatni, macera...
A Denckermann 6-8 ezer körül megy, tehát nem sokkal drágább, az jobban érdekelne, ha van valakinek tapasztalata...
Ismerős autószerelőnek nincs jó tapasztalata a Unix lengéscsillapítókkal, állítása szerint egy típuson belül is különböznek (fizikailag), össze kell válogatni, macera...
A Denckermann 6-8 ezer körül megy, tehát nem sokkal drágább, az jobban érdekelne, ha van valakinek tapasztalata...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Cautionline
- Visszajáró

- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2013 okt. 26, 04:15 pm
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: E11 - (1997-2002)
Cserélt valaki hátsó kerék csapágyat? Mekkora munka időben?
ABS-es a kocsi. ABS jeladó van a csapágy közepében, ám olyat adtak cserére ami, "sima csapágy", nincs semmi benne. Elviekben átköltöztethető, lecsavarom a nagyobb anyát, de utána mit/hogy? Próbálkozás közben a jeladóról letört a fogaskerék. Vissza lehet e azt valahogy "heggeszteni", mert a jeladós csapágy 50E kezdődik, így fontos volna. Előre is köszönöm!
ABS-es a kocsi. ABS jeladó van a csapágy közepében, ám olyat adtak cserére ami, "sima csapágy", nincs semmi benne. Elviekben átköltöztethető, lecsavarom a nagyobb anyát, de utána mit/hogy? Próbálkozás közben a jeladóról letört a fogaskerék. Vissza lehet e azt valahogy "heggeszteni", mert a jeladós csapágy 50E kezdődik, így fontos volna. Előre is köszönöm!
Corollatron 1,6 lb E11 4E-FE
Re: E11 - (1997-2002)
Ha eltört a jeladója, akkor vége.
Vegyél bontóban belevaló jeladós hátsó agyat és kész.
Vagy marad az új.
Amúgy ki lehet húzni a jeladót a tengelycsonk végéből, esztergályossal megfúratni az újat és beleilleszteni a jeladót.
Viszont ez csak akkor megy ha nincsen eltörve
Vegyél bontóban belevaló jeladós hátsó agyat és kész.
Vagy marad az új.
Amúgy ki lehet húzni a jeladót a tengelycsonk végéből, esztergályossal megfúratni az újat és beleilleszteni a jeladót.
Viszont ez csak akkor megy ha nincsen eltörve
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- ati999
- Újonc

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011 márc. 08, 10:47 am
- Tartózkodási hely: Budapest III.
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
E11 1999-be szerelt már be valaki utólagosan klímát?
Annyira szeretem ezt a kocsit, hogy már ilyenen is elgondolkodtam, mert 213.000 km után sincs semmi baja. De már nem biztos, hogy megérné eladni, és venni egy hasonlót klímásban, max. Avensist.
, de félek, hogy a gatyámat is rá kell költenem egy hasonló klímás autóra.
Van ötlete valakinek?
E11 1999-be szerelt már be valaki utólagosan klímát?
Annyira szeretem ezt a kocsit, hogy már ilyenen is elgondolkodtam, mert 213.000 km után sincs semmi baja. De már nem biztos, hogy megérné eladni, és venni egy hasonlót klímásban, max. Avensist.
Van ötlete valakinek?
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
E11-be nem tudok róla. Matyi rakott az E9-be. Én a helyedben vagy vennék bontottat, vagy keresnék törött autót, amiben egyben van a klíma. Meg kell nézni kábelezés mennyire van gyárilag előkészítve az autódban, mert az lehet a dolog igazi szívás része, szerintem.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- lexuxka
- Visszajáró

- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Vas Celldömölk
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni e11-es corolámmal kapcsolatban.1.4es benzines 4zz motorkódú a gép.
Kb 3 hete vettem észre,hogy a motor amikor vissza lassuláskor pl 5.-ben 100ról vissza lassítók 70 re és nem váltok vissza a gyorsításhoz akkor bizony becsörög a motor,de csak egy bizonyos fordulatszámon se alatta se felette semmi gond!És ez már minden fokozatban előfordul ha nem lendületből gyorsítok ki.Az olajat nem eszi a gép talán a gyűrű kizárva ezzel,de semmi hibajelzés nincs!Próbáltam mol helyett máshol tankolni és spurit is használtam egy tankkal és semmi változás.....
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv.:TOM
Segítségeteket szeretném kérni e11-es corolámmal kapcsolatban.1.4es benzines 4zz motorkódú a gép.
Kb 3 hete vettem észre,hogy a motor amikor vissza lassuláskor pl 5.-ben 100ról vissza lassítók 70 re és nem váltok vissza a gyorsításhoz akkor bizony becsörög a motor,de csak egy bizonyos fordulatszámon se alatta se felette semmi gond!És ez már minden fokozatban előfordul ha nem lendületből gyorsítok ki.Az olajat nem eszi a gép talán a gyűrű kizárva ezzel,de semmi hibajelzés nincs!Próbáltam mol helyett máshol tankolni és spurit is használtam egy tankkal és semmi változás.....
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv.:TOM
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- lexuxka
- Visszajáró

- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Vas Celldömölk
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Tud valaki megoldást arra, hogy ha leveszem az akksisarut, akkor ne ugorjon egyet a sebesség és fordulatszámmérő mutató? Sajnos már több alkalommal kellett manuális úton bekalibrálnom a fordulat mutatót, mert ahogy visszaesik elmozdul és onnantól csalni fog, de ezt ugye ti is tudjátok. Van erre megoldás, hogy ezt elkerüljem saru levételnél, vagy mindenképpen szét kell kapni utána megint a műszerfalat?
Köszönöm a segítséget!
Tud valaki megoldást arra, hogy ha leveszem az akksisarut, akkor ne ugorjon egyet a sebesség és fordulatszámmérő mutató? Sajnos már több alkalommal kellett manuális úton bekalibrálnom a fordulat mutatót, mert ahogy visszaesik elmozdul és onnantól csalni fog, de ezt ugye ti is tudjátok. Van erre megoldás, hogy ezt elkerüljem saru levételnél, vagy mindenképpen szét kell kapni utána megint a műszerfalat?
Köszönöm a segítséget!
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
Valóban ismert probléma.Han írta:Sziasztok!
Tud valaki megoldást arra, hogy ha leveszem az akksisarut, akkor ne ugorjon egyet a sebesség és fordulatszámmérő mutató? Sajnos már több alkalommal kellett manuális úton bekalibrálnom a fordulat mutatót, mert ahogy visszaesik elmozdul és onnantól csalni fog, de ezt ugye ti is tudjátok. Van erre megoldás, hogy ezt elkerüljem saru levételnél, vagy mindenképpen szét kell kapni utána megint a műszerfalat?
Köszönöm a segítséget!
Van, aki kiveszi a pöcköt a műszerfalból, amin megpihen a mutató. Így nem tudja elütni ilyen esetben. Persze gyújtás levételekor jobban lezuhan a mutató... valamit valamiért.
Amúgy kellene lennie valamilyen más megoldásnak is, szerintem, valamelyik biztosíték esetleg ? Engem is érdekelne, mert nem akarom kivenni a pöcköt...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok. Próbálkozott már valaki e11-es corollában kormánycserével? Angol fórumokon azt olvastam h a 7. generációs celicával csereszabatos a kormány, csak a lufijeladó csatlakozója ami probléma. Esetleg még Levin bőrkormány lenne a másik ötletem. Mind a kettő kormány nagyon feldobná belülről a kocsit. Valaki gondolkozott ,esetleg csinált ilyesmit?
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 - (1997-2002)
Denckermannok kerültek elölre, és jól meg is emelték az autó elejét...Jorn írta:Igazából ez lenne a kérdés, igen.
Ismerős autószerelőnek nincs jó tapasztalata a Unix lengéscsillapítókkal, állítása szerint egy típuson belül is különböznek (fizikailag), össze kell válogatni, macera...
A Denckermann 6-8 ezer körül megy, tehát nem sokkal drágább, az jobban érdekelne, ha van valakinek tapasztalata...
Tiszta Skoda farmotoros feeling, a szembejövőket meg elvakítom...
Valakinek sikerült már elérnie, hogy az autó hátulja magasabban van, mint az eleje ? Mert nekem új hátsó rugókkal sem sikerült... Most próbálkozom rugóerősítő gumibakokkal...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E11 - (1997-2002)
Úgy fog, csak jól tekerd fel az anyjáig. Használj gyorszárót! Inkább a pogácsákat javaslom és a 16 cmst (a legnagyobbat) tedd bele.
http://www.baro-ker.hu/advanced_search_ ... ds=gumipog
http://www.baro-ker.hu/advanced_search_ ... ds=gumipog
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.