E11 - (1997-2002)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Gyári elõírás! A vvt-i motor 5W-30 olajat kér. Inkább pótolgatni pár decinként, mint elõidézni rövidebb idõ alatt a megnövekvõ olajevést (sûrûbb olajjal).
Mondjuk, az 5W-40-nel sem gondolom, hogy túl nagy baj érhet, csak ne a 10W-s legyen. Ennyi.
Az 5W-bõl mind a 30, mind a 40-es olajok hidrokrakkoltak, a 30-asnak más az adalékolása, könnyebb futású.
Az Eneos-t is nézegetheted (Szakál-Metál boltok), mert made in Japan olajok, és jó áron vannak. Adatlapjuk elérhetõ, könnyen összehasonlíthatók a Castrol, Total, Mobil és egyéb olajakéval.
Ha Eneos, akkor Premium Hyper 5W-30! Jó áron jó minõség, API SM minõséítés, stabil minden hõmérsékleten.
Mondjuk, az 5W-40-nel sem gondolom, hogy túl nagy baj érhet, csak ne a 10W-s legyen. Ennyi.
Az 5W-bõl mind a 30, mind a 40-es olajok hidrokrakkoltak, a 30-asnak más az adalékolása, könnyebb futású.
Az Eneos-t is nézegetheted (Szakál-Metál boltok), mert made in Japan olajok, és jó áron vannak. Adatlapjuk elérhetõ, könnyen összehasonlíthatók a Castrol, Total, Mobil és egyéb olajakéval.
Ha Eneos, akkor Premium Hyper 5W-30! Jó áron jó minõség, API SM minõséítés, stabil minden hõmérsékleten.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Skyll írta:Már egy ideje foglalkoztatott, hogy miért tetszik az autóm. Aztán sétálva az utcán láttam egy Lexus IS 200-at és eszembe jutott, amikor a LEXUS 1999-ben piacra dobta az IS200 elsõ generációját, egybõl beleszeretem. Tiszta, egyszerû vonalvezetés és mégis dögös megjelenés.
Most ahogy ránézek a Corollámra, egybõl az IS jut eszembe. Rájöttem miért: nagy a hasonlóság, ami elsõre baromságnak hangzik, és talán nem is tûnik fel, ha a két autó egymás mellett áll. DE, ha mélyen a szemükbe nézünk, a két lámpa nagyon hasonlít... közös búra alatt két kör fényszóró... hát ez volt az, ami miatt asszociáltam a két autó között. Lehet, hogy véletlen, de talán a gyártási év és a gyártó egyezõsége miatt nem is biztos, hogy véletlen. És ez a hasonlóság nemcsak a lámpán, hanem a stíluson is megjelenik, az íveken, a formán.
Vagy csak nekem tûnik hasonlónak a két autó?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Montoya partnered lesz a kérdésben 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Saját vélemény, engedtessék meg, hogy leírjam:
Elsõre valóban vicces az összehasonlítás, de én vagyok olyan perverz, hogy tetszik az E11 facelift. Mert, mondjuk az enyém is pont ilyen fekete, mint a képen látható és mert még a felni sem a hagyományos felni-ezüst. De jobban megnézve pl. a motorháztetõn végigfutó két él "szinte" azonos, a beslõben, pedig a levegõbefúvó rostélyok formája, a kapcsolók (ezek szinte az összes akkori Toyotában azonosak) tovább erõsíthetik a hasonló érzést.
Az E11 facelift hátulja, pedig, bár olyan csótányka, de jobban megnézve erõs rokonságot mutat a T22 Avensis liftback lámpájával, bármennyire is meglepõ...
Szóval, igen, van néhány apró(!) részlet, ami mutatja, hogy ezek a modellek nagyjából egyidõben voltak tervezve, gyártva.
Éppen ma esett szó egy TCH-s fórumtársammal folytatott beszélgetés alkalmásval arról, hogy a Toyota Prius III-as formái, beltere, illata, és az egész autó milliõje mennyire azonos és összetéveszthetetlen az ex-Aurisáéval. Kint él jelenleg USAban, ahol egy Honda Accord 2,4 aut. autót használ, de azt szervizbe adva, elhozott egy csereautót egy PIII személyében, ami teljesen lenyûgözte és azonnal visszajött benne az a megnyugtató Toyota-érzés, ami az Aurisban és minden Toyotában tipikusan megvan.
Hogy miért írom le mindezt? Azért, mert a Toyota sporot ûz abból, hogy gyakorlatilag minden modelljébe elrejti ezt a "kicsit mind hasonlít egymásra" érzést (abszolút jó értelembe véve), így nagyon a részletekbe menõen ezt a látszólag két teljesen különbözõ autót (Corolla-IS) is lehet hasonlónak látni (és ehhez egyiket sem kell fölmagasztalni, vagy lelombozni).
Elsõre valóban vicces az összehasonlítás, de én vagyok olyan perverz, hogy tetszik az E11 facelift. Mert, mondjuk az enyém is pont ilyen fekete, mint a képen látható és mert még a felni sem a hagyományos felni-ezüst. De jobban megnézve pl. a motorháztetõn végigfutó két él "szinte" azonos, a beslõben, pedig a levegõbefúvó rostélyok formája, a kapcsolók (ezek szinte az összes akkori Toyotában azonosak) tovább erõsíthetik a hasonló érzést.
Az E11 facelift hátulja, pedig, bár olyan csótányka, de jobban megnézve erõs rokonságot mutat a T22 Avensis liftback lámpájával, bármennyire is meglepõ...
Szóval, igen, van néhány apró(!) részlet, ami mutatja, hogy ezek a modellek nagyjából egyidõben voltak tervezve, gyártva.
Éppen ma esett szó egy TCH-s fórumtársammal folytatott beszélgetés alkalmásval arról, hogy a Toyota Prius III-as formái, beltere, illata, és az egész autó milliõje mennyire azonos és összetéveszthetetlen az ex-Aurisáéval. Kint él jelenleg USAban, ahol egy Honda Accord 2,4 aut. autót használ, de azt szervizbe adva, elhozott egy csereautót egy PIII személyében, ami teljesen lenyûgözte és azonnal visszajött benne az a megnyugtató Toyota-érzés, ami az Aurisban és minden Toyotában tipikusan megvan.
Hogy miért írom le mindezt? Azért, mert a Toyota sporot ûz abból, hogy gyakorlatilag minden modelljébe elrejti ezt a "kicsit mind hasonlít egymásra" érzést (abszolút jó értelembe véve), így nagyon a részletekbe menõen ezt a látszólag két teljesen különbözõ autót (Corolla-IS) is lehet hasonlónak látni (és ehhez egyiket sem kell fölmagasztalni, vagy lelombozni).
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Skyll
- Visszajáró

- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2013 ápr. 03, 01:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Nagykanizsa-Dunavarsány
Persze :)
Na mindegy, csak régóta piszkálta a csõrömet, és dejavum volt ha megláttam egy IS200-at, és sokszor elfog a vágy, hogy egyszer legyen egy IS-em, a formája nagyon tetszik, de a lámpában a Corolla azért szebb :) szerintem...
Na mindegy, csak régóta piszkálta a csõrömet, és dejavum volt ha megláttam egy IS200-at, és sokszor elfog a vágy, hogy egyszer legyen egy IS-em, a formája nagyon tetszik, de a lámpában a Corolla azért szebb :) szerintem...
"sörbõl barnát, borból vöröset, nõbõl szõkét, autóból japánt"
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
- Skyll
- Visszajáró

- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2013 ápr. 03, 01:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Nagykanizsa-Dunavarsány
A hátsó lámpánál a facelift helyett liftback-re gondoltál, nem? Mert a régi és frissített E11 hátsója egyforma, legalábbis én így tudom.
A liftback E11 hátsó lámpája pedig valóban nagyon hajaz a korabeli Avensisére:)
Amúgy a kasztnira vonatkozó elnevezés (liftback, hatchback) téma is érdekes (ha nem ide tartozik, akkor bocsi).
A liftback egyterû-t jelent, a hatchback pedig ferdehátú-t.
Az E11 5-ajtósát liftback-nek hívják, az E12 5-ajtósát pedig hatchback-nek (ha tévedek, akkor szóljatok). Pedig pont fordítva lenne logikus, mivel az E11 hátsó fele ferde, az E12 majdnem függõleges.
A liftback E11 hátsó lámpája pedig valóban nagyon hajaz a korabeli Avensisére:)
Amúgy a kasztnira vonatkozó elnevezés (liftback, hatchback) téma is érdekes (ha nem ide tartozik, akkor bocsi).
A liftback egyterû-t jelent, a hatchback pedig ferdehátú-t.
Az E11 5-ajtósát liftback-nek hívják, az E12 5-ajtósát pedig hatchback-nek (ha tévedek, akkor szóljatok). Pedig pont fordítva lenne logikus, mivel az E11 hátsó fele ferde, az E12 majdnem függõleges.
"sörbõl barnát, borból vöröset, nõbõl szõkét, autóból japánt"
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Nem egészen egyforma. Én konkrétan az E11 faceliftes lifback-rõl beszélek. A hátsó lámpájának belsõ piros betétje világosabb piros, míg a facelift elõttinek sötétebb, olyan bordósabb. Nézz csak meg egyet közelebbrõl!
És a T22 liftbackhez hasonlóság számomra csak a faceliftes E11 liftback esetében állja meg a helyét. (amúgy kb ennyi a különbség a T22-es AveI és T22 faceliftes AveI között is. A ráncfelvarrással csak nagyon apró alig észrevehetõ módosítások, finomítások történtek, mindkét modell esetében (E11-T22) a vvt-i motorcsalád volt a nagy újdonság)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Nyugi, képrõl nekem sem tûnt föl, csak, amikor egy nagyon kedves ismerõsöm békaE11-ét nézegettem közelrõl. Bizony, visszamentem az enyémhez is, hogy jól látom-e... hát, kb ennyire észrevehetõ különbség ez. 
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Sziasztok!
Egy nagy segítségre lenne szükségem. remélem tud valaki valamit
Nos kezdem az elején. Az autónkban (E11 es corolla) volt egy motor csere (egy 2004 es vagy 05 os corollából került bele motor) minden mûködik ahogy kell egy a baki múlt hónapban volt olajcsere és az olaj eltûnt 1100 kiló méter után. (jelenleg a lámpa még nem gyulladt ki és még egyenlõre a lánc se zörög szóval nem fogyott ki még teljesen) és oda jutottunk elvileg hogy az elektronikus "szívató" eteti meg az olajat, ugyan is amikor a motor eléri az üzemi hõt egy deka füst nem jön ki belõle (füst színe kék) csak a "szívató" ideje alatt. És olaj folyás sincs. A kérdés fõ célja az lenne hogy az elektronikát lehet e programozni hogy a hideg üzemmòd dùsitàsa ne legyen olyan sok. Mivel elvileg így mossa az olajat a henger falról és eleszi az olajat.
Ha valami nem érthetõ illetve rosszul írtam kérlek javítsatok ki. És a segítségeteket elõre is köszönöm.
És remélem nem rossz topicba írtam
Egy nagy segítségre lenne szükségem. remélem tud valaki valamit
Nos kezdem az elején. Az autónkban (E11 es corolla) volt egy motor csere (egy 2004 es vagy 05 os corollából került bele motor) minden mûködik ahogy kell egy a baki múlt hónapban volt olajcsere és az olaj eltûnt 1100 kiló méter után. (jelenleg a lámpa még nem gyulladt ki és még egyenlõre a lánc se zörög szóval nem fogyott ki még teljesen) és oda jutottunk elvileg hogy az elektronikus "szívató" eteti meg az olajat, ugyan is amikor a motor eléri az üzemi hõt egy deka füst nem jön ki belõle (füst színe kék) csak a "szívató" ideje alatt. És olaj folyás sincs. A kérdés fõ célja az lenne hogy az elektronikát lehet e programozni hogy a hideg üzemmòd dùsitàsa ne legyen olyan sok. Mivel elvileg így mossa az olajat a henger falról és eleszi az olajat.
Ha valami nem érthetõ illetve rosszul írtam kérlek javítsatok ki. És a segítségeteket elõre is köszönöm.
És remélem nem rossz topicba írtam
- lehella
- Visszajáró

- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2012 okt. 23, 02:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! Észrevettem egy laza év után, hogy a Corihoz tartozó második kulccsal nem indul a kocsi, csak teker az önindító. Gondolom immosak a kulcsok, ennek mi az oka, amiért nem indul? Mi a teendõ, újra lehet programozni, vagy új kulcs kellene? Bárki tud foglalkozni ilyennel, aki immos kulcsmásolást hirdet??
Toyota Corolla E11 4EFE
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250

Carina Coupe 1.6 DX