Jorn írta:Szia,
nekem is van lépcsõshátú, de a befolyó víz lemegy a pótkerékhez... Neked a csomagtérbõl eljut az anyósülés elõtti részhez a víz ?
A pótkerékhez is lefolyik, de elõre is megy. Nézd meg, nincs semmi akadálya. Szerintem arra ment, mert a hátsó ülés ülõlapja alul tiszta víz volt, onnan lefolyik lábhoz, onnan meg az elsõ lábhoz is.
Az 1.3-as se ránt különösebben, inkább csak az alapjáraton hallani amikor be, vagy kikapcsol.
Csak azért nem értem hogyan folyhat annyira elõre, mert az elsõ és a hátsó lábtér között van egy "gát"... ami olyan magas, hogy az elsõ ülés alatt át sem lehet látni.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Valaki meg tudja mondani, hogy 2001-es e11 ZZE111 sedan Corollába milyen levegõszûrõ kell? Mert ez egy b*szottnagy totó, már bocsánat. Bármelyik keresõbe írom be akár az alvázszámot, akár a pontos típust kijön vagy 3-4 féle méret...
Tud valaki valami jót mondani?
Mivel a pollenszûrõ kivehetõ anélkül, hogy baj lenne belõle, javaslom, vedd ki és vidd be egy autósboltba. Ha ez megfelelõ méret volt vegyél ugyanolyat. Ez a legegyszerûbb...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
De nem pollenszûrõ kell, hanem légszûrõ. Amikor volt nagy szervizen, rendeltek hozzá levegõszûrõt, de nem lett jó, és én is néztem, több méret van...:S
Jah, és melyik gyártó termékét javasoljátok?
Szerintem ez a gyári cikkszáma: 17801-15070
És az méretben ~ 265x170 mm-t jelent. Minden utánygyártó kicsit más méretet csinál. Pár mm eltérés nem számít, hisz gumis a széle.
Van utángyártó bõven. Válogathatsz is, de a gyári sem annyira drága.
Mindez nem biztos. A legjobb, ha beviszed a boltba magaddal és összehasonlítod a benne lévõvel. (pár rugós klipsz tartja a légszûrõdobozt össze).
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Bocs, nem is értem, miért pollent írtam... A lényegen nem változtat. El kell gurulni az autósboltba, kivenni és bevinni a levegõszûrõt, hogy "ilyen kell"...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Skyll írta:De nem pollenszûrõ kell, hanem légszûrõ. Amikor volt nagy szervizen, rendeltek hozzá levegõszûrõt, de nem lett jó, és én is néztem, több méret van...:S
Jah, és melyik gyártó termékét javasoljátok?
Nyisd fel a dobozt, és mérd le, az a biztos
Mivel olcsó dologról van szó, szerintem érdemes "gyakran" (kb. 20 ezrenként) cserélni, és akkor bõven elég egy JaKoparts vagy hasonló márka.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Más probléma...
Az "A" oszlop belsõ burkolata folyamatosan lejött. Nincs egy hónapja, hogy vettem hozzá patentot, feltettem, és meg se mozdult. Örültem... tegnapig... amikor ismét kicsúszott és hiába nyomom vissza, nem áll meg, az új patenttal...
Házi-barkács megoldás lesz ebbõl, van egy ilyen érzésem.
Valaki hasonló cipõben?
Skyll írta:De nem pollenszûrõ kell, hanem légszûrõ. Amikor volt nagy szervizen, rendeltek hozzá levegõszûrõt, de nem lett jó, és én is néztem, több méret van...:S
Jah, és melyik gyártó termékét javasoljátok?
Nyisd fel a dobozt, és mérd le, az a biztos
Mivel olcsó dologról van szó, szerintem érdemes "gyakran" (kb. 20 ezrenként) cserélni, és akkor bõven elég egy JaKoparts vagy hasonló márka.
Én a 10.000-res olajcserekor legevõszûrõ ÉS pollenszárõk is mindig cserélek. Filléres tétel, nem húzom még 15.000-ig sem, nemhogy 20.000-ig...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Más probléma...
Az "A" oszlop belsõ burkolata folyamatosan lejött. Nincs egy hónapja, hogy vettem hozzá patentot, feltettem, és meg se mozdult. Örültem... tegnapig... amikor ismét kicsúszott és hiába nyomom vissza, nem áll meg, az új patenttal...
Házi-barkács megoldás lesz ebbõl, van egy ilyen érzésem.
Valaki hasonló cipõben?
Ha véletlenül megütöm, vagy belefejelek (évente 1x , akkor a Liftback-nél ugyanez a szitu. Ha nagyon zavarna, akkor nem restellnék házibarkácsolni, valami ragasztó vagy ilyesmi...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Skyll írta:De nem pollenszûrõ kell, hanem légszûrõ. Amikor volt nagy szervizen, rendeltek hozzá levegõszûrõt, de nem lett jó, és én is néztem, több méret van...:S
Jah, és melyik gyártó termékét javasoljátok?
Nyisd fel a dobozt, és mérd le, az a biztos
Mivel olcsó dologról van szó, szerintem érdemes "gyakran" (kb. 20 ezrenként) cserélni, és akkor bõven elég egy JaKoparts vagy hasonló márka.
Én a 10.000-res olajcserekor legevõszûrõ ÉS pollenszárõk is mindig cserélek. Filléres tétel, nem húzom még 15.000-ig sem, nemhogy 20.000-ig...
Persze, még jobb. Viszont azért írtam, hogy a 20000 már gyakorinak számít, mert hivatalosan a kézikönyv azt írja, hogy 15000-nél ellenõrzés, és csak 30000-nél csere. Tehát mindkettõnk gyakrabban cserél, mint az elõírás, és ez jó. (te például 3x gyakrabban
Ha viszont a második (tartalék) autómat tekintem, azzal csak évi 4000-et megyek, és kb. 1.5 évente cserélek azon is, tehát 6000km-enként... ez már elég gyakori
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Skyll írta:Az "A" oszlop belsõ burkolata folyamatosan lejött. Nincs egy hónapja, hogy vettem hozzá patentot, feltettem, és meg se mozdult. Örültem... tegnapig... amikor ismét kicsúszott
Szintén zenész, de szerencsére még nem maradt a kezemben, csak pár havonta lejön, visszapattintom és kész. Ha lesz megoldás az epokiten kívül, érdekelne!
six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
Jorn írta:Csak azért nem értem hogyan folyhat annyira elõre, mert az elsõ és a hátsó lábtér között van egy "gát"... ami olyan magas, hogy az elsõ ülés alatt át sem lehet látni.
Ja, így már értem mire gondolsz. A válaszom az, hogy nem tudom :o) Dombon lakunk, orral lefelé állta az autó amikor jobban megnéztem beázás után. Talán a padlókárpit viszi elõre miután teljesen megszívta magát. De az is lehet, hogy hátul is annyira állt a víz hogy simán átbukott a gáton, csak az ülés miatt nem volt feltûnõ.
Az A oszlop belsõ borítása nekem is le szokott pattanni a helyérõl, fõleg nyáron amikor napon áll az autó. Azt hittem azért, mert az utólag beépített riasztó mozgásérzékelõje meg annak a vezetéke nyomja el, de ezek szerint ez már a tervezett avulás...
Vettem már új patentokat, de még gyengébbek voltak mint a gyáriak. Ha majd egyszer felbosszant megfogatom valami szép fejû lemezcsavarral.