Oldal: 123 / 404
Elküldve: 2010 jún. 26, 10:16 pm
Szerző: Bohi
Aham, de Attila mibõl gondolod, hogy épített amúgy. Kicsit le van lakva, de persze meg kell nézni. Engem biztos nem érdekel, ha esetleg e8 gt lenne....

Elküldve: 2010 jún. 26, 10:19 pm
Szerző: Attila
nincs torony merevítõ, nem a saját hûtõje, ulés huzat, ezekbõl gyanakodnék. persze bár mi lehet.
Elküldve: 2010 jún. 27, 12:37 am
Szerző: Csocsó
Srácok szomorú hír, de úgy néz ki, hogy eladom a roncsot, és nem javítom meg. Szóval van két kasztnim (EE80, AE82GT), 2 motor (2E, 4AGE MAP bigport), meg minden, ami ezekhez tartozik. Szeretném az egész kócerájt egyben eladni, de ha úgy nem megy, alkatrészenként is lehet, hogy belemegyek.
Elküldve: 2010 jún. 27, 08:18 am
Szerző: gecsa
Pont arra sétáltunk a Bettivel amikor fényképezték..nem igazán tudták beindítani...száz éve ott áll egyhelyben...papíron sima 1.6, 77kw...átírásnál gond lehet...?
Elküldve: 2010 jún. 28, 09:06 am
Szerző: Pacsker
Azonnal meg kell venni!
Paradoxxx ex autóján kívül az egyetlen Kouki Smallportos Liftback gti. Olyan ritka, mint a fehér holló, eszméletlen sok finomítással. Láttam élõben is az autót. Ha kell róla kép, berakom. Élõben nagyon impozáns, nekem nagyon tetszett.
Nem értem miért ennyi az ára. Repülni kell érte. Ha lenne pénzem gurítanám az enyém "donor státuszba" és repülnék érte. Szép, jó, és kurvára megéri!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-3956826
Elküldve: 2010 jún. 28, 11:59 am
Szerző: horvatht
Én már rajta vagyok, csak most szerda délelõttig kicsit nehézkesen, mert akkor lesz az eddig legnehezebb vizsgám.

Tegyél képeket, ha tudsz.
Elküldve: 2010 jún. 28, 05:51 pm
Szerző: Taki
Ez valóban csodaszép!
Ha nem sietsz érte, akkor megveszem.

Tárgyaltál már a tulajjal? Nem "árvizes"?
Elküldve: 2010 jún. 28, 07:31 pm
Szerző: horvatht
Felhívtam, kecskeméti az autó, szóval nem valószínû, hogy árvizes. Viszont már ma este mennek le érte Pestrõl, úgyhogy nem sok remény van. Majd holnap délelõtt még hívom, hogy elvitték-e. Vagy szóljon aki innen megvette.

Elküldve: 2010 jún. 28, 10:42 pm
Szerző: Ewing
Én voltam lent megnézni

, de nem hoztam el. Nagy kamugép aki árulja, valószínûleg nepper. Lehet, hogy valaha gondos gazdája volt, de azoknak az idõknek nyoma sincs. 283000 km van benne. Állítólag végig Toyota szervízben szervizelt, ahhoz képest olyan ékszíjhangja volt mikor beindította, hogy iszonyat, az olajhûtõbõl folyt az olaj, a kaszni se nagyon volt szimpatikus, a díszlécek néhol furán álltak az A-oszlopon a fekete takaró elem ecsettel volt lekenve

. Az ülés kiülve a váltóról a bõr félig leszakadva. A rozsdát azt úgyahogy eltüntették róla, a két elsõ sárvédõív frissen cserélt a rozsda miatt, ami gyanús mert horpadt volt és a horpadásra festettek (az új sárvédõ meg valószínûleg nem horpadt, ha esetleg mégis megsérül még fényezés elõtt egy normális festõ/tulaj kijavíttatja a horpadást (nem nagy egyébként)). Az ajtó sarka kezd rohadni. Körbenézés után már láttam, hogy ezt nem hozom el, de gondoltam azért ha már itt vagyok próbáljuk ki, csak 500 m-re mentem mert rossz volt az út, de menetközben sem gondoltam meg magam, elölrõl kopogás hallatszott a futómûbõl, mikor visszaértem nem kellett leállítanom, mert Lefulladt

magától (nem azért mert ráengedtem a kuplungot).
Most röviden ennyi jut eszembe.
Aki komolyan gondolja, hogy megveszi alaposan nézze körbe, mert gyanús, hogy sokat kell rá költeni, mire patent autó lesz belõle.
Elküldve: 2010 jún. 29, 12:22 am
Szerző: Csocsó
Kár, egyben köszi, hogy megnézted. Ezzel megspóroltad nekem a felesleges túrát.

Elküldve: 2010 jún. 29, 06:49 am
Szerző: Ewing
Azt el is felejtettem említeni, hogy az eladó csak addig kézséges amíg pénzszagot érez. Az esetleges kérdõrevonások, hogy miért folyik az olaj az olajhûtõbõl meg egyebek, általában kitér vagy elintézi azzal, hogy holnap megnézetem vagy jön azzal a dumával, hogy ha nem kell, ezer vevõ jön rá.
(Körbenézni és kipróbálni lehetett, de kompressziót mérni már nem engedte

)
Elküldve: 2010 jún. 29, 02:16 pm
Szerző: Bruce E9
Ewing írta:Azt el is felejtettem említeni, hogy az eladó csak addig kézséges amíg pénzszagot érez. Az esetleges kérdõrevonások, hogy miért folyik az olaj az olajhûtõbõl meg egyebek, általában kitér vagy elintézi azzal, hogy holnap megnézetem vagy jön azzal a dumával, hogy ha nem kell, ezer vevõ jön rá.
(Körbenézni és kipróbálni lehetett, de kompressziót mérni már nem engedte

)
Anti,
köszi a beszámolót! Bár tudom, hogy nagyon kritikus szemû vagy!

más ilyeneken simán átsiklik

Elküldve: 2010 jún. 29, 02:31 pm
Szerző: Bubi
Ewing írta:Én voltam lent megnézni

, de nem hoztam el. Nagy kamugép aki árulja, valószínûleg nepper. Lehet, hogy valaha gondos gazdája volt, de azoknak az idõknek nyoma sincs. 283000 km van benne. Állítólag végig Toyota szervízben szervizelt, ahhoz képest olyan ékszíjhangja volt mikor beindította, hogy iszonyat, az olajhûtõbõl folyt az olaj, a kaszni se nagyon volt szimpatikus, a díszlécek néhol furán álltak az A-oszlopon a fekete takaró elem ecsettel volt lekenve

. Az ülés kiülve a váltóról a bõr félig leszakadva. A rozsdát azt úgyahogy eltüntették róla, a két elsõ sárvédõív frissen cserélt a rozsda miatt, ami gyanús mert horpadt volt és a horpadásra festettek (az új sárvédõ meg valószínûleg nem horpadt, ha esetleg mégis megsérül még fényezés elõtt egy normális festõ/tulaj kijavíttatja a horpadást (nem nagy egyébként)). Az ajtó sarka kezd rohadni. Körbenézés után már láttam, hogy ezt nem hozom el, de gondoltam azért ha már itt vagyok próbáljuk ki, csak 500 m-re mentem mert rossz volt az út, de menetközben sem gondoltam meg magam, elölrõl kopogás hallatszott a futómûbõl, mikor visszaértem nem kellett leállítanom, mert Lefulladt

magától (nem azért mert ráengedtem a kuplungot).
Most röviden ennyi jut eszembe.
Aki komolyan gondolja, hogy megveszi alaposan nézze körbe, mert gyanús, hogy sokat kell rá költeni, mire patent autó lesz belõle.
ÍGY KELL CSINÁLNI!
Anti!
Mennyiért jössz el velem "bármit" megnézni? Esküszöm kifizetem!
Megnyugtatna a tudat, hogy hajlandó vagy segíteni majd ha eljön az ideje.
Gratula az alapos szemedhez!

Elküldve: 2010 jún. 29, 03:40 pm
Szerző: Ewing
Tudom, hogy kritikus szemû vagyok Krisz, de a kevésbé kritikusok is csak egy közepest adtak volna az autóra vagy talán még annyit se.
(Az ilyeneken való átsiklás késõbb komoly fejtöréseket okozhat)
Bármit szívesen elmegyek megnézni ha épp ráérek.
(De még mielõtt ezerszám kapnám a felkéréseket, én elsõsorban az esztétikai dolgokat szoktam kiszúrni, a motort futómûvet szerelõvel kell megnézetni, az a biztos)
Elküldve: 2010 jún. 29, 04:34 pm
Szerző: Bubi
Ewing írta:Tudom, hogy kritikus szemû vagyok Krisz, de a kevésbé kritikusok is csak egy közepest adtak volna az autóra vagy talán még annyit se.
(Az ilyeneken való átsiklás késõbb komoly fejtöréseket okozhat)
Bármit szívesen elmegyek megnézni ha épp ráérek.
(De még mielõtt ezerszám kapnám a felkéréseket, én elsõsorban az esztétikai dolgokat szoktam kiszúrni, a motort futómûvet szerelõvel kell megnézetni, az a biztos)
És elõre is gondolkozol. Már az elsõ felkérõnél gondolsz a szerencsétlen többire.
Köszi, majd megkereslek!