Oldal: 13 / 22
Elküldve: 2012 feb. 22, 09:28 pm
Szerző: PiciPeti
Elküldve: 2012 feb. 22, 09:41 pm
Szerző: Sancy
Ez nagyon komoly gép!
Volt egy a családban, egy 400ccm-is ktm motoros.
Nagyon nagy élmény, az 3.ban még simán emelte az orrát.
Ha éles kanyarban pörgeted és megtapad, könnyen ledob a kecske!:)
Ebben mi van?
Elküldve: 2012 feb. 22, 09:46 pm
Szerző: Slampixxx
Kawasaki KXT 250 Tecate.
250 ccm, 2 ütem, 54 lóerõ körül elvileg.

Elküldve: 2012 feb. 22, 09:58 pm
Szerző: PiciPeti
Gyáááá
Gondolom nem rendszámos... Mire fogod használni? Amúgy komoly lehet vele menni....

Elküldve: 2012 feb. 22, 10:00 pm
Szerző: Slampixxx
Megpróbálok intézni rendszámot.
Egyébként elõször ki kéne fizessem, aztán kéne egy új dugó, utána csapathatnék vele.
Elküldve: 2012 feb. 22, 10:02 pm
Szerző: PiciPeti
Erre rendszámot? Itthon? Naneeee
Új dugó?

Elküldve: 2012 feb. 22, 10:03 pm
Szerző: Pacsker
3 kerékben csak a nagy trike chopperekben láttam fantáziát.
Szerintem iszonyat borulékonyak, nem tudsz egy földúton értelmesen menni, valamelyik kerék mindig kátyút fog. Bohóckodni jó lehet vele (jól hátra rakva a sejhajod

), de használati tárgynak nem értem.
De meséljétek el, mert nyitott vagyok!

Elküldve: 2012 feb. 22, 10:13 pm
Szerző: Slampixxx
Új dugó 30.000 Ft. Ebay-rõl lényegesen olcsóbb.
Vannak nagyon komoly videók a neten ilyen vadállat motorokról. Bár egy retro videó már taglalta a 3 kerekûek szerepét, nem kisebb címmel, mint
The Most Dangerous Vehicle...
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Amik hasonlóak még, az a Yamaha Tri-Z (1 henger, 250 ccm, 2 ütem, 64 lóerõ), meg a Hondának is vannak 3 kerekûi, de azok többnyire 4 ütemûek. Viszont az 500-asok azokból is elég jók.
Elküldve: 2012 feb. 22, 10:22 pm
Szerző: PiciPeti
Komolyat lehet esni vele az biztos....
De nem értem ezt az új dugó dolgot. Ami benne van azzal mi a baj? Nem tudok elképzelni olyat, hogy csak dugót kelljen cserélni...

Elküldve: 2012 feb. 22, 10:30 pm
Szerző: Slampixxx
Elfáradt cegény.
A kipufogónál kitört belõle egy darab. Nem tudom hogy, talán megakadt. Holnap lefotózom.
A jó benne, hogy nem állt meg a fõtengely, forog simán, a hajtókarnak sem lett semmi baja. Blokkot úgy néz ki elég lesz csak kiöblíteni.
Elküldve: 2012 feb. 22, 10:41 pm
Szerző: PiciPeti
Így világos... A nagyobb darabokat a kétütemû kiköpi...

Ha lehúzod a hengert akkor a hajtókar alsó csapját nézd meg. Ha oda bekerül egy kis darab, akkor meg fog akadni, és az viszont megfogja komolyan a motort....
De ha sérült a hengerfal az szopó :S Ezek már nikaszilosak... Nem lehet fúrni...
Reméljük 1 darabként távozott a cucc... A dugóból pedig kiváló asztali tolltartót lehet csinálni

Elküldve: 2012 feb. 22, 10:51 pm
Szerző: Slampixxx
Óriási nagy mákom van! Nem nicasilos!
A másik nagy dolog: alapméretes!
Nem egy agyonhasznált darab, az biztos!
Ami még érdekesség, ez az elsõ szériából való, 1984-es. Leginkább az elejérõl lehet megismerni, a 2. kicsit motorosabb orrot kapott, normális lámpa + "fejidom" résszel.

Zombival

Elküldve: 2012 feb. 22, 10:52 pm
Szerző: gecsa
de legalább a zombinak szép a mosolya..

Elküldve: 2012 feb. 22, 11:08 pm
Szerző: PiciPeti
Akkor télleg mák... Ha megcsinálod, már csak egy tengerpart kell...

Elküldve: 2012 feb. 22, 11:15 pm
Szerző: Slampixxx
Fog még a rakpart víz alatt állni......
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.