Oldal: 120 / 143
Elküldve: 2013 dec. 05, 01:04 pm
Szerző: Pacsker
A "kisebb" hibákat nem küldi ki a mûszerfalra. Az csak kivillogtatásnál jelentkezik.
Elküldve: 2013 dec. 05, 08:57 pm
Szerző: Karl McKenick
Kivillogtattam. Nincs benne semmi hiba. Hm...
Elküldve: 2013 dec. 06, 12:16 am
Szerző: toytomi
Kábelek?
Elküldve: 2013 dec. 06, 11:59 pm
Szerző: Karl McKenick
Egyszerû tesztként sötétben virágpermetezõvel lefújtam vízzel a teljes gyújtórendszert, kábeleket, trafókat, de semmi.
Elküldve: 2013 dec. 07, 06:32 pm
Szerző: toytomi
Az, hogy nem húz át, szerintem nem jelentheti azt, hogy nincs baja. Trafónál szintén. Nem bírsz esetleg kölcsönbe szerzeni kábelt, vagy trafót?
Egy próbát szerintem megérne.

Elküldve: 2013 dec. 08, 11:02 am
Szerző: Jorn
Sziasztok,
katalizátor tisztító löttyökkel (pl. Cataclean) van valakinek tapasztalata ? Használ, érezhetõ vagy éppenséggel ártalmas ?
Elküldve: 2013 dec. 08, 04:51 pm
Szerző: hami
bepi81 írta:Mi lehet a hiba, ha az ablaktörlõ lapátok mûködnek ugyan, de amikor a kart alapállásba pöcköljük vissza, ott állnak meg a lapátok, ahol éppen vannak, tehát, nem térnek vissza a kiindulási helyzetbe.
Köszi a segítséget elõre is.

Az egy igen kellemes hiba, legalább még megy

én azt mondanám elsõre hogy mivel nincs effektíve végállása az ablaktörlõmotorodnak valószínû abban van valami gixer, pl.: elkopott az egyik rézlemez amin csúszik az érintkezõ vagy extrém esetben az elektronikája szenved picit. Eddig csak a béka lámpás hátsójához volt szerencsém de az elsõbe még nem lestem bele eddig.

Elküldve: 2013 dec. 10, 09:14 pm
Szerző: Karl McKenick
toytomi írta:Az, hogy nem húz át, szerintem nem jelentheti azt, hogy nincs baja. Trafónál szintén. Nem bírsz esetleg kölcsönbe szerzeni kábelt, vagy trafót?
Egy próbát szerintem megérne.

Trafó kilõve. Lett egy tartalék trafóm. Valószínûleg sosem lesz rá szükség...

Kábelen még gondolkodom, az a baj hogy a trafók felõli vége teljesen egyedi, mint a régi banándugó, akkorák... A hagyományos kábel szóba se jöhet.
Re: rángatás
Elküldve: 2013 dec. 10, 11:56 pm
Szerző: hami
Karl McKenick írta:Szisztok!
E11 Corollám van, 4EFE motorral. Két külön trafós gyújtással.
Azt tapasztalom, hogy minden gyorsításkor és egyenletes sebességnél is 1700-2000-es fordulat közt rángat a motor. Nem kihagy, nem torpan, de rángat.
Akár nagyobb, akár kisebb gázzal tolom át ezen a fordulaton, érzem ezt. Sõt még motorféknél is észrevehetõ. Ráadásul ez pont 50 negyedikben, ami elég zavaró. Ha álló helyben pörgetem a motort, semmi kihagyás vagy hullámzás nem érezhetõ semmilyen fordulaton.
Egyébként minden rendben, indul, megy, jól fogyaszt. Gyertyát már cseréltem, annyit vettem észre hogy ajánlották a Denso K16TT-t, ami egypólusú, megvettem, na azzal volt gyújtáskihagyás, de a kétpólusúval nem. Kapott újakat belõle. Benzint is több helyen tankoltam, Spurit kap.
Valakinek valami ötlete van-e erre?
Üdw. Karl
Jó féle hibát szedtél össze.

Nem lenne bölcs dolog talán mondani hogy ez vagy az mert lehet sok oka ennek. Lehet gyújtás is meg nem is ha gyújtás az általában terhelésen észrevehetõbb pl 30 nál ötödikben padló és ha akkor rendellenesen rángat akkor esélyes. De jelen esetben lehet egy jeladó is ami megkavarja a motorvezérlõd. Itt végig kéne próbálni meg mérni ezt azt.
Elküldve: 2013 dec. 11, 07:52 am
Szerző: toytomi
Én pl azért zárnám ki a fõtengely vagy vezérmûtengely jeladókat, mert ha azoknak baja van, nem biztos, hogy mindig beindulna. Legalábbis józan paraszti ész ezt diktálja, mert nem tudja az ECU hol áll a motor.
És ezt hideg és meleg motornál is csinálja-e? Azt nem láttam, hogy leírtad volna. A vízgombát is kimérném jó-e. Meg persze egy hibatároló lekérdezést se hagynék ki.
Elküldve: 2013 dec. 11, 09:15 am
Szerző: Pacsker
Amikor nagy értékû, vagy csak kérdõjeles alkatrészt cserélnél, valóban nem kifizetõdõ, ha ezeket mind megvásárolod.
Azért van a klub, hogy segítsünk egymáson. Kérj meg egy hozzád közel lakó E11 4EFE (angol/japán?) tulajt, hogy találkozzatok 1-2 órára és átrakhasd az övérõl a kérdéses alkatrészeket egy-egy próba erejéig.
Ha így sikerül megtalálni a hibás alkatrészt, már pontosan tudni fogod, mit kell keresned és nem költöd feleslegesen a pénzt.
Valóban sok tényezõs lehet a probléma, így a tesztelgetés segíthet.
Ha ez sem segít, szólj és megpróbálunk tovább ötletelni.
Elküldve: 2013 dec. 11, 10:41 pm
Szerző: Lackó
Jorn írta:Sziasztok,
katalizátor tisztító löttyökkel (pl. Cataclean) van valakinek tapasztalata ? Használ, érezhetõ vagy éppenséggel ártalmas ?
... és az minek ? Eltömõdött ? Leáll ? Autópálya, jól meghajtani, annál nincs jobb.

Elküldve: 2013 dec. 11, 11:48 pm
Szerző: Jorn
oké

Elküldve: 2013 dec. 12, 09:26 am
Szerző: Karl McKenick
Pacsker írta:Amikor nagy értékû, vagy csak kérdõjeles alkatrészt cserélnél, valóban nem kifizetõdõ, ha ezeket mind megvásárolod.
Azért van a klub, hogy segítsünk egymáson. Kérj meg egy hozzád közel lakó E11 4EFE (angol/japán?) tulajt, hogy találkozzatok 1-2 órára és átrakhasd az övérõl a kérdéses alkatrészeket egy-egy próba erejéig.
Ha így sikerül megtalálni a hibás alkatrészt, már pontosan tudni fogod, mit kell keresned és nem költöd feleslegesen a pénzt.
Valóban sok tényezõs lehet a probléma, így a tesztelgetés segíthet.
Ha ez sem segít, szólj és megpróbálunk tovább ötletelni.
Nos leírom, ha már ennyien hozzászóltatok. Két dolgot csináltam.
Egy teszt gyújtókábelt barkácsoltam, azzal hengerenként végigpróbáltam. Nincs változás. Jöhet a MAP.
Addig gugliztam, hogy rájöttem, a Toyo és a régi ezer köbcentis Suzuki Swift MAP szenzora nagyon hasonló. Konkrétan a cimkén kívül ugyanaz. Elmentem a bontóba, kemény 2000-ért vettem egyet.
Hát, most már tudom, miért éreztem én ilyen trágya szarnak a gyorsulást, és miért kopogott a motor. Szerencsétlen kopogásérzékelõ nem gyõzte elvenni az elõgyújtást. Egész más lett az autó. Harap, szépen felpörög és csendesebb lett. És végre tudok 4-ben 50-nel menni rángatás nélkül.
Gyanús volt nekem a MAP, de ha nincs ez a Suzukis lehetõség, nyilván nem vettem volna egy újat aranyáron, próbára.
Ennyi. Most szalad a vas.
Köszönöm a tanácsaitokat! Üdw.
Flexi csõ
Elküldve: 2013 dec. 16, 09:11 am
Szerző: horyadam
Valaki meg tudná mondani milyen méretû flexibilis csõ kell E9 Sedan (2-E) alá?
