Oldal: 112 / 163

Elküldve: 2012 aug. 07, 06:08 pm
Szerző: Jorn
bepi81 írta:
Jorn írta:Liftback-en Ti milyen hosszú hátsó ablaktörlõlapátot használtok ? (nekem 51cm, de lehet, hogy tennék fel nagyobbat... :)
Ha jól tévedek, gyárilag 51-48cm-esek, vagy 51-46-os. Nagyobbat nem érdemes feltenni, mert a szélvédõ domborulatai miatt a széleken nem fog felfeküdni, akkor meg minek is a nagyobb lapát?
Ahogy bubi is írta, jó minõségût kell venni gyári méretben. :wink:
A hátsó gyári mérete érdekelne elsõsorban, azt esetleg tudod ?

Elküldve: 2012 aug. 07, 09:01 pm
Szerző: bepi81
Jorn írta:
bepi81 írta:
Jorn írta:Liftback-en Ti milyen hosszú hátsó ablaktörlõlapátot használtok ? (nekem 51cm, de lehet, hogy tennék fel nagyobbat... :)
Ha jól tévedek, gyárilag 51-48cm-esek, vagy 51-46-os. Nagyobbat nem érdemes feltenni, mert a szélvédõ domborulatai miatt a széleken nem fog felfeküdni, akkor meg minek is a nagyobb lapát?
Ahogy bubi is írta, jó minõségût kell venni gyári méretben. :wink:
A hátsó gyári mérete érdekelne elsõsorban, azt esetleg tudod ?
Lemértem, nekem most egy aeroblade 51cm-es van, de a felsõ 1-2cm és az alján 1-2 cm eláll a szélvédõtõl, szóval legközelebb én 48cm-est veszek hátra is.

Elküldve: 2012 aug. 08, 10:40 am
Szerző: Jorn
OK, köszönöm, nekem is 51-es van fenn, ezek szerint nagyobbat nem igazán érdemes odatenni...

Elküldve: 2012 aug. 09, 08:59 am
Szerző: kleingy
Pacsker írta:Kép
Bejön a szárny. Elsõ blikkre olyan mint az enyém, csak egy picit mintha meg lenne emelve... :roll:
Dögös (kicsit olyan kulcstartóra tehetõ fílinget ad a popónak). :lol:

Elküldve: 2012 aug. 09, 09:30 am
Szerző: Bohi
Nekem is bejon!

Elküldve: 2012 aug. 09, 10:17 am
Szerző: Bubi
Szárny, hmmm.... nyomtávszélesítõk, 15 vagy 16-os peres felnik, ültetve van és keményítve (valószínûleg), no és a liftback-re abszolút nem jellemzõ küszöb, toldatok. Igazad van, a szárny szöge a legszembetûnõbb. :D

Elküldve: 2012 aug. 09, 10:19 am
Szerző: bepi81
Hmmm, akkor egyedül vagyok ezek szerint, mert nekem nemigazán tetszik. Én a szerényebb dolgokat szeretem a kiegészítõkben, amik nem akarnak az autó formáján uralkodni, hanem csak kiegészítik, feldobja a forma összképét.
Itt nekem sok a szárny, gagyi a küszöb, pláne, hogy 2 részes (pfúúúj...), és azok a hátsó gyári sárfogó gumik????????!!!!!!!!!!! :evil: ..a kipufogóról nem is beszélve, vagyis a végrõl... :cry:
Se fólia az ablakokon. Értem, hogy ez így egy ausztrál gyári limited edition, de volna még vele mit csinálni ahhoz, nekem tessen.

Ez az E11 LB forma nekem a faceliftes G6, -R, -TTE EU-típusokban "tetszik", ha lehet ilyet mondani egy amúgy sem design-díjas formára...
Ha kipufogó, akkor legyen teljes dob, de legalább a kivezetõ csõre pontosan és végig illeszkedõ vég. Ha szárny, akkor az javítsa a légellenállást, vagy - céltól függõen - a leszorítóerõt, ha szép nagy felni, akkor ohne sárfogó gumik és a felni stílusa menjen a formához, ha optikai tuning, akkor legalább egy sötétítõ fólia az ablakokra.

Az mellékes, hogy nem ez a szín sem kellene az autómra... szóval, értem én, csak nem tetszik a képen látható jármû. :roll: :wink:

...a kipuffja lehet, hogy csõ, de nem néz ki meggyõzõen...

Elküldve: 2012 aug. 09, 10:21 am
Szerző: bepi81
Jorn írta:OK, köszönöm, nekem is 51-es van fenn, ezek szerint nagyobbat nem igazán érdemes odatenni...
Szerintem semmi értelme, mert elég nagy a görbülete a szélvédõnek és a hosszabb lapát nem fog nagyobb helyen felfeküdni rá. :wink:

Elküldve: 2012 aug. 09, 10:53 am
Szerző: Jorn
bepi81 írta:
Jorn írta:OK, köszönöm, nekem is 51-es van fenn, ezek szerint nagyobbat nem igazán érdemes odatenni...
Szerintem semmi értelme, mert elég nagy a görbülete a szélvédõnek és a hosszabb lapát nem fog nagyobb helyen felfeküdni rá. :wink:
Kipróbáltam az 53-ast, úgy tûnik, felfekszik hátul...
Nyilván ez függ a törlõ szerkezetétõl is, esetemben konkrétan egy hagyományos, keretes, Valeo lapátról van szó.

Elküldve: 2012 aug. 09, 10:58 am
Szerző: bepi81
Jorn írta:
bepi81 írta:
Jorn írta:OK, köszönöm, nekem is 51-es van fenn, ezek szerint nagyobbat nem igazán érdemes odatenni...
Szerintem semmi értelme, mert elég nagy a görbülete a szélvédõnek és a hosszabb lapát nem fog nagyobb helyen felfeküdni rá. :wink:
Kipróbáltam az 53-ast, úgy tûnik, felfekszik hátul...
Nyilván ez függ a törlõ szerkezetétõl is, esetemben konkrétan egy hagyományos, keretes, Valeo lapátról van szó.
Akkor a simával ezek szerint mûködik, a flexibilissel nem.

Elküldve: 2012 aug. 09, 04:15 pm
Szerző: Bohi
bepi81 írta:Hmmm, akkor egyedül vagyok ezek szerint, mert nekem nemigazán tetszik.
Hát lehet egyedül vagy vele... :lol:
Szerintem egész jól néz ki... Persze, izlések és pofonok. Kiput kizártnak tartom, hogy csak egy vég. Az én küszöböm 3 részbõl van és gyári! :lol: Igaz ezen egy kicsit csálén áll, de akkor is sokat dob rajta! A felni szép, így ültetve meg nagyon jó a kiállása. A spoilert meg élõben kéne megnézni, mert a kép nem biztos, hogy visszaadja, de már volt linkelve ilyen spoiler és mindenki áradozott róla. Pont beszéltük, hogy meg van toldva egy "közdarabbal". A légellenállás dolog meg hát közúti személyautóknál szerintem elég ritkán játszik komoly szerepet, inkább optika.
Az elejét megnézném, szerintem ebbõl a nem túl szépnek mondható corollából is lehet pofás kiállású kocsit varázsolni.

Elküldve: 2012 aug. 09, 08:02 pm
Szerző: Bubi
Hmmm... akkor miért nem dobozautókkal járunk? Sokkal olcsóbban javítható a tégla forma. :lol: Viccen kívül, sokat számít, hogy ne legyen sallang a kasztnin és ne legyen sok hely ahol be tud fújni a kósza menetszél, mert az felhajtóerõt képez. A liftbacken se design a szárny. Sajnos hajlamos a fara a riszára 110 felett.

Elküldve: 2012 aug. 10, 12:16 pm
Szerző: bepi81
bubidisc írta:Hmmm... akkor miért nem dobozautókkal járunk? Sokkal olcsóbban javítható a tégla forma. :lol: Viccen kívül, sokat számít, hogy ne legyen sallang a kasztnin és ne legyen sok hely ahol be tud fújni a kósza menetszél, mert az felhajtóerõt képez. A liftbacken se design a szárny. Sajnos hajlamos a fara a riszára 110 felett.
Biztos, hogy nálam is sokat jelent az a kis spoiler hátul, mert még nem tapasztaltam egyszer sem, hogy bizonytalanná válna a hátulja nagy sebességnél, pedig tekertem már vele óra szerint 190-nel. Olyan LB-t még nem vezettem, amelyiken nincs szárny, így csak az enyémmel van tapasztalatom. Remélem, találkozunk majd még akár Toyota, akár Corolla talikon, szívesen odaadnám, hogy próbáld ki összehasonlítás végett... :wink:

Elküldve: 2012 szept. 06, 05:04 pm
Szerző: Biagio
nyulfulvago írta:Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni; nemrég vettem egy Corollát (E11, Linea Terra, 1.4, 1999) vannak vele problémák és szeretnék egy megbízható, a típushoz igazán értõ szerelõt.
Elõre is köszi,

Üdv,
Nyulfulvago

Elküldve: 2012 okt. 11, 11:08 am
Szerző: Bohi
E11-es kapcsolási rajz, ha kell valakinek írjon egy privit email címmel! :wink: