Oldal: 109 / 126
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 05:16 pm
Szerző: Jorn
15 ezer Ft a gyári/Kuzeh, amit ki tudja mennyi ideje tárolnak és még tömítést sem adnak hozzá... 2-3 ezer Ft a vadiúj Tama, és semmi gond nincs vele, bizonyos forgalmazók tömítéssel adják.
Van gyárim is, kettő is, de semmivel sem jobb az utángyártottaknál, csak drágább.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 05:18 pm
Szerző: Jorn
csazso írta:

Ez nem gyári/Kuzeh a kép alapján. Inkább a Gates-re hasonlít.
(Amíg nem nyit ki a termosztát, addig az alsó vízcső hideg. Ha már akkor melegszik az alsó vízcső, mielőtt a mutató vízszintes-közelbe került volna, akkor nyitott/hibás a termosztátod)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 05:31 pm
Szerző: Sancy
Van liftbackre valo rendszam feletti muanyagizem ami mindig el szokott torni. Kb 4e ft.
Valamint keresek ugyanilyet heccsbekkkre. Csere is szoba johet.
Thx
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 06:30 pm
Szerző: Bubi
Ezért kellett megbontani azt az ajtót amit megvettem volna egyben! Tehát nem lett jó az alkatrész. Azóta is kösz!
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 06:31 pm
Szerző: Birka
Egy oldallal előrébbi vitához hozok némi aktualitást. Eladóvá vált kihasználatlanság miatt direktszűrő szettem, mindenestül.
Az előbbiekhez szólva a tények részemről:
- Csak jó időben volt rajta (kb. áprilistól- kb. okt-nov. ig.) kb 8 éven át.
- Igen, rendszeresen takarítottam, ez egy szezonban min. 2 takarítást jelent.
- Semmilyen hátrányom nem származott a használatából, se olajfogyasztás, se rendellensesség, se semmi.
- Előnyöm sem nagyon,

bár a hasonló motoros E11 lb-et (B26-ha emlékszik rá valaki

) 4-ből 4 szer vertem oda rövid távú gyorsulásokon. Hú, de rég volt!
- És persze a porszívóhang! Imádtam!
Részemről ennyi.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 06:44 pm
Szerző: Sancy
bubidisc írta:Ezért kellett megbontani azt az ajtót amit megvettem volna egyben! Tehát nem lett jó az alkatrész. Azóta is kösz!
Az enyem bepi autojarol szarmazik. Nemtudom mirol beszelsz.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 06:45 pm
Szerző: csazso
Jorn írta:csazso írta:

Ez nem gyári/Kuzeh a kép alapján. Inkább a Gates-re hasonlít.
(Amíg nem nyit ki a termosztát, addig az alsó vízcső hideg. Ha már akkor melegszik az alsó vízcső, mielőtt a mutató vízszintes-közelbe került volna, akkor nyitott/hibás a termosztátod)
Nagyon köszi a segítséget ! Közben beszéltem az autószerelőmmel , Rádugtam az OBD2 -es aljzatra a hibakódolvasómat, így néztem a hőmérsékletét a motornak. 82 C nál még hideg volt az alsó cső. Azzal meg nem voltam tisztában, hogy a hűtősapkáig is felcirkulálhat a meleg víz, anélkül , hogy a termosztát kinyitna. Dehát , holtáig tanul az ember. Nem tagadom, nem értek az autószereléshez. Viszont, most kiderült, hogy a békalámpás hűtőrendszere hamarabb felmelegszik, és hamarabb van fűtés is.
Ritkán használtam a Corollát , mivel céges autóval jártam el itthonról, de történt egy munkahelyváltás , így napi rendszerességgel használom most már. Közben novemberben vettük második kocsinak a békalámpást, így tűnt fel a két kocsi közt a hűtés-fűtés beli különbség.
Így csak fagyállót cserélek a gépben.
Még egyszer köszi.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 06:50 pm
Szerző: Bohi
bubidisc írta:Ezért kellett megbontani azt az ajtót amit megvettem volna egyben! Tehát nem lett jó az alkatrész. Azóta is kösz!
Nayon szívesen bubi. Nem tudtuk, hogy a HB és a LB műanyagja nem ugyanaz. Már azt nem tudom pontosan ki vette meg de valszeg bepi kocsijára ment fel egyben.
Mivel bemontad a piaci ár negyedét, bocs de nem adtam oda. Sanyi amúgy is beszállt pénzzel a kocsiba sokminden egyéb alkatrész miatt. Nyugodtan meg lehet sértődni. Kérdezd meg a bontókat, hogy kapsz e 10ezerért hátsó komplett bontatlan csomiajtót. Lehet rámondják a 40et vagy 50et.
Amúgy így is befürödtem az angol LB miatt. KB nullában kijövök majd, bocs de nem fogom odaadni fillérekért az alkatrészeket.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 07:59 pm
Szerző: Bubi
Te szabtad az árat, ne ferdítsünk.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 07, 08:55 pm
Szerző: Bubi
A főnixesek nem szarok a szakmában de nem találtak nekem. Ez a lekerekített szélű (sarkú) volt és van a K&N-nél, amit belinkeltél. Ez nem tudom melyik 4EFE-hez jó, az enyémhez nem. Ráadásul 15 ezer huf volt akkor 6-7 éve. Egy vagyon.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 11, 08:21 pm
Szerző: Fukszi
Sziasztok olyan problémám lenne hogy e11 corollán 4e-fe az alapjárat nagyon alacsony meleg motorral és ezzel mit lehetne kezdeni lambda szonda csere? vagy mi? mert elég kellemetlenül rázza a kocsit.
http://kepfeltoltes.hu/160211/DSC_0505_ ... es.hu_.jpg
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 11, 09:07 pm
Szerző: Jorn
Első körben a fojtószelep és az alapjárati szelep tisztítása.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 11, 09:09 pm
Szerző: Pacsker
Alapvetően nagyon alacsony az E11-ek alapjárata. Sokszor zavaróan leesik.
Érdemes kitisztítani egy szakértőnek mindent (az alapjárati motort is) és ezek után elfogadni, amennyit forog. Sajnos nem nagyon állítható az alapjárat.
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 11, 09:23 pm
Szerző: Fukszi
Rendben köszönöm a választ

Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elküldve: 2016 feb. 14, 10:02 pm
Szerző: ovitomi
Sziasztok!
Asszony 10 éve vett, most 18 éves Corollája eddig szépen tette a dolgát, kopó fogyó alkatrészeken kívül eddig nem kellett hozzányúlni.
Most sajnos jobbkéz szabály meg nem adása miatt, kicsit leamortizálódott.
Az egyik alkatrésznek még a nevét sem tudom, tehát keresni sem tudok rá.

A légszűrő bemeneti oldalával van összekötve, a lökhárító mögött bal oldalon helyezkedik el. Egy szép fehér tartály. Ez micsoda és mire való? (Bocs a nem túl szakszerű leírásért.)
Paraméterek: E11, 4 ajtós, zöld

motor: 1332cm3, 4E-FE
Az alábbi alkarészeket keresek:
Bal első sárvédő
Bal első kerékjárati ív
bajuszléc
bal első lengéscsillapító
lengéscsillapító porvédő
Fehér tartály: (lásd fent)
+
első féktárcsa
első fékbetét
Most, hogy szétszedtük derült ki, hogy a féke is elég gáz állapotban van, pedig nincs egy éve, hogy szerelőnél járt általános átvizsgálásra. Mondjuk sokat nincs használva, de nem tapasztaltunk fékproblémát.
Elsősorban a fennti alkatrész beazonosításban kérném a segítséget.
Ha valaki tud bontott karosszériaelemet vagy lengéccsillapítót, az is sokat segítene.
Sajnos egyelőre bontott karosszériaelemet nem találtam, csak újat. Az utángyártottak mennyire rossz minőségűek? Valaki azt mondta, hogy azok sokkal hamarabb rozsdásodnak mint az eredetiek, mert nincsenek olyan jól kezelve. (Gondolom eredeti újat már nem gyártanak.

)
Előre is köszönöm a segítséget!
üdv
ovitomi