Oldal: 106 / 163

Elküldve: 2012 ápr. 11, 09:21 am
Szerző: bepi81
PTom írta:Megint csak kérdéssel fordulnék hozzátok. Ablaktörlõ lapát kinél melyik vált be? Champion-röl tudom hogy jó esetleg Valeo vagy Bosh ?
Unix-nál venném ott ezek kaphatók megfizethetõ áron.
Én 2,5 éve vettem akciósan a Marsó Gumisoknál az aeroblade lapátokat (mind3-at) 1190Ft/db áron. Azóta bírják, igaz, ha napon áll nyáon a kocsi, akkor is kihajtom a lapátokat, és téli fagyban is kihajtom õket... Igyekszem vigyázni rájuk, de szerintem árban verhetetlenek. Legközelebb is ilyen hajlékonyat veszek, mert nekem ez jobban töröl, mint a sima...

Elküldve: 2012 ápr. 11, 04:00 pm
Szerző: PiciPeti
+1

Bár nagy hidegben nekem néha kimeredt. És középen nem törölt olyan szépen. De amint leolvadt a szélvédõ, meg kicsit átmelegedett, már jó volt. :wink:

Elküldve: 2012 ápr. 11, 05:28 pm
Szerző: PTom
Köszönöm a válaszokat! Van mibõl válogatni! :D

UI: A végén Champion-t vettem. Az unix-nál ez volt polcon az én árkategóriámban és nekem nagyon kellet már. Meglátjuk mit bír.
Végre kilátok! Már annyira mázgásan törölt a régi, hogy esõben a féklámpáktól sem láttam semmit annyira törte a fényt. Egészen izgalmas tud lenni. :shock:
Mint kiderült ha a cégünk nevére vásárolok akkor -30%-ot kapok. :)
Vétel elõtt néztem meg hogy nem egyforma a méret a bal és a jobb oldalon. Szemre eddig is sejtettem. Érdekes.

Elküldve: 2012 ápr. 16, 09:51 am
Szerző: Jorn
Nem nagy dolog, de azért megosztom.

Észrevettem, hogy nagyobb sebességnél kicsit mozog a motorháztetõ.
Megnéztem, végülis az a hajlított fémrúd, amit az autó elején levõ zár megfog, na az kopott el. Zárt állapotban is lehetett kézzel mozgatni a motorháztetõt.
Pár menet izmosabb ragasztószalag rátekerésével sikerült ideiglenesen stabilizálni... :)
De gondolkodom valami kulturáltabb megoldáson, ami kevésbé kopik, esetleg valami fémgyûrût ráhajlítani stb... Gyárilag nem volt ezeken semmi ilyesmi ?

Elküldve: 2012 ápr. 23, 10:05 pm
Szerző: Jorn
szintén egy kis infó

angol gyártású E11-ben a középkonzolban, a hamutartó- és a szivargyújtó világítása ugyanaz az 1.2W-os wedge izzó, mint a legtöbb helyen a mûszerfalban.
(asszem volt róla szó, hogy japán gyártásúban ezek valamelyike forrasztott, ráadásul rizsszem is valamelyik, na angolban nem, szerencsére :)
Amúgy abszolut hasznavehetetlen, ahogy zölden belevilágít a hamutartóba, de legalább még egy dolog, ami rendbe lett rakva az autón... :)

Elküldve: 2012 ápr. 27, 12:21 pm
Szerző: Pacsker
Mert nektek csak sírt a szátok :D :lol:
Más megcsinálta.

Remélem elég ösztönzésképpen hat :)
Szerintem nagyon mutatós:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Horror felszereltséggel eladó egyébként. (1,5millió)
18-as TRD felnik. Az sem rossz :)

Elküldve: 2012 ápr. 27, 12:45 pm
Szerző: montoya
Link a hirdetesre?

Elküldve: 2012 ápr. 27, 12:49 pm
Szerző: Pacsker

Elküldve: 2012 ápr. 27, 12:57 pm
Szerző: montoya
Az orr tenyleg szep nagyon. A tobbiert annyira nem vagyok oda.

Elküldve: 2012 ápr. 30, 12:12 am
Szerző: Jorn
feldobnék két E11-es témát, ami mostanában foglalkoztat... :)

1. vezérmûszíj: létezik olyan márka, amivel a Toyota (és Haynes) ajánlást le lehet fedni, értem ezalatt a kb. 100000km-enkénti cserét. Mert ugye a Gates-re csak valami 60000km garancia van... Tehát olyan gyártó van, aki 100000km-ig garantál ?
Egyáltalán, ez a vezérmûszíj garancia jelent valamit a gyakorlatban, illetve milyen papírokkal ér valamit ? Számla stb. ilyenekre gondolok. Mert azt nem hinném, hogy házilag valaki kicseréli magának, aztán elszakad a szíj, és a gyártó bármilyen kártérítést fizet...

2. szelephézag ellenõrzés és állítás: szintén írja a Haynes is, illetve a géptetõ belsejében egy matrica is foglalkozik vele. Mégse nagyon hallottam eddig senkitõl (off autónál sem) aki szelephézagot állíttatott volna, pláne rendszeresen...
Kell ezt csinálni, vagy úgyis (még idõben) kibukik, ha esetleg valami gond van vele ?

Elküldve: 2012 ápr. 30, 11:37 am
Szerző: Sancy
Azzal ne foglalkozz amit irogatnak.....
ha nyugodt akarsz lenni, 60 ezrenként cseréld.
Kétlem hogy garacia révén bármiben is kártéritenének ha gond van... foleg nem magyarországon :lol: :lol: :lol:

Elküldve: 2012 ápr. 30, 08:00 pm
Szerző: Jorn
Sancy írta:Azzal ne foglalkozz amit irogatnak.....
ha nyugodt akarsz lenni, 60 ezrenként cseréld.
Kétlem hogy garacia révén bármiben is kártéritenének ha gond van... foleg nem magyarországon :lol: :lol: :lol:
Hát igen, lehet hogy csak egy legenda, amit hallottam, hogy valakinek az intervallumon belül szakadt és kfizették az összes, motorban keletkezett kárát... Vagy nem itthon történt.

Amúgy eddig 100000km-enként volt cserélve mindig a komplett vezérlés (Gates szett), gond nem volt, a kiszedett szíj sem volt gázos. Most járok 260 ezer felé, és elgondolkodtam a cserén, mert mostanában inkább már csak rövid távokat megyek, és fõleg szerpentinen...

Elküldve: 2012 ápr. 30, 08:02 pm
Szerző: Gugyor
én úgy tudom hogy csak az skf szalagok.de nem biztos

Elküldve: 2012 ápr. 30, 09:13 pm
Szerző: montoya
Mondtam már, hogy szeretem a láncos motort? 8)

Elküldve: 2012 máj. 01, 06:12 pm
Szerző: Jorn
Gugyor írta:én úgy tudom hogy csak az skf szalagok.de nem biztos
Hát, kiindulva abból, hogy melyik országban élünk, amíg nem látom leírva tisztán világosan a feltételeket, addig nem hiszem el. Kerestem SKF, Gates és egyéb honlapokon is a garanciát, a Gates írt valamit, de konkrétumot nem, mások meg még annyit sem.
Arra a következtetésre jutottam, hogy végülis az autószerelõ mûhely kellene, hogy írásbeli (!) garanciát vállaljon, ehhez persze számla, meg nyilván mindent cserélnek a szíjjal együtt (vízpumpa stb.) és akkor esetleg lenne esély a korai szíjszakadásból eredõ károk kompenzálására.

Szóval meg vagyok gyõzve, hogy 60000km-enként cseréljem, de ezt olyan helyen szeretném, ahol tényleg megtérítik a károkat korai szakadás esetén, pláne ha õk szerelték össze rosszul (laza vagy túl feszes szíj mittudomén...)
Majd szólok, ha találok ilyen helyet :)