E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Azt szeretném kérdezni, hogy a kormány szervó szíj feszességén lehet-e állítani úgy mint a generátorén? Reggelente a hidegben ha véletlen ütközésig tekerem a kormányt ( figyelek rá de néha elõferdül) akkor megnyikkan. Pedig vásárlás után Gates-re lett cserélve 17e km-rel ezelõtt. Remélem nem a szíjtárcsa kezd kopni. És az az érdekes hogy most tavasszal jött elõ télen nem csinálta.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Természetesen minden szíjon lehet feszíteni.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Köszönöm a választ! Akkor felírom ezt is pénteken megy új gumákért, köv. héten meg viszem toyota-hoz légkondi feltöltésre (az utastérben néha halhatóan szörcsög mint egy lehel hûtõ :) ) meg akkor ránézhetnek erre is.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Figyelj, mert a fûtõradiátor is tüd bugyborékolni az utastérbe!
Nézd meg a hûtõfolyadékod szintjét a túlfolyóban is!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Pacsker írta:Figyelj, mert a fûtõradiátor is tüd bugyborékolni az utastérbe!
Nézd meg a hûtõfolyadékod szintjét a túlfolyóban is!
Csak akkor csinálja ha megy a légkondi, ha fûtök akkor nem vagy ha áll. A hûtõfolyadék kiegyenlítõjére gondolsz? A szint ugyan ott van ahol vásárláskor.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

PTom írta:Azt szeretném kérdezni, hogy a kormány szervó szíj feszességén lehet-e állítani úgy mint a generátorén? Reggelente a hidegben ha véletlen ütközésig tekerem a kormányt ( figyelek rá de néha elõferdül) akkor megnyikkan. Pedig vásárlás után Gates-re lett cserélve 17e km-rel ezelõtt. Remélem nem a szíjtárcsa kezd kopni. És az az érdekes hogy most tavasszal jött elõ télen nem csinálta.
Eddig azt hittem, az a normális, hogy ha véletlenül ütközésig tekerem, akkor 'küzd' a motor, és idõnként megnyikkan a szíj... :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Megint csak kérdéssel fordulnék hozzátok. Ablaktörlõ lapát kinél melyik vált be? Champion-röl tudom hogy jó esetleg Valeo vagy Bosh ?
Unix-nál venném ott ezek kaphatók megfizethetõ áron.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

PTom írta:Megint csak kérdéssel fordulnék hozzátok. Ablaktörlõ lapát kinél melyik vált be? Champion-röl tudom hogy jó esetleg Valeo vagy Bosh ?
Unix-nál venném ott ezek kaphatók megfizethetõ áron.
Valeo nálam átlagosan egy évet bír ki, többször vettem, de elég ingadozónak tûnik a minõsége...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk

Hozzászólás Szerző: lexuxka »

PTom írta:Megint csak kérdéssel fordulnék hozzátok. Ablaktörlõ lapát kinél melyik vált be? Champion-röl tudom hogy jó esetleg Valeo vagy Bosh ?
Unix-nál venném ott ezek kaphatók megfizethetõ áron.
Bosc-t tudtam mûhelybõl 2000ért az e11-re de egy évet bírt kb.Most megpróbálóm a pengét aztán kiderül :-)
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
Avatar
hami
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2011 ápr. 26, 10:40 am
Tartózkodási hely: Tárnok

Hozzászólás Szerző: hami »

A champion az nekem is bevált, a többit nem próbáltam mert ha van 1 jó akkor nem kísérletezek. :D
E11 sedan (4ZZFE)
Avatar
Zsoltee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 466
Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Zsoltee »

Nekem is Champion van, ez a második éve és még nem csíkoz.
CCH vezetőségi tag

:e11hb: '97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Champion nekem is bevállt
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Gyárit! Nem pénz ahhoz képest, hogy mit bír!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Az Optifitet sem vetném el
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

2009 decemberében 3000 Ft volt a bal oldali gyári ablaktörlõ lapát. Azóta jó, bár nem megyünk sokat és ahogy észrevettem kevesebbet is törlök az átlagnál.
Egy hónapja a jobb oldali adta meg magát, oda már csak ablaktörlõ gumit vettem. 750 Ft volt a pár. Méretre kell vágni, aztán be lehet tolni a régi helyére. Kicsit szét kellett nyitni hozzá a lapát körmeit, de nem egy nagy mutatvány a csere. Jól töröl, majd meglátjuk mennyire lesz tartós.
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Válasz küldése