Oldal: 103 / 105
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 feb. 13, 01:27 pm
Szerző: toytomi
Szerintem is a szélvédő ragasztó engedte el. Ki kell venni az üveget. Kérdés, hogy ki van-e rohadva. Ez amúgy szerintem tipushiba is.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 feb. 13, 01:28 pm
Szerző: Lyani
Ne rohanjunk ennyire előre.
Egyelőre csak a tényállás tisztázása volt a cél.
Az vilagos, hogy nem tömítés, csak így tudtam nevezni.
Szélvédő cserénél esetemben érdemes lenne újat tenni a helyére, mert van rajta pár apró sérülésem. Bardos6 csinált ilyet, ha jól emlékszem?
Valamit a tetőnél kezdődő hólyagokat is illene levakarni.
Mindenestre köszönöm a felvilágosítást!
Egyelőre pár cseppről van szó. Emésztem a dolgot.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 feb. 17, 09:57 am
Szerző: TZS
Tehát!?
Kié lesz az első OT-s E9?

A 87-esek már idén vizságzhatnak!
TZS? Ewing?
Még én is eljátszottam a gondolattal, de az autóm jelen tartalma nem hiszem, hogy megállná a helyét. Kis átalakítással biztosan, viszont én nem gerjedek az OT-ra. A hazai minősítésre legalábbis biztosan nem.
Csatlakozom Pacskerhez, engem sem mozgat meg a dolog.
A számomra kérdőjeles presztizsen túl mit adhat még? Teljesítményadó mentesség a mérleg egyik oldalán a másik oldalon pedig ha jól tudom öt évente vizsgakötelezettséget szigorított körülmények között. A vezetési élményemhez úgysem ad hozzá semmit hiszen menet közben úgysem látom a rendszámot.
Jövő hónapban meglesz a 30, hunyorítva talán még alkalmas is volna az autóm a minősítésre. Kizárólag az eredeti öt fokozatú váltót kéne visszatennem minden egyes vizsga alkalmával.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 feb. 21, 06:26 pm
Szerző: Pacsker
Sprinter Cielo
[BBvideo 800,480]
https://www.youtube.com/watch?v=7qaGqFZeALE&spfreload=5[/BBvideo]
A legjobb, amikor a beltér fejmagasságát szemlélteti

Az ökle is elfér. Hogyne, Japán..
[BBvideo 800,480]
https://www.youtube.com/watch?v=_N_WQxcJatI[/BBvideo]
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 feb. 22, 12:13 am
Szerző: Vitya77
Akarok egy ilyen sárvédő tükröt mint amilyen a cielo-n van.

Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 feb. 22, 12:18 am
Szerző: Pacsker
Ilyesmit vehetsz olcsón.
A sok univerzális is hasonlóképpen néz ki.
Nekem a legszebb akkor is a TE71 verzió (nem raknám rá fel, de minőségi, szép formás kivitel)
Az E9-é azt hiszem már mind elektromos volt és nem bowdenes

Pedig az mennyire menő.
Az univerzálisak gondolom kiszállós állítósak.
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Elküldve: 2018 márc. 10, 11:51 am
Szerző: Pacsker
Nyomozzunk és sírdogáljunk közösen!
Amelyik még életben van, segítsetek felkeresni! Hol és kinél lehet?
~13 évnyi gyűjteményem a hazai GT-i Liftbackekről, vagy különlegesebb verziókról.
Csepegtetem...
11 éve fotóztam.
Azóta sem hallottam hírét. Életben lehet még?
ÜléskárpitMéretpontos huzat érdekes.

,,
Ő sajnos már nincs köztünk:
2006
2014
2016

Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Elküldve: 2018 márc. 10, 10:34 pm
Szerző: Vitya77
DDZ-817 egy picit tovább él a 4WD kombimban.
A bal első ajtaja már rajta van, a jobbos felrakásra vár, a másik 2 pedig le raktározva, ha később valamelyik liftback-em kérné.
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Elküldve: 2018 márc. 12, 02:54 pm
Szerző: Pacsker
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Elküldve: 2018 márc. 19, 08:27 am
Szerző: Pacsker
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 márc. 23, 10:56 am
Szerző: Pacsker
Az E9 GT-i matrica szettem Izlandon

Nem hirdettem, rám talált és könyörgött érte. Olyan jó látni, hogy boldog és értékeli.
Küldtem neki egy 10 éves jubíleumi CCH logós matricát is. Már egy kávés bögrén virít. Berakom, ha küld róla képet.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2018 márc. 23, 08:01 pm
Szerző: Vitya77
Pacsker írta:Ilyesmit vehetsz olcsón.
A sok univerzális is hasonlóképpen néz ki.
Nekem a legszebb akkor is a TE71 verzió (nem raknám rá fel, de minőségi, szép formás kivitel)
Köszi Pacsker.
Mint láttad, próbából már gagyi offroad tükröt szereztem is, ami csak felcsavarozható a motortértetőre és meglepődve tapasztalom, hogy mennyire jól használható.
Így már biztos vagyok benne hogy akarok igazi sárvédő tükröt is.
Nagyon szép a TE71 tükre, de tetszenek a kerek kivitelek is.
Még nem tudom melyik lesz, meg azt sem egyelőre, hogy az eredeti tükrök helyére mi lenne a jó takaró megoldás.
A matricák pedig meg kezdték hódító útjukat a világban.

Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Elküldve: 2018 márc. 28, 01:02 pm
Szerző: Pacsker
Róla tudunk valamit?
Paradoxxx kouki GT-i-je. (imádtam!)
2007
Olyan jó, hogy volt már akkor is, aki igényes volt a fényképek minőségére. (és az autójára)
A Nokia óriási
Ugyancsak 2007-ben a telifény után:
Ő már sajnos nincs köztünk.
(kiégett a motortere, pár alkatrészeiben még tovább él)

Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Elküldve: 2018 ápr. 05, 12:17 pm
Szerző: Pacsker
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik ta
Elküldve: 2018 ápr. 17, 09:49 am
Szerző: Pacsker
Emlékeztek a "4WD", vonóhorgos GT-i-re?
2018
Klubon belülre került

Őstagunk nem bírt magával és lecsapott!

De jól is tette!
Láttam róla képeket, eszméletlen patika!

Csodás egy jármű, egy tipikus álmokba illő beszerzési történettel!
Természetesen megkapta a vásárlás utáni nagy szervizt is!

Invitálom a tulajt ezúton is, hogy írja be magát és tartson velünk az E9 Liftback tali alkalmával!
Jó lenne élőben is megcsodálni! Ritka itthon a Kouki GT-i!
No meg készülhetne róla jó kép az utókornak!
Erről tudunk valamit?
2014
