Oldal: 101 / 163

Elküldve: 2012 márc. 07, 06:11 pm
Szerző: PTom
Ma végre megtörtént a mûszaki. Az emisszió mérésnél nagy volt az érték , valszeg a katalizátor haldoklik. Viszont kiderült azért rosszalkodott a bal hátsó fék mert: 1. a munkahenger be volt rohadva és 2. mint kiderült a vásárlás utáni szervizelésnél a dobokat nem szabályozták fel csak beleturták az új fékpofákat :evil:. Mivel nem egyenletesen koptak ezért ragasztás is kellet. Kellet még két hátsó csillapító porvédõ (el volt szakadva mindkettõ) meg egy futómû állítás. Meg egy kis munkadíj meg egy kis áfa plusz üveg és mindjárt 3x annyiba került a móka mint egy sima vizsga. :? Nem baj legalább rendben van és nyugott vagyok. Ez a legfontosabb. :D Igazság szerin ezek is csak kopó alkatrészek ez legyen a legnagyobb gond vele.


UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.

Elküldve: 2012 márc. 07, 07:40 pm
Szerző: kleingy
PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyen cserélik mert õk voltak balfékek.
Ahhoz kell a mûszakin kapott valami A4-es lap környezetvédelmi besorolás módosításáról vagy mi, azzal lehet 585 forintos matricadíj ellenében - amúgy ingyen - cseréltetni a forgalmit.

Elküldve: 2012 márc. 07, 07:42 pm
Szerző: PTom
kleingy írta:
PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyen cserélik mert õk voltak balfékek.
Ahhoz kell a mûszakin kapott valami A4-es lap környezetvédelmi besorolás módosításáról vagy mi, azzal lehet 585 forintos matricadíj ellenében - amúgy ingyen - cseréltetni a forgalmit.
Igen azt megkaptam. Akkor hamarosan meglátogatom õket.

Elküldve: 2012 márc. 07, 08:07 pm
Szerző: Ozseb
Jorn írta:Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?
Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?

http://www.bigtuning.de/Innenausstattun ... 37986.html

Ha igen, akkor rossz hírem van.
Nekem is törött, és sajnos az ajtó külön nem cserélhetõ, dobozzal együtt megy csak a dolog. Körbejártam egy pár bontót, pár kocsit megnéztem, és vagy hiányzik, vagy törött a kérdéses alkatrész. Gyári cucc ha jól emlékszem 16E+áfa. Külföldrõl tudtam egyet szerezni, újat, de abban az országban az volt az utolsó darab, és már e11-hez nem rendelnek több alkatrészt.
PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
Dettó ugyanez volt a hiba nálam is! Ingyen adják az új forgalmit :D Csak nem valami adatbázis hiba miatt volt/van eltérés a tényleges és a bejegyzett adat között?

Elküldve: 2012 márc. 07, 08:31 pm
Szerző: kleingy
Ozseb írta:Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?

http://www.bigtuning.de/Innenausstattun ... 37986.html

Ha igen, akkor rossz hírem van.
Nekem is törött, és sajnos az ajtó külön nem cserélhetõ, dobozzal együtt megy csak a dolog. Körbejártam egy pár bontót, pár kocsit megnéztem, és vagy hiányzik, vagy törött a kérdéses alkatrész. Gyári cucc ha jól emlékszem 16E+áfa. Külföldrõl tudtam egyet szerezni, újat, de abban az országban az volt az utolsó darab, és már e11-hez nem rendelnek több alkatrészt.
Én kétszer találtam itthon dobozzal együtt (mert tényleg csak úgy lehet kapni), de mind letörik... :( Úgy, hogy hozzájuk se nyúltam, nem is használtam. Pont ezért keresnék két darab 1 DIN-es tartót a helyére, de eddig nem találtam. :(

Elküldve: 2012 márc. 07, 09:22 pm
Szerző: Ozseb
kleingy írta: két darab 1 DIN-es tartót
Az mi is?

Elküldve: 2012 márc. 07, 09:30 pm
Szerző: kleingy
Ozseb írta:
kleingy írta: két darab 1 DIN-es tartót
Az mi is?
Fiókszerû, van ajtós meg ajtó nélküli változatban. Most hirtelen csak az ajtósat találom (bár lehet, ez a CD tartó, de van olyan is, aminek nincs ajtaja, csak egy egyszerû lik). :lol:

Kép

Elküldve: 2012 márc. 07, 11:52 pm
Szerző: montoya
kleingy írta:
Ozseb írta:
kleingy írta: két darab 1 DIN-es tartót
Az mi is?
Fiókszerû, van ajtós meg ajtó nélküli változatban. Most hirtelen csak az ajtósat találom (bár lehet, ez a CD tartó, de van olyan is, aminek nincs ajtaja, csak egy egyszerû lik). :lol:
Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik. :(

Elküldve: 2012 márc. 08, 08:45 am
Szerző: kleingy
montoya írta:Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik. :(
Brühü... :( Láttam olyat is, amit ugyanúgy le lehet nyitni mint a 2 DIN-es méretût, ami folyton letörik. Ahogy nézem, légvárakat kergetünk. :(

Elküldve: 2012 márc. 08, 10:20 am
Szerző: montoya
kleingy írta:
montoya írta:Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik. :(
Brühü... :( Láttam olyat is, amit ugyanúgy le lehet nyitni mint a 2 DIN-es méretût, ami folyton letörik. Ahogy nézem, légvárakat kergetünk. :(
EZ az! :) Ez ugyanugy lenyithato, csak kisebb. Nalam nem tort le, mert vigyazok ra, de nalam sem az igazi mar, mint irtam fentebb. :)

Elküldve: 2012 márc. 08, 12:21 pm
Szerző: Jorn
Ozseb írta:
Jorn írta:Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?
Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?
Igen, a 2 DIN-es ajtóra gondoltam (én CD-ket tartok benne :)
Hát, sejtettem.

Amúgy az angol E11-emben teljesen patent a mai napig az ajtó, pedig használom.
A japánt már ajtó nélkül vettem, abba kellene. Látszik, hogy az ajtó sarkát tartó patent is le van törve...
A két autó egyforma korú egyébként.

Köszi az infót, hát akkor majd valahogy megoldom, hogy elindulásnál ne zúduljanak ki a cédék a japánból :)

Elküldve: 2012 márc. 08, 12:28 pm
Szerző: Jorn
PTom írta:Ma végre megtörtént a mûszaki. Az emisszió mérésnél nagy volt az érték , valszeg a katalizátor haldoklik. Viszont kiderült azért rosszalkodott a bal hátsó fék mert: 1. a munkahenger be volt rohadva és 2. mint kiderült a vásárlás utáni szervizelésnél a dobokat nem szabályozták fel csak beleturták az új fékpofákat :evil:. Mivel nem egyenletesen koptak ezért ragasztás is kellet. Kellet még két hátsó csillapító porvédõ (el volt szakadva mindkettõ) meg egy futómû állítás. Meg egy kis munkadíj meg egy kis áfa plusz üveg és mindjárt 3x annyiba került a móka mint egy sima vizsga. :? Nem baj legalább rendben van és nyugott vagyok. Ez a legfontosabb. :D Igazság szerin ezek is csak kopó alkatrészek ez legyen a legnagyobb gond vele.


UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
Ez a baj:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011 ... t_aldozat/
külön kiemelik a 4A-FE motort a cikkben


Nekem az angol E11 kék matricás, 04 kód.
A japán piros, 02. Próbáltam átíratáskor, meg eredetvizsgán korrigáltatni, nem lehetett. Hiába mutattam, hogy itt egy másik autó, ami kék stb.
Azt mondták, a soronkövetkezõ mûszaki vizsgán majd 'automatikusan' korrigálják...

Elküldve: 2012 márc. 09, 09:32 pm
Szerző: lexuxka
[quote="lexuxka"]Helló!

Újabb kérdéssel fordulok hozzátok!Ma este a fogcsikorgató hidegben mikor kijártam fûtetlen garázsomból az utcára és a kapuk betevése után az autóhoz érve hallom,hogy a gépnek bizony vérzik a torka mert egy henger nem igazán akart létrejönni :cry: Aztán benézek az utastérbe és a check lámpa villog ezerrel!Azt tudom,hogy azért villogott mert gyújtás kimaradást észlelt hamar leállítottam majd újra indítottam aztán már csak világított "hála Isten" de a motor össze vissza ejtette meg növelte a fordulatot míg nem olyan 1 perc után kezdett csak beállni!Így mentem el dolgozni vele mert hát persze mindig ilyenkor van valami amikor az embernek mennie kell.Aztán utána már nem volt gond vele vette a lapot rendesen de a hiba bent maradt!Aztán kint éjszakázott a melóhely elõtt és reggel ugyan ez csak villogás nélkül!Hazaérve bejártam tesómék pincéjébe ahol jó idõ van azért és lám a check lámpa elaludt!A kérdésem az lenne,hogy szerintetek mivel lehet probléma!Én személy szerint a gyújtótrafóra gyanakodom mert azok az egyetlenek amik Made in Germany jelzéssel vannak ellátva!Gyertyákat néztem még a tél beállta elõtt NGK-k vannak bent még nagyon jó állapotban!Tavaly megoldotta a problémát,hogy spurit adtam a benzin mellé,idén is használom folyamatosan és megint ezt csinálta :cry: Tudom,hogy gépre kell tenni de szerintem az sem fog többet mondani annál,hogy gyújtás kimaradás volt x hengerben!Szerintetek mi lehet a gond?Valakinek volt már ilyen problémája?Válaszotokat elõre is köszönöm.



Helló!

Ma egy hete bekerültek a Denso gyertyák amikhez helyben :lol: és 1000ft/ darabos áron tudtam hozzájutni.Bár az autó azóta nem produkált hidegindításkor 3 hengerezést igaz nem is volt -5 foknál hidegebb nagyon!A lényeg az,hogy amióta kicseréltem a gyertyákat mintha könnyebben indulna az autó és a fogyasztása is csökkent (bár ez talán a jobb idõnek is betudható) :o Most azonban egy kicsit alacsonynak érzem az alapjáratot :shock: Azon lehet valahol egy kicsit feljebb állítani esetleg?Elõre is köszönöm a válaszokat és azoknak is köszönöm akik tapasztalataikkal segítettek 8)

Elküldve: 2012 márc. 10, 11:47 pm
Szerző: bepi81
Én mondtam, hogy jó lesz a Denso!!! :wink:

Az alapjárat 620 rpm, állítani nem lehet rajta, ezt én is kérdeztem a szervizben. Meg kell szokni...

Elküldve: 2012 márc. 11, 08:24 am
Szerző: Jorn
Esetleg a pillangószelep megpucolásával nõhet az alapjárat ? Nekem off autóban bevált.