Oldal: 11 / 25
Elküldve: 2011 júl. 04, 04:20 pm
Szerző: Bubi
Engem sokkolt ez a dolog. Mit tudsz tenni, ilyen esetben? Mi lesz a vili vezetõjével, hogy ha két fiatal fennakadt a hátsó ütközõn és végighúzta õket a hungárián? Borzalom!
Elküldve: 2011 júl. 05, 12:07 am
Szerző: Slampixxx
Ez augusztus 20-án minden villamoson megszokott...
Felsõvezetékes halálra meg van egy nagyon jó videóm Facebook-on

Elküldve: 2011 júl. 05, 09:33 am
Szerző: bepi81
Bubi: ...semmi nem lesz vele. Miért meg kellene hurcolni a sofõrt azért, mert két hülye gyerek ráül a vilire? Szerintem nem, bár az biztos, hogy egy életen keresztül enné az idegeit és lelkiismeret furdalása lenne. Mint, ahogy azoknak a mozdonyvezetõknek is, akik öngyilkosokat gázolnak, vagy olyan hülyéket, akik a tilos jelzés ellenére rámennek a sínekre. Egy-egy ilyen eset után nagyon komoly pszichológiai teszt alá veszik a vezetõt, hogy alkalmas-e a továbbiakban munkakörének betöltésére, vagy sem. S mindezt miért? Mert 1-2, vagy több hülye dilettáns önzõ, vagy egyszerûen hülye módon viselkedik figyelmen kívül hagyva azt, hogy a vezetõnek is van családja, vannak gyerekei és rosszabb esetben egy ideggyenge emberré teszik hátralévõ életére.
Ezt a két kis takony gyökér gyereket is lerugdosnám az villamos ütközõjérõl és jól pofán verném õket, mert nemhogy életveszélyes magukra az, amit csinálnak, hanem mást is veszélyeztetnek vele.
1 évet dolgoztam vasúti kitûzõmérnökként, ez idõ alatt egy olyan halálos balesetet "láttam" (saját szememmel csak a maradványokat láttam már, de az is "örök emlék" számomra, két napig volt tõle folyamatosan hányingerem), ami szintén emberi mulasztás miatt következett be. Ha valakit érdekel, leírom a sztorit, mi történt, nagyon tanulságos, és véresen komoly dolog, fõleg ez a magas feszültséges "játék" az (a villamos is).
Elküldve: 2011 júl. 05, 03:06 pm
Szerző: Taki
Ha a villamoson is úgy van rögzítve az ablaktörlõkar mint felénk egy-két mozdonyokon (talán nem esik le, amíg a mûhelybõl kijár), akkor ez elég nagy meggondolatlanság volt a fiúk részérõl! A villamos vezetõ nem venné észre azt sem, ha egy elefántot húzna maga után, nem hogy két 20kg-s idiótát. Gondolj bele, milyen jó érzés, ezeket a képeket nézni a szüleiknek!

Elküldve: 2011 júl. 05, 03:41 pm
Szerző: sede7
Taki írta:Gondolj bele, milyen jó érzés, ezeket a képeket nézni a szüleiknek!

Klubtagok?:D
Elküldve: 2011 júl. 12, 09:42 pm
Szerző: Pacsker
http://www.autonavigator.hu/tippek_tana ... ntent=cikk
Csak bele-bele pillantottam, de szerintem hasznos lehet.
JOBBRA TARTS!
Elküldve: 2011 júl. 28, 06:27 pm
Szerző: PiciPeti
Talán nem a legjobb topic, de mást nem találtam.
Miután behozták az idióta sárgalámpás rendeletet, egyre inkább fontossá válik szerintem a fékezések elõtti tükörbenézés.
Egy kis elrettentés a satuzástól:
ADAC videó
És hasonlóan törik a clubban lévõ corollák nagy része. (E9-E11)
Elküldve: 2011 júl. 28, 06:55 pm
Szerző: Frool
PiciPeti írta: Miután behozták az idióta sárgalámpás rendeletet,
Most megbuktam! Mirõl van szó?
PiciPeti írta: egyre inkább fontossá válik szerintem a fékezések elõtti tükörbenézés.
Ha már állsz akkor sem, bár túlnyomó részt olyankor csak "gyalogosan" van esélyed menekülni.
A video végi kamion vészfékezés sem gyenge. Néhány bamba személyautós simán belerongyolna hátulról.
Elküldve: 2011 júl. 28, 07:54 pm
Szerző: PiciPeti
Ha indokolatlanul haladsz át a !sárgán!, akkor 100.000Ft-ig büntethet a rend éber õre!
És mindezt fotók alapján döntik el... Igen, azt, hogy mennyivel jöttek mögötted, milyen volt az út, mikor észlelted a sárgát, mennyivel mentél...
Abszurdisztán....

Elküldve: 2011 júl. 28, 10:44 pm
Szerző: sede7
PiciPeti írta:Ha indokolatlanul haladsz át a !sárgán!, akkor 100.000Ft-ig büntethet a rend éber õre!
És mindezt fotók alapján döntik el... Igen, azt, hogy mennyivel jöttek mögötted, milyen volt az út, mikor észlelted a sárgát, mennyivel mentél...
Abszurdisztán....

Ha jól emlékszem, nem "-ig", hanem annyi, pont. Viszont - szintén csak emlékeim szerint - nem fotózás folyik, hanem két szemével figyel a rendõr (vagyis annyiszor kettõ, ahányan vannak), és ha úgy ítéli meg - már pedig erre szigorú tréningekkel készítették fel õket -, hogy meg tudtál volna állni, akkor ajjaj. Persze ezt félreértettem, mert totálisan értelmetlen (és szerintem alkotmányellenes is), hogy bizonyíték nélkül ilyen nagyságrendû döntést hozhassanak.
Azt a kérdést meg már csak halkan teszem fel, hogy ha az egyik esetben (korábban) egy tízezres bírságot lobogtatnak az egyszeri ember elõtt, míg a másikban (újabban) százezreset, akkor melyiknél van nagyobb esélye - és komolyabb mértéke - a korrumpálásnak?
Elküldve: 2011 júl. 29, 12:52 am
Szerző: Frool
PiciPeti írta:Ha indokolatlanul haladsz át a !sárgán!, akkor 100.000Ft-ig büntethet a rend éber õre!
És mindezt fotók alapján döntik el... Igen, azt, hogy mennyivel jöttek mögötted, milyen volt az út, mikor észlelted a sárgát, mennyivel mentél...
Abszurdisztán....

Sancy a jövõbe látó!
Sancy írta:

Be álltam a sarokba, írjátok be a karót mert nekem ez a s.lámpás hókuszpókusz újdonság (nem a gördeszkásokra vonatkozik?).
Elküldve: 2011 júl. 31, 11:45 pm
Szerző: Slampixxx
Egyszer Csepelen kifelé menet nyári napsütésben mentem a Zündapp-ommal.
Elõl egy kamion, köztünk egy másik autó.
Nem tudom mit akart az autós, de idegesen nézelõdött elõzéshez. Mindenhol.
És kitalálta, hogy a legrosszabb helyen elõz, a kanyarban. Nem látta jön e valaki, de elindult. Szerencséjére senki nem jött. 60-as táblánál szépen ment a kamion is, nem tartott fel senkit. Erre az elõzés után a fogyatékos autós befékezett a kamionos elõtt

A kamionos reagált: vészfék, satufék, gumicsík, minden. Az érdekes, a kamion ahogy volt, ment tovább elõre.
Következõ körforgalomban utolértem az autóst, lehúzott ablaknál beordítottam, hogy mi a f@szt csinálsz már te idióta

De csak gázt adott, és elviharzott.
Egy a lényeg: kamionost, buszost nem tartunk fel!
Elküldve: 2011 aug. 01, 06:29 am
Szerző: Bubi
Megpróbálok nem félreérthetõen fogalmazni. Pont rosszkor jöttünk az M7-es autópályán most szombaton 10 és 12 között. Beleakadtunk pár olasz rendszámú autósba, akik nem értették, hogy mi az, hogy jobbra tarts és, hogy DO NOT SLALOM. Ha nem voltam centikre az elõttem belsõ sávban haladó autó hátsó rendszámtáblájától akkor jobbról furakodtak be elém. Nem számított az sem, hogy 1 perc múlva már ismét mögöttem kullogtak. Most azt mondom szerencsére, jócskán volt ebben az idõszakban rendõri jelenlét. Párat ki is vettek, mondjuk azt, hogy õket épp miért, nyílván nem tudom. Az a helyzet, hogy idõben kellett volna elindulniuk a Forma 1-re szlalomozás helyett!

Jövõre figyelni és kerülni fogom ezt az idõszakot ha amúgy az M7-esen közlekednék.
Elküldve: 2011 aug. 08, 09:43 am
Szerző: PiciPeti
A nemrég feldobott sárgás témához:
A fagyi visszanyalt 
Elküldve: 2011 aug. 10, 09:54 am
Szerző: Bubi
Egyetlen pillanat...
Van egy rossz szokása az embereknek. Nem egy, de most mégis egyrõl beszélek, ami sok baleset forrása lehet. Nem szeretjük elárulni nyilvánvaló szándékainkat. Ez ott kezdõdik, hogy nem szeretjük ha mondjuk a nagyi kifigyeli az ablakból, hogy jövünk. Lepõdjön meg tisztességesen, ha már egyszer az évben meglátogatjuk.
Nem szeretjük ha kiszámíthatóak vagyunk, ha rájönnek mit szeretnénk. Talán attól félünk, hogy ha másik rájön, majd jól keresztbe tesz. Néha joggal gondoljuk ezt, de a baj, hogy a közlekedés, egyirányú kommunikációjára ez a jelenség nagyon károsan hat. Néha úgy tûnik, hogy az emberek csak a saját megnyugtatásukra használják az indexet. Pl. amikor senki nem figyeli õket, vagy olyan idõzítéssel kapcsolják be, hogy a fél akinek észlelnie kéne már rég elkönyvelte, hogy egyenesen haladnak tovább. Pontosan az utóbbi eset történt meg velem ma reggel, és kb. 1 évvel ezelõtt is. Mindkét eset Pilisvörösváron történt. Mindkét esetben ballra kanyarodtam volna egy mellékútról a fõútra. (Hosszú kocsisor után, kis szünet, ahová kis gázzal be lehet csatlakozni.) A közeledõ autók dinamikáján nem látszott, hogy el fognak kanyarodni. Õk is ballra kanyarodtak, de a fõútról a mellékútra, és az indexet a kormány elfordításának a pillanatában kapcsolták be. Ezekben a pillanatokban már az autó oldala volt a kocsim orra elõtt, tehát az indexet már csak akkor észleltem volna ha a kicsit ballra fordítom a fejem, de ilyenkor - mint mindenki - a jobbról érkezõ következõ autó távolságát mérem fel, hogy beférek-e még elõtte. Mindkét alkalommal befértem volna, ha a kikanyarodásom útjába, váratlanul nem gördült volna az - akkor már egyértelmûen - lekanyarodó (lendületbõl érkezõ) autó. A tavalyi eset egy szalonterepjáró volt. A felnije hozzáért a lökhárítómhoz. A mûanyag fekete csíkot hagyott a keréktárcsán. A tulaj leordította a fejem, hogy mit képzelek, a lökhárítója többet ér mint a kocsim. Nem lett végül semmi gond. A mai esetet is megúsztam. Egy szõke, kékszemû hölgy volt egy vw golfal. Közel volt, de nem értünk össze. A majdnem összeérés pillanatában láttam, hogy az oldal index pislákol. Miért nem lehet idõben indexelni? Miért nem látjuk be, hogy kommunikálni a KRESZ szerint nem javasolt, hanem kötelezõ? Olyat még nem hallottam, hogy valaki be tudta volna bizonyítani, hogy - egy ilyen szituációban - a fõútról érkezõ autó késõn indexelt. Amikor siet az ember vagy gyorsan kel becsatlakoznia akkor 10x jobban kell figyelni.