GT86

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

PiciPeti írta:
bubidisc írta:Na ki nézi a sport csatornát jövõ szombat-vasárnap?
http://www.raceofchampions.com/pages/co ... px?pg=7438
Köszi!

Mindig nézni akarom, de simán elfelejtem... Még mindig eurosport-on adják?
A honlapon ott van minden.(Nem tudom neked milyen csatornáid vannak.)
A jurón már évek óta csak összefoglalókat adnak. Én online néztem az elmúlt 2-3 évben. Több órán keresztül lehet figyelni, hogy nyomják a profik, + betétprogramok. 2 ilyen esemény van az évben, egyik a Le Mans 24H a másik a ROC.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Noha így ugratni nem tudnak, nagyon jó látni GT86-okat a szinkronpályán!

Kép
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Mutass videót!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Swen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 277
Csatlakozott: 2010 aug. 30, 11:17 pm

Hozzászólás Szerző: Swen »

Kép

:? :?
Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN »

ezt ma llõttem mikor az a csalódás ért h nem fogok én olyan könnyen alkatrészt rendelni toyodiy-rõl.. :(
Kép
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Back to da Eighties...

Az a kormány és body kit... :luv:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Tényleg nem rossz, de az a felni... :?
Valóban annyira botrányos, hogy ennyire karcsúra gyártották a GT-t? Sokadik általam olvasott cikkben magasztalják nagyon, meg sokat, meg hûha kanyarodni is tud, meg jó vele tecskóba is menni, csakhátugye a motorerõ... Ennyiért ez tényleg kevés volna? Milyen alternatívája volna még annak az embernek aki hajlandó 8-9 milliót otthagyni egy hátsós, SZÉP, használható kocsiért?
Vélemény? (persze, hogy elfogulatlan válaszokat várok) :)
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Személyes véleményem, hogy egyszerûen nincs igazi alternatívája. Hogy miért? Éppen azért, mert abban igazi ász ez az autó, amire kitalálták: A sofõr centrikus viselkedés, mûködés miatt.
És ehhez elég ez a teljesítmény, ha az ember büntetlenül ki akarja autózni a futómû, a fékek, a kormányzás, egyáltalán a vezetõi pozíció által garantált ÉLMÉNYT.
Ez eleve nem egy hot hatchnek készült autó, ez egy vérbeli, klasszikus alapokon nyugvó sportkocsi. A tervezõk úgy voltak vele, hogy egyenesen minden autóval lehet menni, a turbósok mennek is, de azoknak a kezelhetõsége jóval nehezebb kanyarokban, és agyonra húzott turbó motorjaik nem képesek azt a színtiszta erõt megfelelõ kezehetõség mellett leadni, erõs hajtási befolyások érezhetõk a kormányon. Abban, meg mi a jó?
Ha visszaemlékszel Bazsó hosszú tesztjében mit mondott?
"Vannak ennél gyorsabb autók, de jobban vezethetõ, élvezetesebb szerkezetek aligha." - És ITT a lényeg! ...meg amit utána mondott:
"Hogy melyik jobb autó? (AE-86 vs GT-86) Összehasonlíthatatlanul jobba GT, mert az a dobozból kiszedve tudja azt, amit egy nagyon sok pénzbõl megépített pályaversenyzésre alkalmas AE-86."

Szerintem félõ lenne, ha feltöltött motort kapna, egyszerûen elveszne a hangsúly az autó lényegérõl, az Egységrõl. Felborulna az a végletekig precíz egyensúly az alkotórészei között. Ami miatt annyira jónak mondják.

Nézd csak meg a híreket! TRD GT-86, és egyéb utcára is kiengedhetõ gyári(!) nyalánkságok. Eddig minden modell variáns ugyanezzel a motorral lett bemutatva. Én hiszek a japán tervezõ mérnököknek, hogy ez Így jó. :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Írtunk már személyes tapasztalatokat, olvass visszább.
Szerintem se bitang, de azért nem élvezhetetlen :) 4E-FE után vadállat. Nem azért mert az 1.3-hoz képest szar lenne, sõõt!!, hanem azért, mert mi 4AGE, erõs szétforgatós motorokhoz, könnyû autókhoz szokottan ültünk át a GT86-ba.

És ugye azt kihangsúlyozzák mindig: Nem is kell a motorupgrade, hisz annyira élvezhetõ játékos autó. (én azért elfogadtam volna még egy 50-100 lovat), de így is eljárnék vele évekig az tény. :) :) de még hogy...
Ülj bele, szeretni fogod!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Kíváncsi vagyok mennyivel lesz nehezebb, tekeredõsebb: GT 86 cabrio

A forma tetszik így is. :P
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Swen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 277
Csatlakozott: 2010 aug. 30, 11:17 pm

Hozzászólás Szerző: Swen »

Kép

Nagyon baba!
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Hmmm...
http://a5.hu/auto/turbo-helyett-villany ... ta-gt86-ot
8)
...turbó, kompresszor, vagy hibrid?
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Csak egy ok (a sok közül), miéert nem szeretném a turbót a GT-86-ban:
Meszlényi autószalonoknak nyílt hétvégéje volt tavaly nyáron itt, Csabán. Renault, Dacia, Toyota márkakereskedésekrõl van szó. Voltak Renault RS modellek is, és GT-86 is, amiket szabadon, boldog-boldogtalan ki is próbálhatott.
A Mégane RS a 2. nap végére olajat csorgatott kifelé a kipufogóján... :shock:
A GT-86 szerintetek? (Segítek: Semmi...)

Az értékesítõ srác saját bevallása szerint 2 nap után visszaakasztotta a GT kulcsait a szalonban és visszaült a saját autójába, mondván, "vagy Õ dobja el az autót, vagy az autó Õt". Annyira jó vezetni és kívánja is az ember egyre dinamikusabban kergetni, hogy két gyermekes családapaként kénytelen volt mérlegelni... Ez sokat elárul az autóról IS... :lol:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
kari
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: kari »

bepi81 írta:...Meszlényi autószalonoknak nyílt hétvégéje volt tavaly nyáron itt, Csabán....
bocsi, hogy off, de nem tudsz róla, hogy idén is lesz-e itt csabán? mostmár nem hagynám ki. :)
'03 E12 1.4 VVT-i HB
Válasz küldése