Helyes.engye1 írta:Persze, majd megírom a fejleményeket és remélem, hogy lesz még Corollám
Autó lopás, feltörés, baleset, egyéb szomorúságok
Most rakták fel FB-ra:
Kedves Barátaim! Ezúton búcsúzom KOK-844 forgalmi rendszámú, sötétszürke Toyota Corolla típusú autómtól. Néhány derék állampolgár úgy gondolta, náluk jobb helyen van. Szerintem már egy bontóban darabokra szedték a jószágot, amely mindenhova elvitt minket Luluval, de pár barátom tanácsára megosztom a hírt ezen a fórumon, hátha csoda történik. Ha segíteni akartok, osszátok meg Ti is. Köszönöm: Rita
Nem gondoltam, hogy ennyire kapós típust vettem. Az én ügyemben egyébként rendõrség tájékoztatása szerint minimum 60 nap, amíg lezárják a nyomozást, biztosító csak ezt követõen fog fizetni, ki tudja mennyit. Önrész 10% plusz átírás minimum bukta...
Kedves Barátaim! Ezúton búcsúzom KOK-844 forgalmi rendszámú, sötétszürke Toyota Corolla típusú autómtól. Néhány derék állampolgár úgy gondolta, náluk jobb helyen van. Szerintem már egy bontóban darabokra szedték a jószágot, amely mindenhova elvitt minket Luluval, de pár barátom tanácsára megosztom a hírt ezen a fórumon, hátha csoda történik. Ha segíteni akartok, osszátok meg Ti is. Köszönöm: Rita
Nem gondoltam, hogy ennyire kapós típust vettem. Az én ügyemben egyébként rendõrség tájékoztatása szerint minimum 60 nap, amíg lezárják a nyomozást, biztosító csak ezt követõen fog fizetni, ki tudja mennyit. Önrész 10% plusz átírás minimum bukta...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Beírom ide, hátha valamelyikünk segíteni tud valamit, mondjuk Facebookon láttam éppen.
Elloptak egy fekete színû E15 sedant.
LMB-015
Tel: 20 543 9888
Nyíregyházi az illetõ. A hátsó lökhárító jobb oldalán van egy 5cm magas és 20cm széles horzsolás.
Elloptak egy fekete színû E15 sedant.
LMB-015
Tel: 20 543 9888
Nyíregyházi az illetõ. A hátsó lökhárító jobb oldalán van egy 5cm magas és 20cm széles horzsolás.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sajnálatos hír:
Márton Orsitól kaptam meg a címedet, hátha tudsz nekem segíteni.
Ma hajnalban ellopták a toyotámat.
2006-os toyota corolla hatchback, fekete, bézs belsõvel. Van tetõablaka, ködlámpája, tolatóradarja. 1.4 diesel, úgyhogy hátul a corolla felirat alatt ott van, hogy 1.4D. Meg esetleg annyi ismertetõjele van, hogy a jobb hátsó sarkán van egy csík, mert meghúztam véletlenül. Találtam két képet, egy oktatáson használták, ott lett lefotózva, sajnos nem túl jó minõség...
A rendszámom: KIK-885
TMH-s kolléga, segítsünk neki azzal, hogy nyitva tartjuk a szemünket.
Hátha még nem szedték szét..
Valaki jelentkezik, hogy átküldjem mailben a két képet és ide felrakja? Melóhelyrõl nem tudok adatot feltölteni képmegosztókra.
Márton Orsitól kaptam meg a címedet, hátha tudsz nekem segíteni.
Ma hajnalban ellopták a toyotámat.
2006-os toyota corolla hatchback, fekete, bézs belsõvel. Van tetõablaka, ködlámpája, tolatóradarja. 1.4 diesel, úgyhogy hátul a corolla felirat alatt ott van, hogy 1.4D. Meg esetleg annyi ismertetõjele van, hogy a jobb hátsó sarkán van egy csík, mert meghúztam véletlenül. Találtam két képet, egy oktatáson használták, ott lett lefotózva, sajnos nem túl jó minõség...
A rendszámom: KIK-885
TMH-s kolléga, segítsünk neki azzal, hogy nyitva tartjuk a szemünket.
Hátha még nem szedték szét..
Valaki jelentkezik, hogy átküldjem mailben a két képet és ide felrakja? Melóhelyrõl nem tudok adatot feltölteni képmegosztókra.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszi, ment
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
21-én vasárnap túrázni voltunk a Bakonyban, az idõ szép volt, a táj gyönyörû. Hazafelé tartva Székesfehérváron a 81-es útról a 7-es fõútra felhajtó átkötõ úton, mielõtt a 7-esre felhajtunk van egy STOP tábla, aminél megálltam. Balról jött 3 autó, tehát okom is volt megállni, nem csak a KRESZ kötelezõ elõírását tartottam be. A helyzetet egy mögöttem jövõ Opel Corsa másként értékelte. Ahogy hajtott fel az átkötõn folyamatosan balra nézett (elõre nem), látta hogy jön 3 autó, de úgy gondolta, hogy nagy gázzal kifér eléjük. Hát én útját álltam... Eredmény képekben:



A fotókon nem tûnik olyan durvának mint valóságban. A hátsó lökhárító kuka, bal hátsó lámpa betört és az egész lámpatest kitört, kifordult a helyérõl (ez a fotókon nem látszik), a csomagtérajtó benyomódott és felpúposodott (felnyitni nem lehet, az ablak feszül benne mint a gitárhúr), a bal hátsó kerékjárati ívben a mûanyag dob elrepedt, és ami a legdurvább, hogy a lökhárító mögött a karosszéria (ha jól tudom hátfal a neve) bedurrant, beszakadt. Még a lökhárító, lámpa, csomiajtó, mûanyag dob cserélhetõk, de a hátfalat vágni, kalapálni, hegeszteni kell, majd színre fújni, ami nem lesz könnyû munka.
A Corsa vezetõje elismerte a felelõsségét, érvényes felelõsség biztosítása van, baleseti bejelentõt kitöltöttük, rendõrt hívtam a helyszínre (aki elmondta hogy ha a vétkes elismeri a felelõsségét, akkor nekik nem is kell kijönniük, intézkedniük, elég a baleseti bejelentõt kitöltenünk, de én ragaszkodtam hozzá, hogy jöjjenek és vegyenek fel jegyzõkönyvet). Mindent megcsináltunk, mindent kitöltöttünk úgy ahogy kell, szóval most jön majd a kárrendezés és a javítás. Van olyan biztosító, amelyik megmondja, hogy kivel lehet a javíttatást elvégeztetni, de van olyan is, akihez csak a számlát kell bevinni (sajnos ez a ritkább). Szóval az utóbbi esetén keresek olyan karosszéria lakatost, aki nem mellékesen számlát tud adni, de fõleg lelkiismeretesen, alaposan, precízen dolgozik, tehát nyugodt szívvel rá lehet bízni a Corollát. Azt sem szeretném, hogy alja utángyártott alkatrészek kerüljenek bele, tehát Toyota márkaszervízben ilyenkor mennyire lehet bízni, vagy mennyire érdemes hozzájuk fordulni (ha lehet egyáltalán)?
Légyszi segítsetek (ha tudtok)! Nem kicsit aggódom



A fotókon nem tûnik olyan durvának mint valóságban. A hátsó lökhárító kuka, bal hátsó lámpa betört és az egész lámpatest kitört, kifordult a helyérõl (ez a fotókon nem látszik), a csomagtérajtó benyomódott és felpúposodott (felnyitni nem lehet, az ablak feszül benne mint a gitárhúr), a bal hátsó kerékjárati ívben a mûanyag dob elrepedt, és ami a legdurvább, hogy a lökhárító mögött a karosszéria (ha jól tudom hátfal a neve) bedurrant, beszakadt. Még a lökhárító, lámpa, csomiajtó, mûanyag dob cserélhetõk, de a hátfalat vágni, kalapálni, hegeszteni kell, majd színre fújni, ami nem lesz könnyû munka.
A Corsa vezetõje elismerte a felelõsségét, érvényes felelõsség biztosítása van, baleseti bejelentõt kitöltöttük, rendõrt hívtam a helyszínre (aki elmondta hogy ha a vétkes elismeri a felelõsségét, akkor nekik nem is kell kijönniük, intézkedniük, elég a baleseti bejelentõt kitöltenünk, de én ragaszkodtam hozzá, hogy jöjjenek és vegyenek fel jegyzõkönyvet). Mindent megcsináltunk, mindent kitöltöttünk úgy ahogy kell, szóval most jön majd a kárrendezés és a javítás. Van olyan biztosító, amelyik megmondja, hogy kivel lehet a javíttatást elvégeztetni, de van olyan is, akihez csak a számlát kell bevinni (sajnos ez a ritkább). Szóval az utóbbi esetén keresek olyan karosszéria lakatost, aki nem mellékesen számlát tud adni, de fõleg lelkiismeretesen, alaposan, precízen dolgozik, tehát nyugodt szívvel rá lehet bízni a Corollát. Azt sem szeretném, hogy alja utángyártott alkatrészek kerüljenek bele, tehát Toyota márkaszervízben ilyenkor mennyire lehet bízni, vagy mennyire érdemes hozzájuk fordulni (ha lehet egyáltalán)?
Légyszi segítsetek (ha tudtok)! Nem kicsit aggódom
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Szerintem legelõször azon aggódj, hogy nehogy GTK-nak nyílvánítsák az esetet, és hosszádb@sszonak valami minimális pénzt.
Nem szívesen írok le ilyet, de a kárszakértõt némi Szent Istváni segítséggel próbáld meg meggyõzni a gépjármû rendkívüli megkíméltségébõl és felszereltségébõl fakadó magas értékérõl, ez által nagyobb javítási összeget kialkudva. If you know what I mean.
Ha ez megvan, akkor pedig mindenképp hivatalos bontók. Azon adnak számlát az alkatrészekre, ha kérsz, tehát el tudsz számolni bontott gyári alaktrészt a javításhoz. Ha más nem, akkor a javítást végzõ cégen keresztül, de az végülis mindegy.
Szerk: valaki a fenti képet moderálja kisebbre please, mert kifolyik a szemem az állandó görgetéstõl! Köszi!
Nem szívesen írok le ilyet, de a kárszakértõt némi Szent Istváni segítséggel próbáld meg meggyõzni a gépjármû rendkívüli megkíméltségébõl és felszereltségébõl fakadó magas értékérõl, ez által nagyobb javítási összeget kialkudva. If you know what I mean.
Ha ez megvan, akkor pedig mindenképp hivatalos bontók. Azon adnak számlát az alkatrészekre, ha kérsz, tehát el tudsz számolni bontott gyári alaktrészt a javításhoz. Ha más nem, akkor a javítást végzõ cégen keresztül, de az végülis mindegy.
Szerk: valaki a fenti képet moderálja kisebbre please, mert kifolyik a szemem az állandó görgetéstõl! Köszi!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elõször is részvétem. Sajnálom, hisz tudom, hogy nagyon gondos és igényes tulaj vagy.
A rendõrt felesleges volt kihívni tényleg. Amikor én kártérítésért ugráltam rendõrségi jegyzõkönyvel és hivatalos fotóval, semmit sem ért. Ha pedig a szervnek meg kell jelennie a terepen, akkor pedig kötelezõ nekik eljárást indítaniuk az ügyben attól függetlenül, hogy elismerik-e a felelõsséget vagy sem. Valószínüleg ebbõl a Corsas-nak még kiadása lesz.
A baleseti bejelentõ hátuljára rá van írva, hogy ez nem jelent teljes mértékben felelõsségválallalást és nem ez alapján történik meg a biztosítói kárrendezés. (nem is értem)
FONTOS. Neked is és neki is a saját biztosítójánál be kell jelenteni, hogy káresemény történt, amit elég telefonon is megtenni.
Ha gondolod írok szépeket és jókat, bíztató szavakat, csak szólj.
Ha a valódi véleményemre vagy kíváncsi, akkor olvashatod az alábbiakban, csak nem túl pozitív.
Biztosító szemével:
Az autód egy öreg sz@r... Nem felszerelt, kiskategóriás, piros, õskövület...
Ha jól tudom Eurotax áruk nincs, vagyis csak becsült.
Ne a javításon gondolkodj, hanem ahogy Montoya is mondta, imádkozz, hogy ne GTK-nak nyilvánítsák. Sajnos nagyon könnyen megtörténhet, mivel tudják, hogy Toyota, tehát egy lökhárító is hozzá 50-60 ezer Ft minimum, az autó piaci értéke viszont kb 150 ezer Ft. Ha nincs szerencséd azt mondják nem éri meg javítani és kapsz 50-120 ezer Ft-ot.
Mit tehetsz?
Ha jön ki a kárfelmérõ lemosod, hogy tündököljön. Ha még nem nagyon volt törve, mutogatod, hogy méregessen rá az elemekre és hogy nagyon szereted, nagyon megkímélt autó és csak nagyon ritkán használtátok. Hangsúlyozhatod a klubot, mindegy, hogy nem hivatalos, emlegesd a gyári, frissen felújított alufelnit, a központit, ha van és bármilyen nevetségesnek tûnõ extrát is. (Esetleg új gumi, ha vannak friss szervíz számlák, azt is) Mond meg, hogy nagyon szereted az autót és megõrülnél, ha nem használhatnád többet egy ilyen elõre nem nézõ idióta miatt. Mond meg, hogy gyerekkori vágyad volt, hisz születésed után a családban ilyen volt és azóta szeretnél egyet stb... Ha van Brosurád azt is villogtasd, hogy lássa tényleg mennyire fanatik vagy. Esetleg kinyomtatott klubtalis képek, ahol ott van a tied is a sorban. Ha egy pici emberség van benne, ezzel esetleg meg tudod lágyítani a szívét és ha van valamennyi mérlegelési lehetõsége, akkor talán javításra írja meg a papírját. Van a Montoya féle módszer is, de jó emberismerõnek kell lenned és nagyon óvatosan vele...
Sajnos, ha logikusan gondolkozunk a biztosító szempontjából egyáltalán nem éri meg javítani az autót, hiszen ahogy te is írtad elviszed márkaszervízbe, simán otthagysz akár 5-700 ezer Ft-ot is!!, ha meg GTK, akkor kiszúrják a szemedet 70 ezer Ft-al és csókolom.
Ha rosszul sül el. Akkor viszont nem kell már "Áfá-s számlás" helyre menned. Szerintem egy bontott gyári hátfal és csomiajtó alap. Gyári újra rá se kérdezz... Lakatolás ügyben TRD-t tudom ajánlani, kérdés elvállalja-e.
Szó mi szó, takarítsd ki a kocsit, ápold le a mûszerfalat, akár waxold le a fényezést és rakd be egy garázsba, amíg nem jön a kárfelmérõ. Addig pedig a legrosszabbra számítva kezdj el gyûjtögetni. Felmerül az emberben ilyenkor, hogy sz@rok az egészbe és eladom az alkatrészeit, illetve beadom vasba, de szerintem ne tedd. Tisztába vagy ennek a kocsinak, fõleg az 1C elõnyeivel. Szerintem a javítás barátok közt 200 alatt megúszható.
Kitartás
A rendõrt felesleges volt kihívni tényleg. Amikor én kártérítésért ugráltam rendõrségi jegyzõkönyvel és hivatalos fotóval, semmit sem ért. Ha pedig a szervnek meg kell jelennie a terepen, akkor pedig kötelezõ nekik eljárást indítaniuk az ügyben attól függetlenül, hogy elismerik-e a felelõsséget vagy sem. Valószínüleg ebbõl a Corsas-nak még kiadása lesz.
A baleseti bejelentõ hátuljára rá van írva, hogy ez nem jelent teljes mértékben felelõsségválallalást és nem ez alapján történik meg a biztosítói kárrendezés. (nem is értem)
FONTOS. Neked is és neki is a saját biztosítójánál be kell jelenteni, hogy káresemény történt, amit elég telefonon is megtenni.
Ha gondolod írok szépeket és jókat, bíztató szavakat, csak szólj.
Ha a valódi véleményemre vagy kíváncsi, akkor olvashatod az alábbiakban, csak nem túl pozitív.
Biztosító szemével:
Az autód egy öreg sz@r... Nem felszerelt, kiskategóriás, piros, õskövület...
Ha jól tudom Eurotax áruk nincs, vagyis csak becsült.
Ne a javításon gondolkodj, hanem ahogy Montoya is mondta, imádkozz, hogy ne GTK-nak nyilvánítsák. Sajnos nagyon könnyen megtörténhet, mivel tudják, hogy Toyota, tehát egy lökhárító is hozzá 50-60 ezer Ft minimum, az autó piaci értéke viszont kb 150 ezer Ft. Ha nincs szerencséd azt mondják nem éri meg javítani és kapsz 50-120 ezer Ft-ot.
Mit tehetsz?
Ha jön ki a kárfelmérõ lemosod, hogy tündököljön. Ha még nem nagyon volt törve, mutogatod, hogy méregessen rá az elemekre és hogy nagyon szereted, nagyon megkímélt autó és csak nagyon ritkán használtátok. Hangsúlyozhatod a klubot, mindegy, hogy nem hivatalos, emlegesd a gyári, frissen felújított alufelnit, a központit, ha van és bármilyen nevetségesnek tûnõ extrát is. (Esetleg új gumi, ha vannak friss szervíz számlák, azt is) Mond meg, hogy nagyon szereted az autót és megõrülnél, ha nem használhatnád többet egy ilyen elõre nem nézõ idióta miatt. Mond meg, hogy gyerekkori vágyad volt, hisz születésed után a családban ilyen volt és azóta szeretnél egyet stb... Ha van Brosurád azt is villogtasd, hogy lássa tényleg mennyire fanatik vagy. Esetleg kinyomtatott klubtalis képek, ahol ott van a tied is a sorban. Ha egy pici emberség van benne, ezzel esetleg meg tudod lágyítani a szívét és ha van valamennyi mérlegelési lehetõsége, akkor talán javításra írja meg a papírját. Van a Montoya féle módszer is, de jó emberismerõnek kell lenned és nagyon óvatosan vele...
Sajnos, ha logikusan gondolkozunk a biztosító szempontjából egyáltalán nem éri meg javítani az autót, hiszen ahogy te is írtad elviszed márkaszervízbe, simán otthagysz akár 5-700 ezer Ft-ot is!!, ha meg GTK, akkor kiszúrják a szemedet 70 ezer Ft-al és csókolom.
Ha rosszul sül el. Akkor viszont nem kell már "Áfá-s számlás" helyre menned. Szerintem egy bontott gyári hátfal és csomiajtó alap. Gyári újra rá se kérdezz... Lakatolás ügyben TRD-t tudom ajánlani, kérdés elvállalja-e.
Szó mi szó, takarítsd ki a kocsit, ápold le a mûszerfalat, akár waxold le a fényezést és rakd be egy garázsba, amíg nem jön a kárfelmérõ. Addig pedig a legrosszabbra számítva kezdj el gyûjtögetni. Felmerül az emberben ilyenkor, hogy sz@rok az egészbe és eladom az alkatrészeit, illetve beadom vasba, de szerintem ne tedd. Tisztába vagy ennek a kocsinak, fõleg az 1C elõnyeivel. Szerintem a javítás barátok közt 200 alatt megúszható.
Kitartás
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Erteknoveles celjabol akar kolcsonbe kapott 4 alufelnit uj gumival (most ugy is sokan leveszik a nyari gumit, es rakjak fel a telit) erdemes lehet felrakni, noveli az erteket, es jobban is mutat ugy az auto.
A karszakerto nem hiszem, hogy kerne a helyszini fotokat, ha mar a masik fel elismerte a felelosseget.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Nagyon köszi az infókat! Kiskõrösön találtam karosszériást (ismerõs ajánlotta tapasztalatból) majd még elválik, hogy õ lesz-e. A bontása, vasba adása meg sem fordult a fejemben. Ha kell júniusig busszal, bringával vagy gyalog járok, de javíttatni fogom. A mosás, kitakarítás jó ötlet, erre nem is gondoltam! Valóban szebbik felét mutatja úgy. Holnap megyek bejelenteni. K&H Biztosító Zrt-nél van a biztosítása, és nekem is a K&H-nál van számlám, meg megtakarításom. Többször fel is hívnak, hogy milyen kiemelt ügyfelük vagyok, és milyen kimagasló ajánlatokat szeretnének tenni... Remélem ebben az ügyben is kiemelt ügyfelük leszek!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Jorn írta:Bocs, de nem találtam jobb topikot...
Egy ismerõsöm ismerõsének stb. ellopták a békalámpás E11-ét, ibolyakék, rendszám GPP-881.
Fotó és kontakt:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.




