Oldal: 2 / 10
Elküldve: 2013 márc. 24, 01:02 am
Szerző: gyiik
Kevésbé érdekel, hogy beljebb lenne a kerék, mint ahogy nagyon jól kinéz. Mivel valóban sokat használnám az autót normál körülmények közt (szar utak), zavarna; ha nagyban eltér a futófelület középvonala a gyáritól. Mérnöki gondolkdást alapul véve jobban terhelõdnek bizonyos alkatrészek, ha kilóg a kerék a kocsi alól. Na ezt kerülném el

Kóvályogtam az elõzõ autómmal egész ameddig ki nem derült, hogy marhára nem rávaló (lemez)felnik vannak rajta. Gyárira csere után azonos gumikkal részben javult az egyenesfutás, úttartás.
Sokan, hozzáértõ gumisok is próbáltak rábeszélni, hogy bátran játsszak az ET-vel, de nagyon szkeptikus vagyok. Ez egy "hit" részemrõl

hiszek a gyári mérnököknek.
Elküldve: 2013 márc. 24, 10:43 am
Szerző: TRD
Az egyenes futásod biztos,h jobb,mert a kisebb ET-nél jobban észreveszi az út egyenletlenségeit az autó,de hogy úttartásod sokkal rosszabb,pláne kanyrban, az is biztos...

Elküldve: 2013 márc. 27, 06:01 pm
Szerző: Pacsker
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... mation-ect
Egy jó oldal, hogy különbözõ szélességû felniken hogy áll a 195-ös gumi.
Elküldve: 2013 márc. 27, 08:08 pm
Szerző: Birka
8 coll felett szerintem bután mutat.
Elküldve: 2013 ápr. 07, 04:13 pm
Szerző: gyiik
Két típusú felni között vagyok döntésképtelen

A profilképemen szereplõ E10 sedan autóra lenne, szerintetek melyik állna jobban?
(persze, végül fel kéne próbálnom mindkét fajtát, hogy élõben mit mutat)
1:

. 2:

Elküldve: 2013 ápr. 07, 04:43 pm
Szerző: toytomi
Az elsõ szerintem jobban mutatna.
A második az inkább VW szerû.
Elküldve: 2013 ápr. 07, 07:27 pm
Szerző: Pacsker
Egyetértek. Lassan már megérne egy saját projektet.
Egyébként ezek méretben a gyári paraméterekkel egyeznek meg?
Elküldve: 2013 ápr. 07, 07:48 pm
Szerző: Bubi
A vw-s nekem jobban bejön (nem corollán) de az tuti valami csúnyán kevés ET-s. Nem biztos, hogy jó.
Elküldve: 2013 ápr. 07, 07:59 pm
Szerző: Pacsker
ATS Classic. Szerintem túl sok van belõle az utakon és kicsit jellegtelen...
Elküldve: 2013 ápr. 07, 08:03 pm
Szerző: TRD
Olyan ,mint egy polírozott lada lemezfelni...

Bár láttam belõle széles peremû ATS is. Az azért nem volt rossz..

Elküldve: 2013 ápr. 29, 02:16 pm
Szerző: Pa7r1k
Sziasztok
Megint segítségeteket kérném

a corollára szeretnék felnit rakni... nos ebben kérnék segítséget, megnéztem paramétereket de nem vagyok biztos magamban:/ szóval valaki megírhatná hogy milyen is jó az én szépségemre pontosabb méretben. szerintem maradok a 14 coll nál de lehet 15 ös kerülne fel ez kiderül még

válaszotokat elõre is köszi

Elküldve: 2013 ápr. 29, 05:24 pm
Szerző: MDaemon
A gyári felninek ilyen paraméterei vannak:
R14, 5,5" széles, ET39 vagy ET45, középfurat: 54,1 mm
Erre való a 165/70R14, 175/65R14 és a 185/65R14 gumiméret.
A 15" felni paramétereit nem tudom, ahhoz a 195/55R14 méretet írja a könyv váltóméretként.
A tapasztaltabbak majd leírják, hogy 15" (esetleg 16") méretbõl milyen paraméterû felnik mennek fel.

Elküldve: 2013 ápr. 29, 05:30 pm
Szerző: Pa7r1k
Értem hát nagyon szépen köszönöm

akkor úgy néz ki jól olvastam le. hála égnek.
Elküldve: 2013 aug. 05, 08:07 pm
Szerző: Taki
Valahol láttam már, de gontoltam illik ebbe a topicba is.
Tudom nem a méretekkel foglalkozik, de jó elõre megnézni, hogy melyik stílusú felni, hogy áll az autón.
[web]
http://www.casa-marques.com/index.php?c ... f=20#carro[/web]
Elküldve: 2013 aug. 24, 09:20 am
Szerző: Slampixxx