Oldal: 2 / 3

Elküldve: 2012 márc. 13, 10:31 am
Szerző: Aaron85
Érdekes pályának tûnt a felvételek alapján. Bevallom õszintén kicsit féltem is tõle, hogy baj lehet a bukkanók miatt, viszont az elsõ körnél bebizonyosodott, hogy ez a kedvenc pályám lesz... :D Nagyon jó ez a hullámvasút feeling.. :) Szerintem amúgy nagyjából hasonlóan biztonságos, mint a Hungaroring, leszámítva azt hogy itt kavicságy van ami az utcai autóknál nem túl elõnyös... 4 etap alatt sikerült 1 litert bekajálni a motornak, igaz 4 egyenes van ahol 180 közelében mész.Az is igaz, hogy nem nagyon volt hûtõ köröm csak mindig a végén, kapott rendesen. Itt azért ahogy észrevettük, jobban kijön a motorerõ... 2:52.9 sikerült így elsõre, ami slickkel kb 2:48 lett volna, majd legközelebb kiderül, hogy mennyit tudok javulni... Kicsúszásom nem volt, próbáltam vigyázni az autóra, nem szerettem volna autómentõvel hazamenni...
Szóval aki tervezi hogy legközelebb megy a pályán is annak csak ajánlani tudom, nagyon normálisan volt ilyen kezdõ oktatás mindenkinek, hogy mire kell figyelni a balesetek elkerülése véget.

Elküldve: 2012 márc. 13, 11:03 am
Szerző: Pacsker
Mindenképpen kipróbálnám, hogy ne csak a Ringrõl legyen tapasztalatom. Attól tartok a következõ napra nagyon sokan fognak jelentkezni, de próbálok résen lenni.
Szívem szerint E7-el mennék, de abba sokat kellene ölni anyagilag. Az E9-be meg már annyi plusz súlyt raktam, hogy értelmetlen lenne. A Starlet meg tuti nem készülne el addig. Meglátjuk...

Elküldve: 2012 márc. 13, 11:09 am
Szerző: Pacsker

Elküldve: 2012 márc. 13, 11:12 am
Szerző: Pacsker
Tomaj fotós táskáján nem szúrta ki senki az OEM Corolla feliratot? :lol:
Szép...

Elküldve: 2012 márc. 13, 12:19 pm
Szerző: Bubi
Ez egy jó kezdeményezés volt. Kellemes szájíz egy nemzetközi eseményrõl.
Bár elérhetetlen távolságba került az, hogy ismét pályára tudjak menni, mindnekit arra bíztatok, hogy jöjjön és próbálja ki! Legyen az egy gyári új, vagy egy jó állapotú használt autó. Jó futómû, gumik, motor és fékek esetén már csak az a nagyjából 30 ezer forintak megfelelõ összeg, kesztyü és bukó kell. Ennyi! Hajrá! :wink:

Elküldve: 2012 márc. 13, 06:27 pm
Szerző: Pacsker
Most nézem, hogy borzasztóan lebutítja a képeket a picasa, ahogy átméretezi, tömöríti :(
Ha kell valakinek eredeti méretben valamelyik, küldöm.

Elküldve: 2012 márc. 13, 10:05 pm
Szerző: Bohi
Nekem tetszett, megérte elmenni! Kicsit több és komolyabb autókat vártam, de ugye ez volt az elsõ ilyen jellegû megmozdulás. A képek jók lettek!
Az a kis eldugott rész tele a régi kocsikkal brutál volt!

Elküldve: 2012 márc. 13, 10:14 pm
Szerző: Aaron85
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.

Elküldve: 2012 márc. 14, 12:39 am
Szerző: Bohi
Jó videók. A pálya így belsõkamerás felvételekbõl mégjobban tetszik! :lol:

Találtam még érdekes videókat a slovakia-ring "ugratók"-ról:

pl ez
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.

Elküldve: 2012 márc. 14, 08:34 am
Szerző: Pacsker
Láttam már az Alfa GT4-es videókon is a sok féknyomot, plusz ott is érdekesnek tûnt.
Félelmetes ezekkel a GT3-as gépekkel. Elhiszem, hogy vagy el kéne venni a gázt, vagy állítani a szárnyakon, de akkor is gáz. Ilyenkor nem kérdõjelezik meg a pálya Licence-ét? Vagy ettõl pont izgibb? Gondolom szeretik a sofõrök.. :?
Netán meg kell szokni mostantól, hogy nem csak kanyarok elõtt kell fékezni?

Elküldve: 2012 márc. 14, 09:27 am
Szerző: Pacsker
Belsõ videókból egyébként tényleg elég vonzónak tûnik. Fékeket, gumikat mennyire ette Aaron?

Elküldve: 2012 márc. 14, 12:19 pm
Szerző: Aaron85
Pacsker írta:Belsõ videókból egyébként tényleg elég vonzónak tûnik. Fékeket, gumikat mennyire ette Aaron?
Hát a gumit már úgyis idén el akarom használni, annak lenyalta a szélét, de nem is csoda ahogy használtam... a 330-as féknek ez a nyílt nap meg se kottyant, alig kopott valamit a betét...

Elküldve: 2012 márc. 14, 12:35 pm
Szerző: Pacsker
Minek a féke lett felfaragva?
Hátul maradt a gyári TS? Az se kopott el?

Elküldve: 2012 márc. 14, 01:50 pm
Szerző: Aaron85
Pacsker írta:Minek a féke lett felfaragva?
Hátul maradt a gyári TS? Az se kopott el?
Mozso féle K-sport fék van nekem is,8 dugattyús. Csak fel kellett tenni és kész, nem kellett semmit sem faragni rajta...
csak neki 286-os a tárcsája míg nekem 330-as...
Hátuljában japanparts betét van, még sohasem melegedett túl...Éppen ezért nem szívesen raknék bele melegitõs betéteteket hátra... Nagyon sokat nyerek ezzel a féktávon pl a Hungaroringen... Akárkit vittem eddig mindenki meglepõdött mekkorát fog...

Elküldve: 2012 márc. 14, 04:36 pm
Szerző: Tomaj
Na végre én is megvagyok a szögek - színek kiegyenesítésével, szóval tessék nézelõdni. Nem sok, asszem 30 kép, de igyekeztem csak a legjobbakat feltenni. Van amelyik már benne van abban a galériában ami Matyival közös, de ez talán nem nagy baj. akkor tessék: https://picasaweb.google.com/1018227710 ... 4yclOjdjQE