Oldal: 2 / 8
Elküldve: 2011 dec. 01, 11:35 pm
Szerző: montoya
Így is lehet.

Elküldve: 2011 dec. 02, 01:37 am
Szerző: Bohi
montoya írta:Így is lehet.

Nem rossz és le a kalappal, grat Sanyinak!
Bár ez az egyenesben kihuzatjuk 1-2-3 nem az én mûfajom. Jó az ha vannak kanyarok is...

Ott több múlik a pilótán sztem.
De az azért siralmas, hogy egy King of Europe gyõztes kb benzinpénzére elegendõ összeget kap vissza nem?
Elküldve: 2011 dec. 07, 01:25 am
Szerző: Bohi
Haverom fotózta a napkoban és vitték is vele. Azt mondja celica, de írtam neki, hogy írjon még róla valamit...
Még annyit írt, hogy elég jól megy és 100felet bajban lenne ellene az övével. Na most tudni kell, hogy egy Audi 90 Quattro 5 henger 2,3 20V Turbo (400 Le körülire húzva és 12,4@178 1/4 mile...) Akkor lehet tényleg jót mehet a kis 4AGE!!! De melyik celica lehet, amiben 4age volt és elöl hajt? st16?

Elküldve: 2011 dec. 07, 09:19 am
Szerző: Pacsker
Azaz!
volt korábbiban is, de az hosszába lenne. Úgyhogy ez:

Elküldve: 2011 dec. 07, 01:22 pm
Szerző: Bohi
Na még ennyit tudtam meg, hogy:
Állítólag vmi 1,8-as blokk, kovácsolt karok, dugók, Hacsi hengerfej, valami turbonetics csiga, 1000-es befecsik, Vems Ecu, csõleömlõ, 70-os rendszer, nagycooler, tial bov, stb... Nem tudom milyen újabb celica blokkra lehet rárakni a 4age hengerfejet, sztem simán egy felfúrt 4age lehet, nem? Amúgy megkaptam a tulaj lelérhetõségét is, ha vkit érdekel szóljon! Szívesen beülnék az anyósra egy körre!

Elküldve: 2011 dec. 07, 02:29 pm
Szerző: Pacsker
7AFE blokk.
Megpillantani érdekelne! Hova valósi? Ha hazajössz keressük fel!
Elküldve: 2011 dec. 07, 02:29 pm
Szerző: Taki
7A-GTE

Elküldve: 2011 dec. 07, 02:31 pm
Szerző: Pacsker
Az. Keress rá a neten. Van sok átépítés
Elküldve: 2011 dec. 07, 02:42 pm
Szerző: Taki
Tudom. Már nézegettem. BT fejjel akár 500HP-ig!!!
Elküldve: 2011 dec. 07, 02:54 pm
Szerző: Bohi
Nahát érdekes, mert egy amerikai kereklámpás celicában van, az meg az st205!!!

(láttam róla videót)
Kulinpapa programozta és Kápmegyeren van egy mûhely, ahol eléggé benne vannak a témában (Dexter). Haverom pont ott volt, mert vitte a kocsiját programozni és ott ragadt...

Azt mondja vmi öszvér motor, csak a hengerfeje 4age. Már én is kíváncsi vagyok, de sztem is 7age. Benne vagyok, majd felkereshetjük!
Mentek vele és azt mondta brutál, 3ban is végig elforog!

Elküldve: 2011 dec. 07, 11:02 pm
Szerző: XJS
st202 1.8 volt 7AFE, kapott GE hengerfejet, csigat, ezt meg azt. Sok eve epiti a srac, respect a kitartasanak. Dorogi asszem, perftuningon Sarell neven ir.
Elküldve: 2011 dec. 09, 07:04 pm
Szerző: Bubi
http://www.f1hirek.hu/f1/20111209-f1-te ... torja.html
"Az üzemanyag maximális átfolyási sebességét csak 10 500-as percenkénti fordulatszám fölött érjük el, a legnagyobb fordulatszám 15 000 lesz" - mondta. "Mivel mind a hat leömlõ egy közös turbófeltöltõhöz vezet majd, az egyetlen kipufogónak a hat henger és a 15 ezres fordulatszám mellett nagyon szép lesz a hangja."

Elküldve: 2011 dec. 10, 05:45 pm
Szerző: mozso
Csak most lattam ezt a topikot (meg most volt idom okt 13 ota). A 4A-FE is hajlamos a horonytoresre meg szivo allapotaban is? Golyos, pici turboval lehet elerni amit szeretnel, de ezek dragak. Az olajat siman erdemes az olajszuro ala rakott adapterrol hozni ez nem is draga es bevalt. Milyen motorvezerlest tervezel? Szerintem XJS sokkal jobban tudja mit bir el a 4A-FE mechanikailag.
Elküldve: 2011 dec. 10, 06:15 pm
Szerző: montoya
Srácok, pusztán érdeklõdés jellegû kérdés, a kompresszort miért vetitek el ennyire? Elvben egyszerûbb és olcsóbb, az tény, hogy nem lehet vele akkorát nyerni, mint turbóval, de az ár/érték aránya még így is nagyon csalogató. Toyota is alkalmazta több motorjában, pl ugye a 4A-GZE, a 2ZZ-re is ráfaragták a Lotusban, a Lexus IS200-nak is volt kompresszoros verziója, tehát valószínûleg nem egy elvetélt dolog.
Elküldve: 2011 dec. 10, 08:42 pm
Szerző: Bohi
Sztem nem veti el mindenki! Kinek mi... Mind a kettõnek meg van a maga elõnye és hátránya is. Én egyetértek veled, én pl egy utcaiba pl az enyémbe lehet inkább gze-t raknék. 99,9%-ban utcán megyek vele!

Én kifejezetten szeretem, hogy van benne erõ alul is. (bár nem tudom honnan, de király

)
Sztem is kicsit többe állna meg a turbo, de itt sokan a kihívást látják benne, amit megint csak meg lehet érteni!
De sztem mozso tudja a legjobban mennyi meló van egy turbóval és milyen vastag pénztárca kell hozzá...
A lényeg, hogy mind a kettõ király!
