Oldal: 2 / 3

Elküldve: 2011 jan. 21, 12:38 pm
Szerző: gumiszu
Injektor.hu

Na ide semmit ne vigyetek. A tulaj egy arrogáns p.cs.
Én 2 éve vittem el a kocsim, hogy nézze át rendessen (a teljes mûszeres átvizsgálást kértem, jegyzõkönyvvel)
othagytam, majd mikor visszaértem, azt mondta, hogy minden ok kivéve a lambda.
Ok, akkor az csere, és kérem a vizsgálatrõl a jegyzõkönyvet:
végnyomás, veszteség, kompresszio ilyesmi.. erre közölte, hogy nem írták le, de minden ok... és én nem kértem papírt...
magyarúl nem csinált semmirt csak le akart húzni. a kompresszióra a hengereknél 12,5 öt mondott....

rakott bele egy OPEL(!!)be lambda szondát, amitõl olyan fogyasztást produkált a kocsi mint még soha.... visszavittem, hogy nem jó a lambda szonda, de a pénzt nem adta vissza...

Kerülendõ ez a fószer..

Elküldve: 2011 jan. 21, 04:48 pm
Szerző: Pacsker
Köszönjük a felhívást! hasznos!

Elküldve: 2012 jan. 06, 07:00 pm
Szerző: Vajk
Sziasztok!

Nekem is megtorpanással kapcsolatos problémám van 4age motorral (ae92 bigport), hátha van valakinek ötlete.
A tünet: Nagyobb sebességnél magasabb fordulaton ledadog az autó... szinte 120-130nál többet nem is lehet menni vele. Mintha ott nem kapna elég naftát, de elég egyenetlenül szabálytalanul kezd dadogni. Kissebb sebességnél is elõfordul néha, terhelés alatt, hogy elõjön, viszont alapbó jól gyorsul, 1-es, 2-es sebességfokozatban tiltásig is elpörög, nemigen jelentkezik ez a tünet...
Az elõzményekhez hozzá tartozik, hogy 1-2 éve sajnos hengerfejes lett a motor, akkor hasonlóan dadogott a végén, de az a víz miatt, gyári Toyota tömítéssel lett összerakva, azóta ez rendben van. Valamint használgattam ethanollal is, 50-50% al elvolt, próbaképp kapott többet is, nem szerette, üzemanyagszûrõt csak egyszer cseréltem kb 1000 ethanolos km után, de már csak benzinnel járok.
Valakinek bármi tipp? Mit nézzek meg rajta? Gyujtás lehet? Vagy AC?

Elküldve: 2012 jan. 06, 07:05 pm
Szerző: Pacsker
Szerintem lehet szegény üzemanyag ellátás.
1-2-be hamarabb, könnyedebben leforog a motor, de magas fokozatban táplálni kell rendesen. Láttunk már alig szállító AC-t, de lehet az is, hogy az Etanol miatt felszabaduló dzsuva eltömített valamidet.

Az üzemanyag nyomást minden tisztességes autószerelõ mérõmûszerrel le tudja ellenõrizni!

Elküldve: 2012 jan. 06, 07:20 pm
Szerző: Vajk
Hmm... erre én is gyanakodtam...
Sajnos nem ismerek egy autószerelõt sem a környéken akihez szívesen vinném, de majd felkutatok valakit,
gondolom ezt házilag nemigen tudom tesztelni?
köszi a gyors választ

Elküldve: 2012 jan. 06, 07:46 pm
Szerző: Sancy
Este korom sötétben indítsd be a motort, nyissad fel a géptetõt.
Ha fényorgonáznak(szikrázik, áthúz) a gyújtáskábelek, akkor csere.
Fogd meg a fõ gyújtókábelt, és ha világítani kezd ott ahol fogod, cserés.(amikor fogod ne érj a kasztnihoz:)
Nekem ez volt a baja kb 1 hónapja. Cseréltem kábeleket, elosztót, rotort,
Azóta semmi.

Elküldve: 2012 jan. 06, 09:17 pm
Szerző: toytomi
Vajk írta:Hmm... erre én is gyanakodtam...
Sajnos nem ismerek egy autószerelõt sem a környéken akihez szívesen vinném, de majd felkutatok valakit,
gondolom ezt házilag nemigen tudom tesztelni?
köszi a gyors választ
Az üzemanyag szivattyú nyomó ágára kell felszerelni egy nyomásmérõ órát. Ezt egy sima "T" elosztóval meg tudod csinálni. Két megoldás van, az egyik, hogy a tankhoz rakod közvetlenül a szivattyú után. A másik meg az üzemanyag elosztó csõ elé. Persze mindent rögzíts bilinccsel. A nyomásértéket meg ki kell keresni valamilyen szakirodalomból, de szerintem biztos vannak olyanok itt a fórumon, akik ezt meg tudják neked mondani. Meg kell mérni alapjáraton és emelt fordulaton is. Akár azt is megteheted hogyha a tankra szereled, hogy mész az autóval és akkor menet közbe is látod, hogy mit csinál. A leszerelésnél meg csak óvatosan, mert azért ott nyomás van és könnyen össze-vissza spriccelhetsz mindent a benzinnel. :)

Elküldve: 2012 jan. 06, 10:23 pm
Szerző: Bardos6
Ha nem üzemanyag hiba akkor lehet levegõ gond is (T-vis, légtömegmérõ, tps=gázpedálállásérzékelõ ) és még sok minden,de sorra ki lehet õket zárni.

Elküldve: 2012 jan. 06, 10:55 pm
Szerző: Vajk
T-vis rendben, az tuti, a másik kettõt hogy zárhatom ki?

Elküldve: 2012 jan. 06, 11:17 pm
Szerző: Frool
Engem is zavarna ez a meghibásodás, de ha valakinek lesz használható ötlete nyilván beírja. Felesleges ennyiszer elküldened ugyanazt a postot.

Elküldve: 2012 jan. 06, 11:20 pm
Szerző: Vajk
Nem direkt volt, frissítéskor újraküldte, próbálom törölni, de nem engedi mert válasz érkezett rá. :?

Elküldve: 2012 jan. 06, 11:27 pm
Szerző: Biagio
Segítettem a törlésben egy kicsit. :wink:

Elküldve: 2012 jan. 06, 11:49 pm
Szerző: Frool
Próbáltam saját hozzá nem értõ észjárással megfejtést kicsiholni magamból, (közben skubiztam jön e valami megfejtés) ezt félbeszakította az újból elküldött kérdésed. Ne haragudj ha kissé arrogáns voltam.
Szóval: hiba kód? Ha még nem olvastad ki kezd ezzel! Üresben simán jár/felpörög ? AFM/TPS hiba kizárása szvsz otthon csak csere alkatrész beszerelésével oldható meg. Gyertyák? Nem megszokott helyen tankolás? Sebesség mérõd rendesen mûködik? Mûszer egységhez nem nyúltál mostanában? Nehéz a távgyógyítás ha csak önjelölt kuruzsló vagyok :lol: más nem jut most a fejembe.

Elküldve: 2012 jan. 07, 01:13 am
Szerző: Vajk
Teljesen normálisan, jogasan szóltál az ismétlõdésekért. :D
Közben a gyujtókábeleket akartam ellenõrizni Pacsker eljárásával, csak a -6ban, pár nap után nem indít az akksim, ez is végét járja... :roll: Amúgy elhiszem, nem egyszerû a távgyógyítás,csak azért is próbálom itt, mert nincs jó tapasztalatom a helyi szerelõkkel, az egyik pl. a T-vist tette tönkre aztán elsunnyogta, vihettem Kunfehértóra, ott pik-pakk megoldódott. :D

Elküldve: 2012 jan. 07, 08:00 pm
Szerző: Frool
Akkor ne is csinálj semmit amíg nem raksz bele jó akksit. Tapasztaltam már ilyesmit gyenge akku fesz miatt (bár nekem akkor 1/2-ben sem akart rendesen húzni) probléma orvoslásával ez a hiba megszûnt.