Oldal: 2 / 4

Elküldve: 2009 okt. 25, 08:40 pm
Szerző: Bubi
Lackó írta:
bubidisc írta:Matyi!

Köszönöm az elismerõ szavakat. Azért van ott még mit csiszolni.
Hali Bubi !

Látom, nagyon komolyan veszed a témát. Szerintem tipust kéne váltanod,
ahelyett, hogy ezt a szegény családi autót tönkretennéd....:)
Igazad lehet.
Ez egy kompromisszum eredménye. Inkább hobby-t kéne váltanom. Mondjuk köthetnék, hímezhetnék, rajzolhatnék.
:lol:
Egyébként Te milyen típust javasolnál? Mióta kipróbáltam egy MR2-t nem igazán hoz lázba semmi.

Elküldve: 2009 okt. 25, 08:54 pm
Szerző: Attila
egy SW20 az jó lehet kiindulásnak ha már nem családiról beszélünk!
Vagy egy LS400 :) és akkor a család is belefér! abból volt légrugós szóval az jó a családnak :)

Elküldve: 2009 okt. 26, 10:35 am
Szerző: Lackó
bubidisc írta:
Lackó írta:
bubidisc írta:Matyi!

Köszönöm az elismerõ szavakat. Azért van ott még mit csiszolni.
Hali Bubi !

Látom, nagyon komolyan veszed a témát. Szerintem tipust kéne váltanod,
ahelyett, hogy ezt a szegény családi autót tönkretennéd....:)
Igazad lehet.
Ez egy kompromisszum eredménye. Inkább hobby-t kéne váltanom. Mondjuk köthetnék, hímezhetnék, rajzolhatnék.
:lol:
Egyébként Te milyen típust javasolnál? Mióta kipróbáltam egy MR2-t nem igazán hoz lázba semmi.
Hát akkor a kérdés eldõlt....igazából az egy gokart, pályára való. Keress
egy régi, 4A-GE motorost, turbót neki, és kész a tuti gép.

Elküldve: 2009 okt. 26, 10:38 am
Szerző: Attila
beszéltem a szervezõkkel õk sajnos nem csináltak felvételeket! :(
ha valaki tud szerezni rólam képeket videókat az szóljon elõre is köszi!

Elküldve: 2009 okt. 26, 08:06 pm
Szerző: Bubi
Lackó!

Így leírva nem is hangzik olyan bonyolultnak. Már csak némi pénzeszköz, szerelõ és szabadidõ hiányzik.

Elsõként elkezdek gyûjtögetni. :)

Egyébként nem tréfáltam, toyotából suprán kívül csak is MR2-t tudnék elképzelni, és csak régire lenne pénzem ha lenne. :(

Attila!

Tudom, hogy szívó motor de az a 2 liter, 160 ló az rendesen tol. És hihetetlenül szép hangja van. Én is szeretem a feltöltött motorokat de költségesebb fenntartani és szervizelni is azokat.

Elküldve: 2009 okt. 26, 08:09 pm
Szerző: Attila
a kompromisszumra ott van a családi autó :)

Elküldve: 2009 okt. 26, 09:19 pm
Szerző: Lackó
bubidisc írta:Lackó!

Így leírva nem is hangzik olyan bonyolultnak. Már csak némi pénzeszköz, szerelõ és szabadidõ hiányzik.

Elsõként elkezdek gyûjtögetni. :)
Leírva persze nem bonyolult, de nagyon összetett. Viszont, ha egy nem túl
nagy turbóval, és turbónyomással oldod meg a kérdést, akkor szerintem
azt még elbírja a gyári elektronika, és a gyári injektorok is.

Van egy elvakult ismerõsöm, ha gondolod összehozlak vele. 1.6-os Fiat
Ritmo motorból 350 Lóerõt kihozott úgy, hogy egy szezont végig is ment
vele hiba nélkül.

Elküldve: 2009 okt. 26, 09:27 pm
Szerző: Attila
Sprintike most árulja a corolláját az jó alap lehetne a pályázáshoz

Elküldve: 2009 okt. 26, 09:28 pm
Szerző: Lackó
Attila írta:Sprintike most árulja a corolláját az jó alap lehetne a pályázáshoz
Csak nem a Gti-t ?

Elküldve: 2009 okt. 26, 09:32 pm
Szerző: Attila
de...
kinõtték és beteg lett de gyógyítható!

Elküldve: 2009 okt. 27, 12:11 am
Szerző: Bubi
Lackó írta:
bubidisc írta:Lackó!

Így leírva nem is hangzik olyan bonyolultnak. Már csak némi pénzeszköz, szerelõ és szabadidõ hiányzik.

Elsõként elkezdek gyûjtögetni. :)
Leírva persze nem bonyolult, de nagyon összetett. Viszont, ha egy nem túl
nagy turbóval, és turbónyomással oldod meg a kérdést, akkor szerintem
azt még elbírja a gyári elektronika, és a gyári injektorok is.

Van egy elvakult ismerõsöm, ha gondolod összehozlak vele. 1.6-os Fiat
Ritmo motorból 350 Lóerõt kihozott úgy, hogy egy szezont végig is ment
vele hiba nélkül.
Jól hangzik. Bár nekem +20-30LE és +60Nm elég lenne. A "rover"-emre is ráférne ennyi. Csak még ez a kis +LE is 100 -150e Ft lenne minimum. Ezért kezdtem az E11-nél inkább futómû fejlesztéssel. Az többet ér a pályán mint néhány többlet lóerõ.

Tudom, hogy eredetileg nem errõl beszéltünk. Elkalandoztam.
Elõször meg kéne vennem az alapot aztán kitalálni, hogyan tovább. :roll:
Ez nem ma lesz. :(

Elküldve: 2009 okt. 27, 07:01 pm
Szerző: Pacsker
Sprinti 115 lovas 4AGE-je tökéletes lenne neked alapnak! Arra lehet betonfutómûvet, jobbak a fékei, mint a tiednek.
Hajrá! Ráadásul ennyiért megéri!

Örülnék, ha klubban maradna!

Elküldve: 2009 okt. 27, 08:14 pm
Szerző: Attila
Én is ezt mondtam! :)
egy mérges 3 ajtós nem lenne rossz még akkor sem ha csak elsõ kerekes :)

Elküldve: 2009 okt. 29, 11:05 pm
Szerző: Bartender
Pacsker írta:Az idõt elhiszem. Reális lehet, de biztos, hogy ez nem a 0-ról startolós kör és a kinti felvételek gyorsítva vannak. Engem nagyon elszomorítanak ezek az apróságok. Szeretem a vágatlan felvételeket!
Sziasztok!

Az idõ is annyi volt amennyit írnak és a felvételek is azon az 1 álló startos körön készültek (kívül, belül) amit ment vele a Frici. És nem lett felgyorsítva sem.

Itt a belsõ kamerás vágatlanul:

http://www.youtube.com/watch?v=wsULtOf48cs

Sok minden nem látszik a külvilágból, de lehet tudni, hogy a pálya melyik részén jár. :wink:

Elküldve: 2009 okt. 29, 11:44 pm
Szerző: Attila
A elsõ videó jobban tetszett én is elrontottam a kamera beállitást elsõ alkalommal és nekem is kiégett a külvilág! :)