Hi!Zsoltee írta:Sziasztok!
Megejtettem ma egy látogatást autószerelőnél, hogy kicserélje a kormányösszekötőt és a gombfejet egy szép nagy kátyú miatt. Elszomorító dolgokat hallottam tőle a lengéscsillapítóimmal kapcsolatban.
Konkréten a bal első mintha nem is lenne, és a jobb hátsót sem ártana cserélni, de ezeket ugye mind párban kell.
Egy gyors körbetelefonálás után végeztünk egy kis kalkulációt. Az elsőnek darabja 23.000, a hátsónak pedig 27.000Ft/darab az ára.
Kicsit elkeseredtem ezek hallatán, és a segítségeteket szeretné kérni Tőletek! Tudom, hogy fontos ezek cseréje, de valami megoldást keresek amivel ki lehetne húzni egy ideig. Gondoltam arra, hogy az elejét megcsináltatom mindenképpen, arra tudok szorítani pénzt, de a hátsót elnapolnám vagy 2 hónappal. Szerintetek ez jó megoldás lenne?
Illetve még egy kérdés: a szerelő Monroe és Lipp márkájú lengéscsillapítókat nézett nekem. Monroe-ról hallottam már, de a Lipp mond valakinek valamit? Ismeri valaki ezt a márkát? Szerelő azt mondta h valami német cucc.
Bocs a hosszú írásért és előre is köszönöm a segítséget!
Zsoltee
Én idén tavasszal estem át a négy lengéscsillapító cserén.
Sajnos el kell, hogy keserítselek, hogy igen ennyi az ára.
Lehet rablásnak tűnik, de igen igen megéri.
1: Biztonsági okokból. (féktáv, út tartás, ...)
2: a lágy lengéscsillapító koptatja a gumikat
3: nagyobb terhelésnek van kitéve a futómű alkatrészek (pl. gömbfej), mint, ha normál állapotú lenne.
Nagyon fontold meg, mert esetlegesen vészfék vagy húzósabb kanyarnál el is lehet szálni.
Monroe-t nem a legjobb, és drága is.
Nekem Magnum típusú van bent ez Monroe leányvállalata csinálja kóreában és jobban fel vannak keményítve gyárilag, mint társai és nem olyan drága sem.
Jól fontold meg én azt mondom és inkább szánd rá a pénzt ha tudod.
Nem fogod megbánni!





KE11 Sedan 


