Az bosszantó
Esetleg valamikor megpróbálhatjuk egy kevésbé látható helyen, hogy tényleg menthetetlen-e.
Nem próbálkoztatok kártérítést kérni?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
De probalkoztunk. Az erintett autok nagy szama miatt, meg aki ugye Dunakeszire ment abban a 3 hetben megvolt a tulsuly, de csak a polirozast ajanlottak fel nagy nehezen. Ekkor leptem kapcsolatba par hazai vezeto hirportallal. Mivel holnap nem tudsz jonni, majd maskor megmutatom.
A kép csak illusztráció , de igen ennél is lehet állítani a fordulatszámot.
Még 6-7 ezres polírgépekrõl, hogy max üveg polírozásra lehet használni, én erre szoktam, mert nem üt akkorát és nem is érdemes lefojtani a "teljesítményét" sem.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
1997-ben történt, hogy az autóm egy viszonylag ritka árnyalatú, metál sárga színben gördült le a gyártósorról. Na már most, akinek eddig megemlítettem, hogy ez az autó bizony metál, az alaposan meglepõdött, s csak ha közelebbrõl szemügyre vette, állapította meg, hogy valóban. Gyanítom, ez nem csak a sajátos színárnyalatnak, de az eltelt tizenpár évnek is köszönhetõ.
A kérdésem az volna, hogy egy minõségi polírozás mennyit javítana a dolgon - ha bármennyit is -, esetleg milyen egyéb lehetõségeim vannak?
Ahogy emlékszem nincs nagyon bemattulva. Ettõl függetlenül biztosan szemmel látható lenne a különbség. Plusz a tiztítás, vízlepergés... is könnyebb lenne, plusz az UV gyötrés is kevesebb ideig hatna rá. Értelemszerûen több fázisú több pasztás, több szivacsos, gépi, minõségi polírról beszélek, nem lity-löttyrpl, amit felkensz kézzel.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ismerõsöméknek van egy kézi mosója, ott volt egy profi políros srác, vele beszélgettem sokat. Neki az a véleménye, hogy nem árt néhány évente az autókat újrapolírozni, mert maradandóan csillogóbbak, vízlepergetõbbek, koszállóbbak lesznek. Egy 10+ éves autón meg mindenképp ajánlott, mert már a fénye erõsen elmattul.
Sajnos õ azóta elment a mosóból, és fogalmunk sincs merre jár (úgy ment el, hogy egyszercsak már nem jött be dolgozni..), úgyhogy embert ajánlani nem tudok, de egy alapos helykiválasztás után én mindenképp megcsináltatnám a helyedben.
Értelemszerûen nem rak bele több csillogó szemcsét, de alapvetõen lecsiszolja mindenrõl a fáradt réteget.
Most épp gépvásárlásban vagyok.
Esetleg elvállalom tavasszal! (beszerzem az anyagokat, sivacsokat stb)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:Esetleg elvállalom tavasszal! (beszerzem az anyagokat, sivacsokat stb)
Nem hangzik rosszul, megbeszéljük. Esetleg magammal viszem az új felniszerzeményeket, és addig én nekiesek azok megtisztításának, kicsinosításának - szigorú szakmai felügyeleted mellett
Szélvédõt szabad/érdemes polírozni?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sede7 2011 feb. 16, 10:38 pm-kor.
Valami bibi lesz a te karakterkódolási beállításoddal.
Ha szélvédõt akarsz polírozni, akkor én nem vállalom neked. Azt másnál kell.
Egyébként a mûvelet, ha olyan alaposan csinálom, mint a sajátomét, akkor 5-8 óra hossza simán!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Lackó írta:Nem találtam még idevágó témát, tehát nyitottam.
Annak apropóján, hogy tervezek polírgépet venni, és szeretném vele
megcsinálni a saját autót.
Tudom, hogy ez egy nagyon nagy odafigyelést igénylõ feladat.
Érdekelne mindenkinek a véleménye, tapasztalata a témakörben.
Rögtön egy kérdés. Ki mit gondol a 10 ezer Ft körüli hobbi gépekrõl.
Felesleges pénzkidobás, vagy arra jó, hogy néha-néha egy autót meg-
csináljon vele az ember ?
Illetve még egy kérdés. Milyen szereket érdemes/kell/ajánlatos beszerez-
ni ? Tudom....pasztát. ...de milyet/milyeneket ?
évente egyszer szerintem ki lehet bírni kézzel is...ha nem értesz a géphez,az karcolhat is,ami nem jó...nekem ez a véleményem..
én prevent pasztát szoktam használni,és utána turtle wax...a projektem elején van több kép is..az elsõ fagyokig jól tartja a színt,még így tél végén sem rossz,mosás után még van némi fénye..
Most szólok mindkettõtöknek, hogy ingyen nem csinálom meg. Nem a pénzhajhászat, de magamnak is utálom csinálni, mert lelkis vagyok és nem csapom össze
Fárasztó ám! Ha megveszem a polírgépet, úgyis olvassátok és akkor lehet noszogatni
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:Most szólok mindkettõtöknek, hogy ingyen nem csinálom meg. Nem a pénzhajhászat, de magamnak is utálom csinálni, mert lelkis vagyok és nem csapom össze
Fárasztó ám! Ha megveszem a polírgépet, úgyis olvassátok és akkor lehet noszogatni