nekem tetszett esõben is, nem ment el a kedvem sõt! az a fránya féktáv eltalálása a lényeg! én tényleg hosszúnak éreztem, lehet az esõ és a gumi miatt is. No meg én is féltem a saját kocsimat. viszont így is egy kicsit felkóvájgott a gyomrom az anyós ülésenbubidisc írta:De!Pacsker írta:Úgy értettem, hogy nem nyújt akkora örömöt, mint szárazon. Félõ, hogy nem lesz meg a szerelem elsõ látásra
Marci te is azt szeretnéd, hogy egyre több visszajáró legyen, nem?
Bocsi!
Krisz!
Szar esõben kezdeni!
Hungaroring 2010.04.05., avagy az esõs hajsza : )
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Kedvesek vagytok, de tényleg eszembe van, hogy meg akarom tartani az utókornak, vagy a fiamnak ezt a kocsit. Remélem értékelni fogja majd.Attila írta:Lehet hogy neked nem egy OT AE92vel kellene gyakorolni
Ha baja lesz meglincselünk!
Egyébként biztos vagyok, hogy el fog kapni a hév és az adrenalin majd a nyáron! és akkor nem lesz a fenti gondolat az agyamba, remélem 2:25-ös kör alatt leszek
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket.Király!
http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem gyári. Egy fekete színû átalakítottat látok tavaly óta a ringen.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
A videón szereplõ gép egy sötétszürke, téli gumin futó 1.4es E12, semmi extrával, hacsak a hifit ide nem vesszükBruce E9 írta:E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket.Király!
http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
A kamerás kocsi pedig egy szívó 1.8, ami egy 1.4-bõl született. Ja, és bizonyos okok miatt csak 4500ig pörög, mert még vár rá némi finomhangolás. És ahogy írja is, elõször ment a Ringen esõben.
A turbó 1.6 se gyári természetesen. Szívó 1.6-ként jött ki a gyárból, majd lett turbó, most pedig lesz belõle 1.8 turbó
Az vvtl-i TS ez csak egy átalakított E 12 1.4-bõl lett 1.8 nagyobb injectotokkal és 4500-ig leforgatva,mert nincs hozzáírva a chip és túldúsul a benya.Szal emiatt hagyta ott nagyon a másik 1.4-esBruce E9 írta:E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket.Király!
http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Szuti írta:Az vvtl-i TS ez csak egy átalakított E 12 1.4-bõl lett 1.8 nagyobb injectotokkal és 4500-ig leforgatva,mert nincs hozzáírva a chip és túldúsul a benya.Szal emiatt hagyta ott nagyon a másik 1.4-esBruce E9 írta:E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket.Király!
http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Nem mi fúrtuk,hanem minden beleillik ami az 1.8-ban volt ugyanaz a blokk szóval bele lett téve.Amiatt nem forgatta le a srác,mert szar a keverékképzése és elégehtette volna a dugattyúkat.Majd ha meg lesz chippelve,akkor rendben lesz és leforog 6500-ig ahogy gyárilag is volt és olyan 140 paci lesz mint a celica vvti mocija.Nem az enyém,csak én szerveztem össze a dolgot.Bruce E9 írta:Szuti írta:Az vvtl-i TS ez csak egy átalakított E 12 1.4-bõl lett 1.8 nagyobb injectotokkal és 4500-ig leforgatva,mert nincs hozzáírva a chip és túldúsul a benya.Szal emiatt hagyta ott nagyon a másik 1.4-esBruce E9 írta: E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!de az 1.4-bõl hogy lesz 1.8 L, fúrtátok a blokkot? 4500 rpm nagyon gyengus, még az eredeti motor is leforog 6500-t.


