"Motor lötyögés" orvoslása
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Anyagi gondok és egyszerre két autót akarsz venni úgy, hogy még a tied is megtartod 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- KovZoo
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 497
- Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Csak egy GTIt akarok, de nem tudom mi lesz így...komolyan nagy szarban vunk... Úgy számoltam, hogy lehet, hogy Ringre is tudok menni, de már említettem, hogy APEH szemétkedikPacsker írta:Anyagi gondok és egyszerre két autót akarsz venni úgy, hogy még a tied is megtartod
Egyedül meg nem tudom a GTIt sem megvenni, mondjuk a fele megvan, de aztán átkell írni, meg megcsinálni... kéne még kb 200e.
Épp most megyek egy orvossal tárgyalni...Vannak termékei és MLM rendszerbe akarja a továbbiakban eladni. Ebbõl lehet némi pénz
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Majd készíts fényképeket légyszi róluk!
Aztán számolj be, mennyire csökkent a lötyögés és, hogy elég volt-e kettõt cserélni?
Aztán számolj be, mennyire csökkent a lötyögés és, hogy elég volt-e kettõt cserélni?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszönjük a képet!
Hasznos! Ezek szerint az 1C motornak is ilyenek a bakjai! Hasznos info!
Hasznos! Ezek szerint az 1C motornak is ilyenek a bakjai! Hasznos info!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- tvcsaba
- Visszajáró

- Hozzászólások: 129
- Csatlakozott: 2009 márc. 13, 08:19 am
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Hali mindenkinek Szerbiából.
Motor lötyögés elháritva. 89-es C1-es motor nem lötyög. Vagyis csak amenyit kell. Maj idõvel kicserélem a többit is de nem szükséges.
Sajnos képeket nem hoztam mivel az egyik ismerösöm csinálta én meg vigyáztam a lányomra aki másfél éves és nem lehet pillanatra sem magára hagyni.
Üdv
Motor lötyögés elháritva. 89-es C1-es motor nem lötyög. Vagyis csak amenyit kell. Maj idõvel kicserélem a többit is de nem szükséges.
Sajnos képeket nem hoztam mivel az egyik ismerösöm csinálta én meg vigyáztam a lányomra aki másfél éves és nem lehet pillanatra sem magára hagyni.
Üdv
-
Krisztián&Buby
- Újonc

- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2010 jan. 22, 05:53 pm
- Tartózkodási hely: zala megye
...
Üdv.
Nekem volt egy 89-es 1.8-as diesel e9-em.Azon sziloplaszttal körbenyomtam a kiszakadt bakot,és megvártam mig megszárad(hasonlo szilárdságu az anyag mint a gyári),és nagyon jo lett.Nem lötyögött,és nem rázott.Az elsö,és a hátsó váltó alatti bakot is megcsináltam.1000Ft-ba kerület,és 3évig használtam gond nélkül.Asztán eladtam...
Persze aki teheti,az cserélje mindenképpen,hisz biztosan jobb.
...bár utángyártott bakokkal már volt rossz tapasztalatom,igaz nem toyotán.
Nekem volt egy 89-es 1.8-as diesel e9-em.Azon sziloplaszttal körbenyomtam a kiszakadt bakot,és megvártam mig megszárad(hasonlo szilárdságu az anyag mint a gyári),és nagyon jo lett.Nem lötyögött,és nem rázott.Az elsö,és a hátsó váltó alatti bakot is megcsináltam.1000Ft-ba kerület,és 3évig használtam gond nélkül.Asztán eladtam...
Persze aki teheti,az cserélje mindenképpen,hisz biztosan jobb.
...bár utángyártott bakokkal már volt rossz tapasztalatom,igaz nem toyotán.
TOYOTA-fun...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tapasztalatok után a topic kicsit újra értelmezése.
A terhelésváltás okozta motorlötyögés okai. Próbálom fontossági/elõfordulási sorrendben leírni õket:
- Hûtõ alatti motortartó bak (Az Intercars-os 4MAX márkájú nagyon rövid életû. Pár hónap alatt tönkrement a legtöbb embernél. tvcsaba képein is jól látszik (bal oldali), hogy csak pár pilinszka gumi tartja, ami hamar megadja magát. Ellenben a gyárinál több a tömör gumi része. Normális megoldásként vagy a gyári újat, vagy a gyári szakadtnak, de inkább ennek újraragasztását, vulkanizálását ajánlom. Elõbbit akár szélvédõragasztóval)
- Tûzfal "alatti" hátsó motortartó bak. (érdemes a kettõt egyszerre cserélni)
- Szilentezõs topicban leírt elsõ lengõkarok hátsó szilentjei
- Diffi lógása
- Féltengelycsuklók kopottságának összeadódása
A terhelésváltás okozta motorlötyögés okai. Próbálom fontossági/elõfordulási sorrendben leírni õket:
- Hûtõ alatti motortartó bak (Az Intercars-os 4MAX márkájú nagyon rövid életû. Pár hónap alatt tönkrement a legtöbb embernél. tvcsaba képein is jól látszik (bal oldali), hogy csak pár pilinszka gumi tartja, ami hamar megadja magát. Ellenben a gyárinál több a tömör gumi része. Normális megoldásként vagy a gyári újat, vagy a gyári szakadtnak, de inkább ennek újraragasztását, vulkanizálását ajánlom. Elõbbit akár szélvédõragasztóval)
- Tûzfal "alatti" hátsó motortartó bak. (érdemes a kettõt egyszerre cserélni)
- Szilentezõs topicban leírt elsõ lengõkarok hátsó szilentjei
- Diffi lógása
- Féltengelycsuklók kopottságának összeadódása
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...
Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!
Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!
Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!
Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!
Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!
Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Sokáig bizony, nekem legalább 1 hónapig bírta...GabSep-TSR írta:Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...
Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!
Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!
Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
-
GabSep-TSR
- Visszajáró

- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2012 ápr. 18, 03:52 pm
Akkor nem jól csináltad! Nekünk lassan 1 éve bírja!! és semmi probléma vele![Walaki]D`Lair írta:Sokáig bizony, nekem legalább 1 hónapig bírta...GabSep-TSR írta:Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...
Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!
Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!
Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!![]()
![]()
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Driftel a tulaj az autóval?GabSep-TSR írta:Akkor nem jól csináltad! Nekünk lassan 1 éve bírja!! és semmi probléma vele![Walaki]D`Lair írta:Sokáig bizony, nekem legalább 1 hónapig bírta...GabSep-TSR írta:Gyerekek a motortartó bak a mi E9 es corollánkban is problémát okozott de mi nem vettünk újat és nem süttettünk az egyik legjobb és legolcsóbb megoldást választottuk...
Würth Szélvédõragasztó kivettük az összeset majd szépen megtömködtük,kb 1 nap alatt megszáradt és kész is volt!
Difi tartó bakoknál is hasonló a probléma, hiába vesznek nagyon sokan új bakot hamar szétszakad és meglehetõsen drága is nem egy olcsó mulatság!
Szélvédõ ragasztó és eléggé jó és sokáig tart!!!![]()
![]()
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
