Oldal: 100 / 163

Elküldve: 2012 márc. 01, 09:24 pm
Szerző: montoya
ksz315 írta:Tudja valaki, hogy E11 liftbacken a hátsó szárny javít-e érdemben a stabilitáson, vagy leginkább optikai kiegészítõ?
És a toronymerevítõnek van érdemi haszna, érezhetõ hatása, normál (nem ringes) használat mellett?
Merevítõrõl azt mondta a srác, akitõl hoztam, hogy Õ érezte, amikor kivette. Ha bent lesz, referálok róla.

Hátsó szárny szerintem maximum pályatampónál termel némi leszorítóerõt hátra. De legalább jól néz ki. 8)

Elküldve: 2012 márc. 01, 09:31 pm
Szerző: Bubi
Én úgy hallottam, hogy a toronymerevítõnek érezhetõ hatása van de normál használat mellett minek? Itt megtanultam, hogy a futómû tuning is egy tudomány. Nem feltétlenül jó egyetlen paraméterhez hozzányúlni. Nem lehet, hogy ha merevíted a tornyot, az energia amit addig a torony nyelt el, az után más, arra nem kiképzett, keményített alkatrész fogja elvezetni?

A szárny engem is érdekelt korábban. A lifback baromi sok levegõt enged maga alá 100 km/h felett. Ettõl bizonytalanná válik a hátsó traktus, ami bizony nem jó. Viszont a pályadíjak ( ha csak nem évest vesz az ember ) drámaian megemelkedtek ill. már a 10 napos a legkisebb. Ez nekem annyit jelent, hogy ha csak nem kényszerít rá valami, akkor kerülöm a pályákat, így valószínûtlen, hogy 90 km/h felett fogok közlekedni, így már nem filózom a szárny kérdésen. Azért kíváncsi vagyok. :roll:

Elküldve: 2012 márc. 01, 09:40 pm
Szerző: ksz315
Jelenleg én is csak full elméleti síkon gondolkodom :(
Van ezer más dolog, amit meg kell csinálni, és fontosabb. Nyár elején mûszaki, addig fékek rendbetétele, meg egy pár szilent, ráadásul javíttathatom a nemrég cserélt szélvédõt is....

Elküldve: 2012 márc. 01, 09:54 pm
Szerző: montoya
Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.* :lol: Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag. :P

*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...

Elküldve: 2012 márc. 01, 09:58 pm
Szerző: Bubi
montoya írta:Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.* :lol: Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag. :P

*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
Mi köze a virsliknek a pályázáshoz?

Elküldve: 2012 márc. 01, 10:11 pm
Szerző: montoya
bubidisc írta:
montoya írta:Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.* :lol: Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag. :P

*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
Mi köze a virsliknek a pályázáshoz?
Az, hogy pályán is van kanyar, amit biztonságosan kell bevenni 130-cal, továbbá néha kell nagyobbat fékezni, mikor valaki balf@sz.

Elküldve: 2012 márc. 02, 10:19 pm
Szerző: PTom
Hétfõn viszem szervízbe vizsgáztatni a corit. Érdekes dolog jött elõ tegnap. Ha menet közben erõsebben fékezek akkor a kerék forgásával megegyezõen erõs kerregést hallok a bal hátsó fék felõl. Ha állok és megtaposom a féket akkor meg recseg. Amikor elindulok akkor meg egy csendes kis kattanás hallatszik. A kézit szoktam használni és nem vettem észre hogy ragadna. A fékeket nem érzem rosszabbnak csak hangja van. Arra tippelek hogy kicsit már megvállasodott a dob és a pofa hamarabb ér a vállhoz. Remélem csak ennyi a baja. A dob 15e km-rel ezelõtt volt szabályozva és akkor kapott új pofákat is, az elsõk is ekkor voltak cserélve meg a tárcsák is. Az elsõkön alig lehet látni a kopást. Nem vagyok egy fékbajnok nem hiszem, hogy ennyire elkoptak volna. Majd hétfõ délután kiderül.

Elküldve: 2012 márc. 02, 11:22 pm
Szerző: PiciPeti
Nem az önbeálló racsniz?

Álló helyzetben nyomd be a féket, húzd be a kézit, engedd fel a féket, utána a kézit ki. Ekkor elvileg be kell állnia. Ha utána is ilyen, akkor ott valami gebasz van :S

Elküldve: 2012 márc. 02, 11:33 pm
Szerző: PTom
PiciPeti írta:Nem az önbeálló racsniz?

Álló helyzetben nyomd be a féket, húzd be a kézit, engedd fel a féket, utána a kézit ki. Ekkor elvileg be kell állnia. Ha utána is ilyen, akkor ott valami gebasz van :S

Holnap reggel kipróbálom amit írtál aztán meglátom. Köszi a tippet!

Elküldve: 2012 márc. 03, 12:05 pm
Szerző: PTom
Kipróbáltam. Hidegen meg is szûnt a hang de ahogy bemelegedett a fék újra elõjött. :( Azért köszi még1x !

Elküldve: 2012 márc. 03, 05:50 pm
Szerző: toytomi
Vedd le a dobot és nézz bele a belsejébe, lehet valami szét akar hullani.

Elküldve: 2012 márc. 05, 03:09 pm
Szerző: PTom
Ma reggel elvittem Goofy-t. Sajnos mire belekezdtek az érdemi munkába addigra el kellet jönnöm. Csápra tették és így sikerült pár képet 1 2 3 csinálni az aljáról. A hátsó rész csúnyán néz ki de az 1-2 hónap múlva rendbe lesz rakva. Az eleje az szép. A fékrõl még nem derült ki semmi érdemleges csak annyi hogy a csápon szorul 1 helyen.
Majd szerdán hozom el akkor majd leírom mi lett.

Elküldve: 2012 márc. 06, 09:51 am
Szerző: toytomi
Mi a baj, ez nem is olyan rossz szerintem. Az alváznyúlványokon az meg nem vészes, csak éppen hogy nemrég kezdõdött. Vannak ettõl ezerszer rosszabb állapotú autók, amik tényleg már-már életveszélyesnek lehetne nyílvánítani és simán kapnak mûszakit.

Elküldve: 2012 márc. 06, 12:22 pm
Szerző: PTom
toytomi írta:Mi a baj, ez nem is olyan rossz szerintem. Az alváznyúlványokon az meg nem vészes, csak éppen hogy nemrég kezdõdött. Vannak ettõl ezerszer rosszabb állapotú autók, amik tényleg már-már életveszélyesnek lehetne nyílvánítani és simán kapnak mûszakit.
Ja a mûszaki miatt én nem aggódtam ez még belefér. Meg van nálunk egy 850e km-t lefutott tank és még arra is megadták 2 évre. Bár az is rendben van csak most már nagy a holtjáték (kormánymû cserés) meg a talpasok gatyák :(. Csak hát nagyon szeretem a cori-t és rossz így látni. Meg még minimum 4-5 évig szeretném használni és ahogy mondani szokás a megelõzés a legfontosabb.

Elküldve: 2012 márc. 07, 05:58 pm
Szerző: Jorn
Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?