Oldal: 100 / 163
Elküldve: 2012 márc. 01, 09:24 pm
Szerző: montoya
ksz315 írta:Tudja valaki, hogy E11 liftbacken a hátsó szárny javít-e érdemben a stabilitáson, vagy leginkább optikai kiegészítõ?
És a toronymerevítõnek van érdemi haszna, érezhetõ hatása, normál (nem ringes) használat mellett?
Merevítõrõl azt mondta a srác, akitõl hoztam, hogy Õ érezte, amikor kivette. Ha bent lesz, referálok róla.
Hátsó szárny szerintem maximum pályatampónál termel némi leszorítóerõt hátra. De legalább jól néz ki.

Elküldve: 2012 márc. 01, 09:31 pm
Szerző: Bubi
Én úgy hallottam, hogy a toronymerevítõnek érezhetõ hatása van de normál használat mellett minek? Itt megtanultam, hogy a futómû tuning is egy tudomány. Nem feltétlenül jó egyetlen paraméterhez hozzányúlni. Nem lehet, hogy ha merevíted a tornyot, az energia amit addig a torony nyelt el, az után más, arra nem kiképzett, keményített alkatrész fogja elvezetni?
A szárny engem is érdekelt korábban. A lifback baromi sok levegõt enged maga alá 100 km/h felett. Ettõl bizonytalanná válik a hátsó traktus, ami bizony nem jó. Viszont a pályadíjak ( ha csak nem évest vesz az ember ) drámaian megemelkedtek ill. már a 10 napos a legkisebb. Ez nekem annyit jelent, hogy ha csak nem kényszerít rá valami, akkor kerülöm a pályákat, így valószínûtlen, hogy 90 km/h felett fogok közlekedni, így már nem filózom a szárny kérdésen. Azért kíváncsi vagyok.

Elküldve: 2012 márc. 01, 09:40 pm
Szerző: ksz315
Jelenleg én is csak full elméleti síkon gondolkodom
Van ezer más dolog, amit meg kell csinálni, és fontosabb. Nyár elején mûszaki, addig fékek rendbetétele, meg egy pár szilent, ráadásul javíttathatom a nemrég cserélt szélvédõt is....
Elküldve: 2012 márc. 01, 09:54 pm
Szerző: montoya
Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.*

Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag.
*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
Elküldve: 2012 márc. 01, 09:58 pm
Szerző: Bubi
montoya írta:Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.*

Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag.
*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
Mi köze a virsliknek a pályázáshoz?
Elküldve: 2012 márc. 01, 10:11 pm
Szerző: montoya
bubidisc írta:montoya írta:Nálam a pálya kérdés ugye elég gyakori, éves matricám van.*

Nem véletlenül nem olyan virsliken járok, mint itt az átlag.
*el is gondolkodom néha valami olajkályha beszerzésén...
Mi köze a virsliknek a pályázáshoz?
Az, hogy pályán is van kanyar, amit biztonságosan kell bevenni 130-cal, továbbá néha kell nagyobbat fékezni, mikor valaki balf@sz.
Elküldve: 2012 márc. 02, 10:19 pm
Szerző: PTom
Hétfõn viszem szervízbe vizsgáztatni a corit. Érdekes dolog jött elõ tegnap. Ha menet közben erõsebben fékezek akkor a kerék forgásával megegyezõen erõs kerregést hallok a bal hátsó fék felõl. Ha állok és megtaposom a féket akkor meg recseg. Amikor elindulok akkor meg egy csendes kis kattanás hallatszik. A kézit szoktam használni és nem vettem észre hogy ragadna. A fékeket nem érzem rosszabbnak csak hangja van. Arra tippelek hogy kicsit már megvállasodott a dob és a pofa hamarabb ér a vállhoz. Remélem csak ennyi a baja. A dob 15e km-rel ezelõtt volt szabályozva és akkor kapott új pofákat is, az elsõk is ekkor voltak cserélve meg a tárcsák is. Az elsõkön alig lehet látni a kopást. Nem vagyok egy fékbajnok nem hiszem, hogy ennyire elkoptak volna. Majd hétfõ délután kiderül.
Elküldve: 2012 márc. 02, 11:22 pm
Szerző: PiciPeti
Nem az önbeálló racsniz?
Álló helyzetben nyomd be a féket, húzd be a kézit, engedd fel a féket, utána a kézit ki. Ekkor elvileg be kell állnia. Ha utána is ilyen, akkor ott valami gebasz van :S
Elküldve: 2012 márc. 02, 11:33 pm
Szerző: PTom
PiciPeti írta:Nem az önbeálló racsniz?
Álló helyzetben nyomd be a féket, húzd be a kézit, engedd fel a féket, utána a kézit ki. Ekkor elvileg be kell állnia. Ha utána is ilyen, akkor ott valami gebasz van :S
Holnap reggel kipróbálom amit írtál aztán meglátom. Köszi a tippet!
Elküldve: 2012 márc. 03, 12:05 pm
Szerző: PTom
Kipróbáltam. Hidegen meg is szûnt a hang de ahogy bemelegedett a fék újra elõjött.

Azért köszi még1x !
Elküldve: 2012 márc. 03, 05:50 pm
Szerző: toytomi
Vedd le a dobot és nézz bele a belsejébe, lehet valami szét akar hullani.
Elküldve: 2012 márc. 05, 03:09 pm
Szerző: PTom
Ma reggel elvittem Goofy-t. Sajnos mire belekezdtek az érdemi munkába addigra el kellet jönnöm. Csápra tették és így sikerült pár képet
1 2 3 csinálni az aljáról. A hátsó rész csúnyán néz ki de az 1-2 hónap múlva rendbe lesz rakva. Az eleje az szép. A fékrõl még nem derült ki semmi érdemleges csak annyi hogy a csápon szorul 1 helyen.
Majd szerdán hozom el akkor majd leírom mi lett.
Elküldve: 2012 márc. 06, 09:51 am
Szerző: toytomi
Mi a baj, ez nem is olyan rossz szerintem. Az alváznyúlványokon az meg nem vészes, csak éppen hogy nemrég kezdõdött. Vannak ettõl ezerszer rosszabb állapotú autók, amik tényleg már-már életveszélyesnek lehetne nyílvánítani és simán kapnak mûszakit.
Elküldve: 2012 márc. 06, 12:22 pm
Szerző: PTom
toytomi írta:Mi a baj, ez nem is olyan rossz szerintem. Az alváznyúlványokon az meg nem vészes, csak éppen hogy nemrég kezdõdött. Vannak ettõl ezerszer rosszabb állapotú autók, amik tényleg már-már életveszélyesnek lehetne nyílvánítani és simán kapnak mûszakit.
Ja a mûszaki miatt én nem aggódtam ez még belefér. Meg van nálunk egy 850e km-t lefutott
tank és még arra is megadták 2 évre. Bár az is rendben van csak most már nagy a holtjáték (kormánymû cserés) meg a talpasok gatyák

. Csak hát nagyon szeretem a cori-t és rossz így látni. Meg még minimum 4-5 évig szeretném használni és ahogy mondani szokás a megelõzés a legfontosabb.
Elküldve: 2012 márc. 07, 05:58 pm
Szerző: Jorn
Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?