phlistrr22 írta:Üdv minden E9 tulajnak
Nemrég jutottam hozzá eme csodás járgányhoz, 1.3 Liftback, 1988 évi 1. havi gyártmány.
Viszont a karburátorral nem minden oké, érezhetően gyenge sajnos, alapjárat sem az igazi, másodperc töredekére leesik az alapjárat, mint ha kihagyna egy henger, de mégsem.
Tudnátok nekem szakembert ajánlani, aki valóban ért hozzá ?
Békés megye legalsó részén lakom, így örülnék ha 200-250 kilóméteres körzetben találnék hozzáértőt.
Köszönöm!
Leginkább karbi / injektortisztító sprayt fújkálnék a levegőszűrő alá, miközben huzogatod a gázbovdent. 2e motornál anno csodát tett az én példányomnál.
Küszöbös kérdés:
Hol található a küszöbön gyárilag lyuk? Mindkét küszöböm új és lyukmentes. Az ajtóknál a műanyag küszöblécnek is úgy kellet kifúrni a lyukat.
A gondom az, hogy nem tudom hol tudna a belekerült víz kifolyni és félek, hogy idő előtt rozsdásodni fog. Persze üregvédelmet is a fúrandó lyukakon keresztül végezném el.
Szerintem fúrj bele alul a peremhez közel a két végen, vagy még középen is esetleg. Egy 4-es vagy 5-ös furat elég rá bőven. Azon ki tud folyni minden, amire bent nincs szükség.
phlistrr22 írta:Üdv minden E9 tulajnak
Nemrég jutottam hozzá eme csodás járgányhoz, 1.3 Liftback, 1988 évi 1. havi gyártmány.
Viszont a karburátorral nem minden oké, érezhetően gyenge sajnos, alapjárat sem az igazi, másodperc töredekére leesik az alapjárat, mint ha kihagyna egy henger, de mégsem.
Tudnátok nekem szakembert ajánlani, aki valóban ért hozzá ?
Békés megye legalsó részén lakom, így örülnék ha 200-250 kilóméteres körzetben találnék hozzáértőt.
Köszönöm!
Leginkább karbi / injektortisztító sprayt fújkálnék a levegőszűrő alá, miközben huzogatod a gázbovdent. 2e motornál anno csodát tett az én példányomnál.
Vákumcsöveket átnéztem az összeset, minden rendben velük, légszürőt is kitakaritottam teljesen, megprobálom, köszönöm!
Sziasztok!
E9 sedan 2E karbis autómban gyengélkedik egy ideje a motor, kipuff kékes füst, olaj nyomok a motoron, hűtővíz se szép vízcsere után.
Mit érdemes a motorral kezdeni? Kezdek kiábrándulni abból, hogy találok neten, alig vannak 2E motorok, ha van akkor is rossz állapotban.
Esetleg tud valaki jó állapotú 2E-t?
Generálnak mennyire van értelme? Mennyibe kerülhet?
4AFE papírozása lehetséges?
hakki írta:Sziasztok!
E9 sedan 2E karbis autómban gyengélkedik egy ideje a motor, kipuff kékes füst, olaj nyomok a motoron, hűtővíz se szép vízcsere után.
Mit érdemes a motorral kezdeni? Kezdek kiábrándulni abból, hogy találok neten, alig vannak 2E motorok, ha van akkor is rossz állapotban.
Esetleg tud valaki jó állapotú 2E-t?
Generálnak mennyire van értelme? Mennyibe kerülhet?
4AFE papírozása lehetséges?
Előre is köszi az infókat
Szelepszárszimering az első számú gyanúsított. Erről és a többiről is bőven van infó a fórumon. Projektdkben találsz átépítést is.
Sziasztok
Megint egy kis problémába ütköztem.
( 2 hónapja kereskedésből vásárolt 88as 2E motorkódú Liftbackem lassan 2 ezer kilómétert futott le nállam hiba nélkül, fantasztikus )
Üzemanyagszürőt szeretnék cserélni, ezeket hol találom ?
Köszönöm!
phlistrr22 írta:Sziasztok
Megint egy kis problémába ütköztem.
( 2 hónapja kereskedésből vásárolt 88as 2E motorkódú Liftbackem lassan 2 ezer kilómétert futott le nállam hiba nélkül, fantasztikus )
Üzemanyagszürőt szeretnék cserélni, ezeket hol találom ?
Köszönöm!
Szia!
A képen bekarikázott kis "tartály" lesz a tűzfalon. Ha szembe állsz jobb kéz felől a fékrásegítő mellett. 2 cső megy rá.