Oldal: 98 / 105

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 17, 04:48 pm
Szerző: iridium
Most nagyon rossz helyen áll az autó ahol hosszabb szerelgetést nehéz megoldani, ezért gondoltam, hogy olyan helyre viszem ahol legalább körbe tudom járni a kocsit és van világítás az esti beavatkozáshoz bár tudom a fejlámpa itt is segíthet :)
Ezért gondoltam megkérdezem, hogy hátha valaki ment szíj nélkül pár száz métert ami alatt a motor még csak 60 fokra melegszik talán fel mostani -5 fokról így a hűtést addig tudja nélkülözni a motor.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 18, 09:37 am
Szerző: Sancy
Szerk.: Tomi koszi a javitast. Sorry

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 18, 11:37 am
Szerző: toytomi
A 2E-nek ugyanaz a szíja hajtja a vízpumpát is. Ha nics szervó vagy klíma csak egy szíj van rajta.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 25, 10:20 am
Szerző: kyleee
sziasztok. új vagyok még mint tulajdonos és mint fórum tag is. e9 hatcback-em van most fényezik de szeretnék még rajta 1-2 módosítást végezni első körbe és a hozzáértőket kérdezném. szóval nem szervós ugye de szeretnék belőle szervós gépet csinálni + szeretnék bele jó állapotú üléseket vagy esetleg újabb corollából lehet-e bele tenni?! köszönöm a segítséget előre is. üdv

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 25, 11:34 am
Szerző: Pacsker
Szervusz. Mindent lehet, de ha leirod milyen motorizaltsagu es felszerelesi fokozatu akkor a valoszinusegi ratat is tudjuk hozza mellekelni. Mert itt nem a szereles a nehez dolog hanem az hogy talalsz-e hozza valot..

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 25, 12:06 pm
Szerző: kyleee
értelek. 90-es , 1.8 dízel motorral van és ezen kívül semmit extráról nem tudok. klíma nincs benne szóval szerintem teljesen alap gép.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 25, 12:43 pm
Szerző: Pacsker
Kormanymu (kormanyoszlop kardankeresztek, burkolatok, esetleg allithato magassagu kormanyoszlop) E9-bol. Gli-kben Gti-kben surubb volt. Altalaban 1.6osokon

Szervoszivattyu szerintem e10/e11 2c motorrol, ha egyezik a felfogatas. E9 dizelben ben talan meg sosem lattam szemelyesen szervost olyan ritka.. altalaban XL-ek voltak mind

Szervo csovezest osszekl kell hozni de erre szamtalan megoldas letezik. Lehet az e10/11e is befaraghato

Ules e9-bol. A lenyeg hogy ne legyen osszkerekes... az S/Si/Gli/Gt-i felszereltsegek plussosek voltak a Glin kivul sportosak es a gtikben allithato ulesnagassaggal gerinctamasszal es oldaltartassal.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 25, 01:09 pm
Szerző: toytomi
Szia!

Keresd Taki fórumtagunkat, Ő rakott szervót E9 dieselbe, biztos tud segíteni.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 25, 08:29 pm
Szerző: Taki
E9/E10/(E11?) tudomásom szerint az összes motortípus kormányműve kompatibilis, beépíthető.
2C/2CT motorról a szervószivattyú tökéletesen passzol.( carina e, camry, corolla..)Ami biztos, hogy az E10 csövezése és felfogatásai is azonosak. Minden felfogatási pont elő van készítve a kasznin. ;) A szervótartály alakja és konzolja más egy kicsit, de ez kis fantáziával könnyen megoldható.
A manuális kormányműhöz hosszabb kormányoszlop+"összekötő kiskardán" tartozik. Én cseréltem a kormányoszlopot is állíthatóra. Úgy emlékszem a hossza végett muszály volt.
Remélem valamit segítettem.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 jan. 26, 02:27 pm
Szerző: Sancy
Kiegészíteném annyival, hogy amikor én szervósítottam az E9 GT-i met az án kormányoszlopom is hosszúnak bizonyult, de aztán rájöttem hogy "teleszkópos" és tudtam összetolni rajta annyit hogy pont jólegyen.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 feb. 08, 11:26 am
Szerző: Pacsker
Két dolog motoszkál nagyon a fejemben...
Az első, hogy mekkora császár dolog az AL25 "Corolla Tercel"-től az E11 4WD Wagonig az összes összkerekes kombi Corolla. Nagyon kéne egy... (mondjuk akár egy E11 is és importálnék rá Carib orrot)
Vagy E9, de akkor az álmom kalanddal összekötni Japánból

Kép

Kép

Kép

Kép






A másik (már írtam korábban is), hogy mennyire eltűnt mára és mennyire kívánatossá vált egy E9 Coupe...
Pacsker írta:Kép

Borzasztóan hiányolom itthonról az E9 Coupe-kat. Az utolsó Corolla Coupe széria, ami létezett balkormányosban...
2008-9-ben még mondhatni volt belőlük egész sok, de most már egyet se látni jó ideje.
Ilyenkor döbben rá az ember, hogy micsoda kincsek voltak.

6-8 db-ról legalább tudtam annó. Volt, hogy hármas csokorban adták őket és egyáltalán nem drágán. Általánosan 100-400 ezer Ft-ért kínálták őket. A legtöbb GT volt. 1-2db 4A-F motorost lehetett csak látni.

Volt, hogy Pécelen csak úgy szembe jött egy fekete, volt, hogy a hirdetettet nem vette meg senki és elbontották, bevitték vasba...
Annó Székesfehérváron vásárlási szándékkal próbáltunk is egyet. Hatalmas élmény! Elvileg a padlólemez ugyanaz, mégis teljesen más ülni benne. A bukólámpa gyerekes álom. Nagyon jó hangulatú autó és azt mondom nekem tetszik is. Tudom, tudom, nem RWD, de nem driftre kell mindenkinek egy Coupe.

Aztán hipp-hopp eltűntek. A fennmaradókról sem tudni sokat... :( Nem bukkannak elő, mintha megszűntek volna.
Volt Grafit, fekete, mély kék és több piros is. Sehol semmi.
Annó ZDomannak is ez volt az első autója.

Volt amcsi tempomatos, klímás USA GT-S is, de az is szét lett bontva.
Mire emlékeztek? Tudtok-e "élő" vagy megmentésre váró példányról?
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Most van egy motor nélküli külföldi egyed a látókörömben, ami itthon van.
Esetleg honosítható is lenne, de játszósnak is tökéletes. Nekem átfutott az agyamon, hogy a Starlet késedelme miatt ezt csinálnám meg játszós autónak. Azonban csak hátsókerekesben gondolkozom még mindig. Gondoltam kapna AE95 hátsó padlólemezt és már meg is lehetne oldani (láttam már több hátsós E9-et), de aztán gyors eszmecserét követően hamar tudatosult, hogy az összkerék váltó hosszú távon nem bírná a 4AGE-t, egy T50-hez meg szét kéne szabdalni a kardánalagutat. Annyit meg nem ér az egész. (meg hát úgyis reménykedem még a Starletben)

Tehát így elsőkerekesként, (így is lehet kanyarvadász, erős és sportos) valakit nem érdekelne projekt autóként? Óriás egyéniség és motort rakni bele gyerekjáték. (ugyanaz, mint bármilyen E9-be).

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 feb. 08, 12:16 pm
Szerző: Sancy
Jajj de etvagygerjeszto!!!milyen allapotu a bode?
Korrodalt?

Mert ugye en pont emiatt gondolkodom e11 ben...
Nem akarok rakoltani 3-400 ezret a bodera, aztan 3 ev mulva meg mar megint eszi rozsda...

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 feb. 11, 06:58 pm
Szerző: doki
Kecskeméten mászkált egy cupe. Ritkán feltűnik és el is tűnik. Középkorú úri ember a tulajdonos.
Fehér sínű. Esetleg tud róla valaki valamit ?

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 feb. 20, 10:41 am
Szerző: Pacsker
Srácok!

Kié lesz az első 30 éves E9 a klubban?
EPC szerint kinek mely havi gyártású?
Netán lesz itt olyan is, aki tervezi a muzeális minősítést?

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2017 feb. 20, 11:02 pm
Szerző: Lyani
Ezt hol is kell megnézni?
Én annak is örülök, hogy még ilyen faszán teljesít ennyi idő után, és hogy a műszakin sem kell nagyon agyalni. :)