Felni / Dísztárcsa

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm

Hozzászólás Szerző: lasi »

Team Dyamics pro race versenyfelni eladó
17×7
ET45
4×100
110ezer ft
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Na ki a gyorsabb?
Tegnap még megvolt, de én nem tudok elmenni érte.
Kereskedés, úgyhogy siessetek. Gumi nélkül nem adja, de azt mondja jók a gumik, 2 kiváltképpen. DOT számra is nagyon fiatal.

15-ös ritka TTE.
Felrakod és kész. Agyközép, osztókör stimmel.

http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumife ... ris-809707

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Ez nagyon jó ár érte! Valaki vegye meg gyorsan! Még én is elgondolkoztam rajta hirtelen, de az enyémen nem állna annyira jól talán...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm

Hozzászólás Szerző: lasi »

Valóban nem rossz ár, felnik se rosszak..... csak malomkerekek :twisted:
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

R15 malomkerék? Holélsz? :D
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm

Hozzászólás Szerző: lasi »

montoya írta:R15 malomkerék? Holélsz? :D
súlyára érettem :wink:
1 ilyen nehezebb, mint nekem a 17es OZ-m :lol:
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm

Hozzászólás Szerző: lasi »

Bohi írta:Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...
Majd rájössz, ha egyszer sikerül beszerezned egy igazán könnyû felnit, és felrakod a malomkerekek helyére :wink:
Teljesen máshogy viselkedik a futómû ugyanazon az aszfalton egy könnyû kerékkel, mint egy nehézzel...... nem hiába kisebb a rugózatlan tömeg , és itt nem az autopályára gondoltam, hanem az alsóbbrendû , ementáli lyukacsos, gyûrõdött aszfaltra 8)
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

lasi írta:
Bohi írta:Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...
Majd rájössz, ha egyszer sikerül beszerezned egy igazán könnyû felnit, és felrakod a malomkerekek helyére :wink:
Teljesen máshogy viselkedik a futómû ugyanazon az aszfalton egy könnyû kerékkel, mint egy nehézzel...... nem hiába kisebb a rugózatlan tömeg , és itt nem az autopályára gondoltam, hanem az alsóbbrendû , ementáli lyukacsos, gyûrõdött aszfaltra 8)
Tudom mennyit számít a súly. A régi télim gyári 13as kis szaros volt, teljesen más. A kocsim is röpke 2-300 kilóval könnyebb, mint egy átlagos. Sokat számít, de azért ne ez legyen már a szempont. A gumi szélessége többet számít szerintem, mint a kerék tömege. Nem versenyautóról beszélünk, hogy a súllyal pedálozzunk. :wink:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm

Hozzászólás Szerző: lasi »

Bohi írta:
Tudom mennyit számít a súly. A régi télim gyári 13as kis szaros volt, teljesen más. A kocsim is röpke 2-300 kilóval könnyebb, mint egy átlagos. Sokat számít, de azért ne ez legyen már a szempont. A gumi szélessége többet számít szerintem, mint a kerék tömege. Nem versenyautóról beszélünk, hogy a súllyal pedálozzunk. :wink:
Én már csak ilyen vagyok, volt több futómûvem, több felnim is....és elég sokat is járok, mindenféle úttalan utakon így elég nagy az összehasonlítási alapom ..... jah és még 2 érv a könnyû felni mellett, kíméli futómû kopott részeit, mert azokat nem a nagy kerék meg a peres gumi eszi meg, hanem a hatalmas súly, amire épp nem tervezték , valamint mivel teljesen más ötvözet, nem kell minden tavasszal görgõzni hordani :lol:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Azért nem minden felni Alessio...
Egy TTE kereket (talán Ronal?) nem hiszem, hogy mindenféle kis hupli miatt görgõztetni kéne. Aki meg vektoriálisan vezet, az meg viheti a más ötvözeteket, vagy dobhatja ki a magnéziumot, mert az rossz esetben törik.

Kicsit én is érdekesnek tartom a felvetésed. Ez a TTE kerék gyönyörû kiegészítõje lehetne egy E11-nek. Nem hiszem, hogy olyan borzasztóan nehéz és gyenge lenne, hogy hip-hop cserélhetnénk minden alkatrészt a futómûben és rohangálhatnánk a gumishoz görgõztetni. Magyarországon milliónyi autós jár ennél klassszisokkal szarabb alufelnikkel, mégis mûködik.

Nem mondom, hogy nem jobb egy könnyû kerék, de akinek nincs rá egy rakás pénze, azt sem kell lenézni, illetve elvenni a kedvét. Talán csak-csak el tud gurulgatni egy minõségi hagyományos aluval is...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Sannyi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013 szept. 03, 09:29 am

Hozzászólás Szerző: Sannyi »

Sziasztok!

E10-es Corollához keresek alufelnit!!! Illetve melyik autó felniméretével egyezik meg?

Üdv!

Sannyi
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Az E11 TTE felnit az E11 futómûvéhez* méretezték, nem?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szervusz Sannyi!

Kérlek olvasd át ezt a topicot az elejétõl, illetve egy másikat is hátha segít ( viewtopic.php?t=1799&postdays=0&postorder=asc&start=15 )
Utóbbiban pontosan egy E10-es Corolla felniválasztásáról is beszélünk.

Az elsõ kerekes európai piacos Corolla-k az E12-es szériáig 4x100-as osztókörûek voltak 54mm-es agyközéppel.
A felni szélessége és ET-je már eltérõ.
Az elején 13-14, majd 15 col volt az alap átmérõ.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm

Hozzászólás Szerző: lasi »

Pacsker írta:Azért nem minden felni Alessio...
Egy TTE kereket (talán Ronal?) nem hiszem, hogy mindenféle kis hupli miatt görgõztetni kéne. Aki meg vektoriálisan vezet, az meg viheti a más ötvözeteket, vagy dobhatja ki a magnéziumot, mert az rossz esetben törik.

Kicsit én is érdekesnek tartom a felvetésed. Ez a TTE kerék gyönyörû kiegészítõje lehetne egy E11-nek. Nem hiszem, hogy olyan borzasztóan nehéz és gyenge lenne, hogy hip-hop cserélhetnénk minden alkatrészt a futómûben és rohangálhatnánk a gumishoz görgõztetni. Magyarországon milliónyi autós jár ennél klassszisokkal szarabb alufelnikkel, mégis mûködik.

Nem mondom, hogy nem jobb egy könnyû kerék, de akinek nincs rá egy rakás pénze, azt sem kell lenézni, illetve elvenni a kedvét. Talán csak-csak el tud gurulgatni egy minõségi hagyományos aluval is...
Nem Én vetettem fel, hogy nincs értelme, és nem lehet észrevenni a súlykülönbséget .... leirtam a véleményem és tapasztalatomat. :)

Eszem ágában sem volt senkit lenézni, anno nekem is nagyon tetszett a TTE felni, volt 17es ben is..... de vagy 10-11 kg/ db gumi nélkül
haveromnak valami egyszerû német 17es felnije van a corollán, 100 ezer km nél már minden összekötõt , stabpálcát, kerékcsapágyat stb. cserélni kellett a kocsiban.... pedig ugyanazokat az utakat járjuk
Válasz küldése