17×7
ET45
4×100
110ezer ft



KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Majd rájössz, ha egyszer sikerül beszerezned egy igazán könnyû felnit, és felrakod a malomkerekek helyéreBohi írta:Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...

Tudom mennyit számít a súly. A régi télim gyári 13as kis szaros volt, teljesen más. A kocsim is röpke 2-300 kilóval könnyebb, mint egy átlagos. Sokat számít, de azért ne ez legyen már a szempont. A gumi szélessége többet számít szerintem, mint a kerék tömege. Nem versenyautóról beszélünk, hogy a súllyal pedálozzunk.lasi írta:Majd rájössz, ha egyszer sikerül beszerezned egy igazán könnyû felnit, és felrakod a malomkerekek helyéreBohi írta:Mert a súly az nagyon sokat számít utcára...![]()
Teljesen máshogy viselkedik a futómû ugyanazon az aszfalton egy könnyû kerékkel, mint egy nehézzel...... nem hiába kisebb a rugózatlan tömeg , és itt nem az autopályára gondoltam, hanem az alsóbbrendû , ementáli lyukacsos, gyûrõdött aszfaltra
Én már csak ilyen vagyok, volt több futómûvem, több felnim is....és elég sokat is járok, mindenféle úttalan utakon így elég nagy az összehasonlítási alapom ..... jah és még 2 érv a könnyû felni mellett, kíméli futómû kopott részeit, mert azokat nem a nagy kerék meg a peres gumi eszi meg, hanem a hatalmas súly, amire épp nem tervezték , valamint mivel teljesen más ötvözet, nem kell minden tavasszal görgõzni hordaniBohi írta:
Tudom mennyit számít a súly. A régi télim gyári 13as kis szaros volt, teljesen más. A kocsim is röpke 2-300 kilóval könnyebb, mint egy átlagos. Sokat számít, de azért ne ez legyen már a szempont. A gumi szélessége többet számít szerintem, mint a kerék tömege. Nem versenyautóról beszélünk, hogy a súllyal pedálozzunk.

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Nem Én vetettem fel, hogy nincs értelme, és nem lehet észrevenni a súlykülönbséget .... leirtam a véleményem és tapasztalatomat.Pacsker írta:Azért nem minden felni Alessio...
Egy TTE kereket (talán Ronal?) nem hiszem, hogy mindenféle kis hupli miatt görgõztetni kéne. Aki meg vektoriálisan vezet, az meg viheti a más ötvözeteket, vagy dobhatja ki a magnéziumot, mert az rossz esetben törik.
Kicsit én is érdekesnek tartom a felvetésed. Ez a TTE kerék gyönyörû kiegészítõje lehetne egy E11-nek. Nem hiszem, hogy olyan borzasztóan nehéz és gyenge lenne, hogy hip-hop cserélhetnénk minden alkatrészt a futómûben és rohangálhatnánk a gumishoz görgõztetni. Magyarországon milliónyi autós jár ennél klassszisokkal szarabb alufelnikkel, mégis mûködik.
Nem mondom, hogy nem jobb egy könnyû kerék, de akinek nincs rá egy rakás pénze, azt sem kell lenézni, illetve elvenni a kedvét. Talán csak-csak el tud gurulgatni egy minõségi hagyományos aluval is...