szokola írta:Sziasztok,
lenne egy 2001-es e 11-es corolla, aminek ma reggel beragadt a csomagtartó zárja.
Sem a bowden sem a kulcs nem nyitja.
Hogy lehet ezt kinyitni?
üdv
A.
Nekem a liftback-en néha a gumi vízszigetelés tapad oda annyira, hogy fel kell rántani kézzel az ajtót...
Ha nem ez van, akkor ja, WD40, vagy zárolajzó-jégoldó spray-el telefújni.
(valahol olvastam, hogy rengeteg kosz beléjük megy menet közben, ezért érdemes rendszeresen belefújni és kulccsal nyitogatni...)
Egyelõre az a helyzet, hogy nem férünk hozzá a zárhoz, csak kívülrõl, mert ez egy sedan kivitel. Bentrõl nem lehet megközelíteni sehogy sem.
A kulcs is elfordul és a bowden sem húz semmit, mintha nem is lenne zár benne.
Ááááááá!
WD40-et semmiképp sem! Csak feloldja a koszt és még jobban fog szarakodni a zár! Komolyan! Szedd szét valahogyan és úgy fújkálhatod. Összeszerelve semmiképp!
sziasztok!
liftback elsõ helyzetjelzõket lehet a sütõben felmelegítõs módszerrel szétszedni úgy hogy ne olvadjanak meg?úgy mint az elsõ lámpákat..
eddig sajna nem sikerült,megolvadt... ( még szerencse h elfekvõben levõ,törött fülûvel próbáltam )
a belsõt szeretném kifújni feketével..
Elvileg nem lehet, mert máshogy van összerakva. Gecsa annó próbálkozott már, talán más is, több-kevesebb sikerrel.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ha kikapcsolom a klímát, párásodni kezd a szélvédõm. A külsõ-belsõ keringetés állítója mûködik, nem ott van a gond. Szerintem valahol megáll a szellõzõrendszerben a lecsapódó víz. Hol kezdjek hozzá a kereséshez? Ha jól gondolom, van valahol vmi kivezetés, amin a víz le tudna folyni, ez lehet talán eldugulva-koszolódva. De hol is lehet ez?
Pollwnszuro es kornyeke
mikor cserelted utoljara
a viz kivezeto is a kozepso futesbox aljabol indul ki atuzfalon at
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pollenszûrõt rendszeresen cserélem (az utóbbi 2-3 évben, az elõtt nem tudom), legutóbb tavasszal volt cserélve. Akkor a motortérben majd keresgélek vmi kifolyót.
Találtam egy kb 10 centis kivezetõ gumicsövet, gondolom azon illene kifolynia a fölös víznek. Hajlékony dróttal próbáltam kipiszkálni, kb 25 centi ment bele, de láttam koszt a végén. Próbáltam levegõvel átfújni, bár az nem a legszerencsésebb megoldás (kintrõl befelé fújni), de talán hasznosabb, mint a semmi. Ha egyszer lesz idõm szétszedni és áttakarítani a rendszert, hogyan lássak hozzá?
A szakirodalom írja, hogy kb. 60 ezrenként szelephézag állítás kellene...
De én nem ismerek senkit, aki ilyennel próbálkozott volna, mármint aki ezt rendszeresen elvégeztetné az autóján.
Most akkor ez mennyire fontos dolog ? Vagy ha hiba van, akkor ez egyértelmû, és elég csak akkor állíttatni ?
Várnám a véleményeket. Minden elõírt/ajánlott karbantartáson túl vagyok, kivéve ez...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Jorn írta:A szakirodalom írja, hogy kb. 60 ezrenként szelephézag állítás kellene...
De én nem ismerek senkit, aki ilyennel próbálkozott volna, mármint aki ezt rendszeresen elvégeztetné az autóján.
Most akkor ez mennyire fontos dolog ? Vagy ha hiba van, akkor ez egyértelmû, és elég csak akkor állíttatni ?
Várnám a véleményeket. Minden elõírt/ajánlott karbantartáson túl vagyok, kivéve ez...
Jorn írta:A szakirodalom írja, hogy kb. 60 ezrenként szelephézag állítás kellene...
De én nem ismerek senkit, aki ilyennel próbálkozott volna, mármint aki ezt rendszeresen elvégeztetné az autóján.
Most akkor ez mennyire fontos dolog ? Vagy ha hiba van, akkor ez egyértelmû, és elég csak akkor állíttatni ?
Várnám a véleményeket. Minden elõírt/ajánlott karbantartáson túl vagyok, kivéve ez...